LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sauna Belt van Telsell

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

ja ervaringen van mensen die er ook ingetuind zijn, de rest is zo slim!!! om er niet eens aan te beginnen, snappie? denk t niet maar t was te proberen.
Hoe dom kun je zijn...

Dombo

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Dombo »




HOE LOMP KUN JE ZIJN?? NIET KOPEN DIE TROEP, WERKT NIET!!!!

WAAROM MOET JE POS EN/OF NEG REACTIES HEBBEN? IS GEWOON

1000 X NIKS. ALS JE DEZE ROTZOOI AANSCHAFT SPOOR JE ECHT NIET. :!:


dede

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door dede »

Beste mensen,
Een sauna belt zal zeker werken. Zelf doe ik sinds drie maanden het volgende: ik draai een vochtige (niet al te) badhandoek om mijn buik , vervolgens rol ik er heel strak huishoudfolie (plastic) om heen. Daarover nog een strakke elastische band. De centimeters en kilo's vliegen er af. Veel drinken en niet ongezond eten, kortom mijn eigen, vrijwel gratis saunabelt. Ben inmiddels 15 kg. kwijt! Van maat 46 naar 40-42.

CaniX...

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door CaniX... »

ik gebruik het pas
nu weet ik niet egt of het werkt maar dat zie ik dan wel over een maandje ik laat het nog wel weten
voelt in iedergeval lekker warm aan.. :oops:

MeLovesIt
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:49

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door MeLovesIt »

Hoi tilleman Ik heb ervaringen met de saunabelt En ik kan je Garanderen dat het resultaten boekt Want ik ben zelf in 3 maanden tijd 10 kilo kwijt geraakt. Plus nog een hoop centimeters je moet antuurlijk wel het dieet boekje volgen maar ik ben nu op mijn streef gewicht en gebruik de saunabelt nu nog 3x per week zo bouw je het af maar je kunt het eigenlijk gewoon iedere dag blijven gebruiken als je wilt maar dat is niet noodzakelijk Alleen ik volg nu niet het dieet boekje meer en de pontjes blijven eraf er komt niets bij Het resultaat is dus blijvend en PERFECT ik ben dolblij dat ik de saunabelt heb aangeschaft je verliest je pondjes en centimeters zonder je in te spannen

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door eeliane »

De belt hielp niks maar t dieet boekje des te meer... daar bent u van af gevallen niet van die Belt, misschien aanschaf van zo'n boekeje minder duur, laat de belt maar liggen want die helpt .echt waar, geen ene bal.
Ziet u dat dan niet, met mooi verhaal en dieet boekje wordt u geld afhandig gemaakt voor een niet werkend bij produkt (die belt), ziet er leuk uit maar werkt niet. Heel doortrapt om er een dieetboekje (en die zijn echt overal en kosten niks) bij te doen.
DUS: TRAP ER NIET IN!!! HAAL DAN ALLEEN DAT DIEET IN HUIS. SUCCES!

ldegeus
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 mar 2004 22:20

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door ldegeus »

Tros Radar
Laatst gewijzigd door ldegeus op 15 nov 2007 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.

magnetico
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 mar 2004 14:22

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door magnetico »

Beste mensen,
Een sauna belt zal zeker werken. Zelf doe ik sinds drie maanden het volgende: ik draai een vochtige (niet al te) badhandoek om mijn buik , vervolgens rol ik er heel strak huishoudfolie (plastic) om heen. Daarover nog een strakke elastische band. De centimeters en kilo's vliegen er af. Veel drinken en niet ongezond eten, kortom mijn eigen, vrijwel gratis saunabelt. Ben inmiddels 15 kg. kwijt! Van maat 46 naar 40-42.
Dream on!!!!!!!!!!!!!!

mhe
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2005 23:18

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door mhe »

Beste mensen,

Ik heb geen ervaring met de sauna belt...
Maar ik heb wel een tip voor mensen die hem graag willen kopen...
Ik ben hem tegengekomen bij de ACTION en daar kun je hem kopen voor ongeveer € 8,49....
Dus dat is nog redelijke bedrag om hem uit te proberen...

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door eeliane »

Nog steeds 8,49 teveel!

oxxiomen
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jun 2005 01:06

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door oxxiomen »

mag ik alle mensen er op attenderen dat wanneer hij/zij iets besteld bij bijvoorbeeld tell sell niet alleen opgelicht wordt door allerlei te dure en niet werkende producten, zijn/haar adres en telefoongegevens doodleuk worden doorverkocht aan allerlei callcenters. Dit voor producten die makkelijk te slijten zijn aan mensen die toch al makkelijk beinvloedbaar zijn.

sukkel
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2005 21:33

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door sukkel »

Beste mensen,

De Saunabelt werkt ten eerste helemaal niet en voor iedereen die maar iets wil bestellen bij TelSell: NIET DOEN!
De problemen die je krijgt als je iets terugstuurd zijn niet te overzien.
Wij zijn al 3 maanden bezig om ons geld terug te krijgen. Tot op heden is dit nog niet gelukt maar we zijn nog niet klaar met TelSell.

DUS WEES GEWAARSCHUWD, NIETS BESTELLEN DAT VOORKOMT EEN DUBBELE TELEURSTELLING EN EEN HOOP ELLENDE.

mizzzmiranda
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2005 13:39

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door mizzzmiranda »

NU BIJ TIMCO WARENHUIS DE SAUNA BELT VOOR MAAR 6,99 WHAHA GEKKER MOET HET NIET WORDEN

KIJK OP WWW.TIMCOWARENHUIS.NL

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Het enige nuttige aan die Sauna Belt is het dieetboekje dat je erbij krijgt.

Niet teveel snoepen, geen frisdrank meer drinken en vette dingen links laten liggen levert hetzelfde resultaat. En als je dan nog een beetje gaat bewegen is het helemaal goed.

magnetico
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 mar 2004 14:22

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door magnetico »

NU BIJ TIMCO WARENHUIS DE SAUNA BELT VOOR MAAR 6,99 WHAHA GEKKER MOET HET NIET WORDEN

KIJK OP WWW.TIMCOWARENHUIS.NL
Hey Miranda,

Jij hebt toch bij Medtronic gewerkt?
En volgens mij ben je dan ook de dochter van de eigenaar van Timco

mizzzmiranda
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2005 13:39

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door mizzzmiranda »

Nee hoor dat ben ik niet

magnetico
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 mar 2004 14:22

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door magnetico »

zou ik ook zeggen ;-)

pluis28
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2005 20:22

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door pluis28 »

Het valt mij op dat er vooral veel mensen zijn die negatief reageren, zonder eigenlijke argumenten en ook loggen ze dan anoniem in. Als je niet weet wat iets is, omdat je het nooit gebruikt hebt, kun je er mijns inziens niet over oordelen. Ik ben zelf sinds vorig jaar juni ruim 16 kilo afgevallen door minder te snoepen en gezonder te gaan eten. Volgens mij is dat de enige manier om af te vallen. Ik heb een afslankgordel aangeschaft. Zo'n grijs geval met 4 ritsen. Deze heeft me geholpen om mijn omvang te verminderen en dat werkte heel goed. De gordel is van een rubberachtig materiaal en je zweet je echt helemaal rot. Ik denk echter niet dat dat het afvalresultaat geeft. Je maag zit zo in elkaar gedrukt dat de ruimte voor veel eten er gewoonweg niet is. Ik heb het vaak koud en las hier over de aangename warmte van de sauna belt, dus ik heb er een gekocht. Ik gebruik de sauna belt dus om een aangename temperatuur te krijgen, dat lukt goed. Ik merk nu nadat ik hem een paar weken gebruik, dat ik hem minder vaak nodig heb om het warm te krijgen. Als je het warm hebt, gaat bloed sneller stromen om te zorgen dat je lichaam afkoelt, m.a.w. je doorbloeding wordt beter. Mijn omvang is in die 2 weken weer verder afgenomen. Het maakt mij niet uit of dit komt door de sauna belt of door iets anders, ik ben er wel blij mee.

Ik denk echter als ik nog zo veel zou moeten afvallen dat ik voor de afslankgordel zou gaan en niet voor de sauna belt.

Groeten Marianne

magnetico
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 mar 2004 14:22

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door magnetico »

Nee hoor dat ben ik niet
Toevallig dat de dochter van de eigenaar van de Timco ook Miranda heet en jij naar de site van Timco verwijst.
Als je het niet bent is het ook prima.

Groetjes van Marty van Keulen

jenny wagt
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2005 09:33

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door jenny wagt »

ook ik heb de sauna belt gekocht maar dan die van de action .
ik las dit forum en dacht nou voor 8,49 wil ik wel lachen nou dat heb ik.
ik was 3 cm kwijt ik denk zo dus het werk toch maar nee binnen een paar uur is het er weer bij dus afvallen met dat ding nee ik geloof het niet maar waar hij wel goed voor is is kruik dus voor 8,49 heb ik een lekkere kruik want met rug pijn werkt hij perfect maar afvallen nee dat doe je er niet mee.

Gesloten