LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZEGT U NEE OF JA

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.

Voorstel Duisenberg : ZEGT U NEE OF JA

Ja
46
21%
nee
173
79%
 
Totaal aantal stemmen: 219

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door pewi »

Ikbenhet zat.
Nu lees ik dat de ene met de andere wordt verekend, maar dat is toch hartstikke oneerlijk!!!
Je naam zegt het al en je posting zegt nog veel meer. Je bent het duidelijk niet eens met de schukking
Vrgr Pewi

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door rust »

dexia rules!!!

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door Kor S »

untill they meet the jury and .the judge. :D

Hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 05 jun 2005 13:58

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door Hamster »

Op dit soort forums kom je alleen mensen met een, hoe zal ik het zeggen, heel sterke mening tegen! De meeste mensen hoor je niet en dat is dus de overgrote meerderheid die JA heeft gestemd!!

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door pallu »

het kans best dat de meerderheid Ja heeft gezegt

maar ik ga gewoon door en nu zal de kantonrechter alles weer op de rol moeten zetten en niet wachten tot December.
Allen vraag je je af of zij zich niet laten beinvloeden door deze stemming m.a.w spreken zij dan nog wel recht.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door pluutje »

Binnen nu en niet al te lange tijd zullen we weer ondervinden en zeker weten hoe ''betrouwbaar'' en ''coulant'' de Dexia Bank is incluis het schikkings voorstel!!!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door impact »

Er bestaat ook nog de mogelijkheid dat de overgrote meerderheid aan gedupeerden helemaal niet heeft gereageerd en/of niet eens bij de stichtingen SLV en EL is aangesloten.

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door no fear »

Ik ben niet aangesloten en mensen die ik ken ook niet.
Ik heb gelijk een advocaat genomen. Leek me beter.
En niet onterecht.

groetjes no fear 8)

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door Captain-America »

Uitgaande van 100.000 aangesloten gedupeerden zijn er 80.000 akkoord gegaan, versus 20.000 dus niet.

So...

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door Pieter »

De enquête geeft een tegenover gesteld cijfer weer als de uitkomst van SLV/EL stemming. De tegenstemmers is ongeveer 80% via deze website, De voorstemmers bij ingezonden stemkaarten SLV/EL was ongeveer 80%.
Eenzelfde uitkomst aan percentage als de poll op Radar geeft de POLL op de Payback website.

Deze haaks tegenover elkaarstaande verschillen in uitkomst geven te denken.

Mijn inziens kan geconcludeerd worden dat de mensen die de weg weten/wisten naar rechtshulp, bv via internet, tegen het schikkingsvoorstel gestemd hebben.
De mensen die voor gestemd hebben weten of wisten ook de weg naar rechtshulp en hebben de voors en tegens waarschijnlijk, voor zo ver bekend, tegen elkaar afgewogen alvorens voor te stemmen.
In het verlengde hiervan mag men rustig stellen dat de informatie voorziening van SLV/EL naar aangeslotene niet volledig is geweest over wat de voors en tegens betreft.

De conclusie hiervan kan inhouden dat vele nog steeds niet goed geinformeerd zijn wat er daadwerkelijk voor hen aan informatie, winkansen, procedures, wel of niet schikken bekend is om een goed oordeel in hun persoonlijke stituatie te kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door JH »

Pieter, misschien dat de tegenstemmers meer op dit forum aanwezig zijn dan diegenen die in het verleden eens een bezoek aan dit forum hebben gebracht. Het zijn juist de tegenstemmers die zo agressief en fel reageren wanneer iemand besluit om een andere weg in te slaan dan zij die weigeren nog langer te betalen, te schelden en te razen op alles en iedereen. Immers, iedereen is schuldig behalve zijzelf.

Omdat op dit forum de opvatting overheerst `wie niet voor ons is is tegen ons` hebben vele andere gedupeerden wellicht hun informatie elders verkregen, en uiteindelijk verkrijgt een ieder die informatie wanneer men wordt gedwongen om na fouten uit het verleden wat alerter te zijn met het lezen in plaats van meteen met de mond lopen schreeuwen op alles en iedereen die het fout gedaan hebben.

Dat deze topic naar boven is gehaald typeert op de een of andere manier de afnemende invloed van belangenclubjes. Op het moment dat een poll een poitieve uitslag geeft voor de tegenstemmers dan rept men er niet over, maar nu is het anders gelopen.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door ad snoeren »

wanneer men wordt gedwongen om na fouten uit het verleden wat alerter te zijn met het lezen in plaats van meteen met de mond lopen schreeuwen op alles en iedereen die het fout gedaan hebben.
Het wordt nu toch wel genant om steeds maar te roepen.
Ik kan(kon) lezen. En alle andersdenkenden zijn dyslectisch of dom.
Een tip: Op alle scholen in nederland is momenteel een naslagwerk te vinden over dit onderwerp door H Schoots.
Vraag eens of je dat in mag zien.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door JH »

Ad, er is een heel groot verschil tussen dyslectisch zijn en BEGRIJPEND WILLEN LEZEN. In het eerste geval is dat mensen niet kwalijk te nemen in het tweede geval leest men domweg wat men graag WIL lezen zonder besef van de realiteit.
Overigens, een verwijzing naar een naslagwerk dat op een school wordt gebruikt hoef je niet te geven. Ook via internet is voldoende over dit onderwerp te vinden. :wink:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ad, er is een heel groot verschil tussen dyslectisch zijn en BEGRIJPEND WILLEN LEZEN. In het eerste geval is dat mensen niet kwalijk te nemen in het tweede geval leest men domweg wat men graag WIL lezen zonder besef van de realiteit.
Het lijkt er op dat ook deze discussie weer uit gaat lopen op een eenzijdige schikking mijnerzijds. :cry:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door JH »

Daar houden we het maar op, Ad. Ik reageer alleen even op het verschil tussen dyslectie en het bewust niet willen lezen en/of begrijpen van informatie. :wink:

millie
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 mar 2005 21:03

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door millie »

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door ad snoeren »

en het bewust niet willen lezen
Hier zit hem nu juist de kneep. Hoe lees ik zo'n zinnetje.
En hoe wil jij dat ik het lees. Welles/ Nietes

Denk ik JH :cry:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door JH »

Ad, deze discussie is de afgelopen week elders ook al uitvoerig aan de orde geweest. Moeten we het er weer over hebben.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Nee hoor maar jij blijft bezig met iedereen te beschuldigen van niet willen lezen, probeer dan eens een beter argument te vinden.
Ik voel me namelijk steeds aangesproken 8)

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door JH »

Ik voel me namelijk steeds aangesproken
Als jij je aangesproken voelt dan zit er kennelijk toch een kern van waarheid in, beste Ad. Duidelijk weer een signaal dat je leest wat JIJ WILT LEZEN.

Gesloten