LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verzekering fotoapparatuur

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
enriquo
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2005 16:29

verzekering fotoapparatuur

Ongelezen bericht door enriquo »

Hallo allen,
Ik heb laatst een fotouitrusting aangeschaft ter waarde van ongeveer 1500 euro. Nu wil ik deze verzekeren voor op reis (auto en tentje) maar nergens , waar ik heb gezocht, wordt diefstal uit de auto en tent vergoed. Heeft iemand misschien ervaring hiermee of een suggestie.

Bij voorbaat dank,
enriquo.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: verzekering fotoapparatuur

Ongelezen bericht door ronald g »

http://verzekering.rubriek.nl/verzekeri ... kering.asp Misschien kunt u hier iets mee.
Succes Ronald.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: verzekering fotoapparatuur

Ongelezen bericht door HvdB »


ikmirjam
Berichten: 182
Lid geworden op: 23 feb 2005 23:06

Re: verzekering fotoapparatuur

Ongelezen bericht door ikmirjam »

het lijkt me slimmer om die dure foto-apparatuur te verzekeren via je inboedelverzekeraar op een kostbaarhedenverzekering. Dan is de apparatuur ook op reis verzekerd maar ook als je buitenshuis fotografeert. De spullen zijn nu nl alleen verzekerd IN je woning op de inboedelverzekering en niet als je een paar foto's maakt in het bos of bij oma bijvoorbeeld.
Dit lijkt me de paar euro's die je ervoor moet betalen meer dan waard als je naar de aanschafwaarde kijkt.
Bij een kostbaarhedenverzekering is de camera dan bijv. ook verzekerd als je hem laat vallen..

Gesloten