LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Programma: Meer voor Minder van SBS6

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
H.L. de Boer
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jun 2005 22:05

Programma: Meer voor Minder van SBS6

Ongelezen bericht door H.L. de Boer »

Ik krijg diverse mailtjes binnen van het T.V. programma Meer voor Minder van SBS6. Daar kan je een test invullen om zo te kijken wat je allemaal op jaarbasis kan besparen. Deze test is een grote oplichting en alleen bedoeld om de sonsoren er beter van te laten worden.

Zo zou ik 70 euro per jaar kunnen besparen door een legale radardetector te kopen zodat ik niet meer te hard zou rijden. Het eerste jaar bespaar je 70 euro aan een boete, maar moet je voor minimaal 251 euro de detector kopen. Daarbij is in de test aangegeven dat ik nooit te hard rij (brandstof besparing is veel groter dan steeds te hard rijden en boetes krijgen).

Een autoverzekering kan zogenaamd 87 euro goedkoper. Ze weten niet eens hoeveel ik nu betaal aan mijn verzekering. Maar bij FBTO ben ik altijd goedkoper uit zo luidt de oplossing.

Tank regelmatig bij onbemande tankstations. Dat levert mij ook een behoorlijk besparing op. Dat was ook mijn antwoord op de test, maar toch weer een besparing erbij.

Mijn totale besparing was meer dan 2000 euro per jaar waar voor 1500 euro waardeloze en standaard antwoorden op gegeven zijn.

Let dus op bij het invullen van deze test, maar nog beter, bestook Meer voor minder en SBS met mailtjes dat dit soort programma's bij de commercials horen en niet als uiutzenden. FBTO, TELE 2, routemobile, enz. sponseren dit programma en komen steeds weer naar voren als de goedkoopste keuze. Reken maar na, hoe goedkoop zijn ze echt???

Wees gewaarschuwd, als ze eenmaal je mailadrss hebben blijven ze mailtjes sturen en afmelden is niet mogelijk.

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: Programma: Meer voor Minder van SBS6

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Dat een dergelijke mail van een omroep als SBS6 vandaan komt, daar geloof ik geen moer van. Dat er voorlichting wordt gegeven om te besparen vind ik op zich een goede zaak en daar zullen handige lieden dan ook dankbaar MISBRUIK van willen maken. Een legale radar detector bestaat helemaal NIET, want het gebruik en het in BEZIT hebben is strafbaar. Geloof mij dat een omroep nooit en te nimmer een strafbaar feit zal promoten.

Vr. Gr. Hans.

H.L. de Boer
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jun 2005 22:05

Re: Programma: Meer voor Minder van SBS6

Ongelezen bericht door H.L. de Boer »

2. Snelste route zonder boete
Stel je rijdt 20 km/u te hard en wordt geflitst, dan kost je dat € 70,-.
Dat is niet alleen dom, maar ook erg duur! Voorkom deze onnodige
verspilling met de 100% legale Quintezz Radar Alert.
Regel het nu!
Bespaar € 70,-


Dit is de tekst gekopierd uit te mail. Een compleet uit de lucht gegrepen antwoord.

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: Programma: Meer voor Minder van SBS6

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Het zal mij een zorg zijn wat er in de mail staat, FEIT is dat het in bezit hebben en gebruik van een radar detector is VERBODEN! wat in deze mail staat is COMPLETE ONZIN niks 100% legaal, dit is uit de lucht gegrepen en mijn antwoord dus niet!

Vr. Gr. Hans.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Programma: Meer voor Minder van SBS6

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik heb die test ook gedaan en kreeg ook van die waardeloze antwoorden.
Enkele emails aan hun gezonden en uiteraard geen respons.
Kijkersbedrog?

stork4
Berichten: 61
Lid geworden op: 09 mei 2005 11:12

Re: Programma: Meer voor Minder van SBS6

Ongelezen bericht door stork4 »

Als dit toch eens waar zou zijn ...

Ik zou direct een week minder gaan werken per maand.


Mark

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Programma: Meer voor Minder van SBS6

Ongelezen bericht door NAK »

Dat een dergelijke mail van een omroep als SBS6 vandaan komt, daar geloof ik geen moer van.
Het zal mij een zorg zijn wat er in de mail staat,
Beste resp00112469 Hans

Zeker heb je gelijk als je zegt dat er geen legale radar detectoren bestaan.
Maar als je de topic goed leest wordt dat ook niet door H.L. de Boer beweerd.
Hij/zij gaf alleen maar weer wat er in de mail staat geschreven.
En of zo'n mail wel of niet van SBS6 afkomt, daar kan je pas over oordelen als je hem zelf hebt ontvangen.

Misschien een tip voor H.L. de Boer, stuur de mail door naar Hans dan is hij misschien wel overtuigd van zijn ongelijk.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Programma: Meer voor Minder van SBS6

Ongelezen bericht door inxsnl »

Ik geloof er geen barst van .
Een omroep zou zichzelf de das om doen door dit te mailen.



tata Tim

osseworst
Berichten: 157
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:10

Re: Programma: Meer voor Minder van SBS6

Ongelezen bericht door osseworst »

resp00112469, even opletten, er gaat helemaal niet over een radardetector. Het gaat over de Quintezz Radar Alert. Dit is zo'n GPS apparaat die weet waar de vaste flitspalen staan en via radio Noordzee en filtsservice.nl de mobliele snelheidcontroles ophaalt. Dit apparaat waarschuwt je als je daar in de buurt komt.

Het nut van dit apparaat betwijfel ik een beetje. Het waarschuwt je dus voor elke flitspaal, of er nu een camara in zit of niet. En die snelheidscontrolewaarschuwingen komen van oplettende automobilisten die bereid zijn dit door te geven op een betaalnummer. Dus veel controles worden helemaal niet doorgegeven, anderen komen (voor jou) te laat, of de controle is allang weer opgeheven.

Ik ga geen 250 euro spenderen aan zo'n ding.

Gesloten