LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia heefd gewonnen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
anneria
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 okt 2003 02:49

dexia heefd gewonnen

Ongelezen bericht door anneria »

uitslag is binnen de meeste stemmen waren VOOR daar gaan we dus met ons verlie :oops: :twisted: :evil: s :oops:

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: dexia heefd gewonnen

Ongelezen bericht door cornelis »

Ook al hebbben vele gedupeerden voor gestemd ze hoeven de schikking toch niet te accepteren en kunnen verder procederen.toch?

Groetjes

leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Re: dexia heefd gewonnen

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Helaas, het zij zo. Ieder moet maar voor zich beslissen. IK heb al een procedure lopen en ga hier mee door. Dexia heeft mij in totaal ongeveer circa 46.000 euro gekost (inleg met restschuld op dit moment).

Dit is geen kruimelwerk en volgens mij een zeer goede reden om door procederen. Ben anders financieel voor de rest van mijn leven de klos samen met mijn gezin.

vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: dexia heefd gewonnen

Ongelezen bericht door vervelend »

Anneria, heeft is toch echt met T...

Gaarne wijzigen

giuseppe
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2005 18:51

Re: dexia heefd gewonnen

Ongelezen bericht door giuseppe »

Ik geef ook niet op, ik had een inleg van 4500 euro en een restschuld nu van 1800 euro, geen hoog bedrag dus maar ik kan het niet over mijn hart krijgen dat na al die jaren dexia er met een zakcentje er van af komt. Ik heb een advocaat die aan geeft dat ik een goede kans maak ALLES terug te krijgen. Het kost me alleen 125 Euro starkosten en darna op de basis van no cure no pay SO WHAT als ik win heb ik dus 4 x zo veel terug als nu (duisenberg schikking) de boeven.
Ook mijn vrouw heeft niet meegetekend en dan sta je sterk. Dexia denkt er met een miljard er van af te komen(na winst van ik weet niet hoeveel miljard) mooi niet kom op mensen laat ze een poeppppiiiieeeee ruiken. :P

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: dexia heefd gewonnen

Ongelezen bericht door Elias »

Juist Giuseppe,

Ik zit ongeveer met dezelfde bedragen EN verdom het om nog eens 15 jaar aan een waardeloze "spaar"-brief te betalen.
Nu krijg ik slechts 10 % van de restachuld na 5 jaar.
Een hondefooi, de oplichters !.

Procederen dus, zeker als eegaleaser !!!

Groet
Elias.

Kees
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 okt 2003 21:10

Re: dexia heefd gewonnen

Ongelezen bericht door Kees »

Ik ben het totaal niet eens met de titel. dexia heeft helemaal niet gewonnen. Ik zie het tenminste niet zo. dexia heeft haar naam in Nederland volkomen verpest en het zal zeer lang duren voordat men in Nederland vergeten is wat deze mislukte bankinstelling in Nederland veroorzaakt heeft. dexia heeft niet gewonnen want ze schikken nu met veel minder dan een paar jaar geleden: Toen wilde dexia van geen schikking weten. De arrogante instelling die zo graag weer wil gaan bankieren zal Nederland de komende jaren wel links laten liggen.
Als dexia 2 jaar geleden deze schikking had gedaan dan was het heel wat vriendelijker over gekomen. Ik vond toen het laten zitten van de inleg een redelijke oplossing. Nu veel mensen aan het procederen zijn kan er ineens wel geschikt worden. Logisch want dexia verliest bijna al de rechtzaken.
Ik zal de rest van mijn leven dexia intens haten. Het is voor mij een instelling van bedrog, misleiding en oplichting. Er zijn veel mensen die dat ook zullen voelen. En juist dit is ook een van de vele redenen waarom ik vind dat dexia niet gewonnen heeft.

Kees

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: dexia heefd gewonnen

Ongelezen bericht door jll »

Wil je schikken, prima. Wil je door strijden? In deze kwestie is het zwart of wit: of je hebt volledig begrepen waar je voor tekende, en dus ben je goed af met de schikking. Of je bent in de marketingtrucs getrapt en je voelt je dus belazerd! Stoppen met betalen, sparen (voor het geval ook rechters in de huidige marketingtrucs trappen), en op naar de kantonrechter. Wel met de juiste ondersteuning, maar dat hoeft echt niet zo veel te kosten als Bruneel, Leaseverlies en Eegalease willen doen geloven...

anneria
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 okt 2003 02:49

Re: dexia heefd gewonnen

Ongelezen bericht door anneria »

ik vind dat ze wel hebben gewonnen want ze spelen het zo dat voor heel veel mensen de bij betaling en de atvocaat kosten bijna gelijk zijn dit is bij mij ook het geval de bijbetaling en de advocaat kosten is een verschil van honderd euro.En daarom denk ik dat veel mensen er voor hebben gekozen ,maar ook dat is van tevoren door de heren van dexia wel uit gevist denk ik mijn koersplan direct zou ik nu ook stop kunnen zetten maar dan krijg ik maar 10% korting op mijn rest schuld dus die laat ik voorlopig door lopen dat mag nog tien jaar en dan hoop ik dat ik mijn eigen geld terug heb ik weet dat dit koffiedik kijken is maar nu nog meer restschuld daar heb ik geen zin in :oo :oops: :evil: :twisted: ps:

Gesloten