LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kan iemand mij vertellen
kan iemand mij vertellen
of het voorstel dat er ligt ook voor de AEX plus effect polissen is?
ik kan daar nl niks over terug vinden en lees alleen maar over de winstverdubbelaar.
alvast bedankt voor antwoord(en).
sonnie
ik kan daar nl niks over terug vinden en lees alleen maar over de winstverdubbelaar.
alvast bedankt voor antwoord(en).
sonnie
Re: kan iemand mij vertellen
Zie hier onder overzicht effectenlease-produkten: http://www.dexialease.nl/
Ja dat klopt,
Hou er wel rekening mee, dat, in de boetevrije periode en zolang het contract nog loopt, je slechts voor 10 % korting op de restschuld in aanmerking komt. Zo heb ik het tenminste begrepen.
Groet
Elias.
Hou er wel rekening mee, dat, in de boetevrije periode en zolang het contract nog loopt, je slechts voor 10 % korting op de restschuld in aanmerking komt. Zo heb ik het tenminste begrepen.
Groet
Elias.
dus als ik het goed begrijp moet ik dus eerst afwachten totdat het contract afloopt? en dan kan ik 10% korting krijgen op de restschuld.
Zie Punt 3 van de overeenkomst:
Beter nog: Ga vrijblijvend/gratis bij het advocatencollectief (zie PAL) op spreekuur en u hoort precies de (on-)mogelijkheden.
Mocht u het overwegen, bel te voren met Dexia zodat u weet wat u op dat moment mag verwachten en of e.e.a. nog klopt ivm de uitwerking van de schikking.Lessee kan deze lease-overeenkomst na 60 maanden dagelijks met onmiddellijke ingang en zonder annuleringskosten beeindigen, onder betaling of verrekening van de restant-hoofdsom op dat moment.
Bij eerdere beeindiging is lessee tevens de nog niet verstreken maandtermijnen t/m/ de 60e maand verschuldigd onder aftrek van 50 % korting wegens voortijdige betaling.
Beter nog: Ga vrijblijvend/gratis bij het advocatencollectief (zie PAL) op spreekuur en u hoort precies de (on-)mogelijkheden.
dank je wel Elias maar kan je mij ook vertellen hoe ik Pal kan bereiken.
en wat ik dus ook lees op de overeenkomst is:
punt 6. Aldus is lessee automatisch en van rechtswege eigenaar van de waarden geworden, zodra hij al dat gene aan de bank heeft betaald wat hij haar krachtens deze lease-overeenkomst en de daarbij behorende bijzondere voorwaarden effecten lease verschuldigd is of zal worden.
begrijp ik dan goed dat dit dan toch huurkoop is?
en wat ik dus ook lees op de overeenkomst is:
punt 6. Aldus is lessee automatisch en van rechtswege eigenaar van de waarden geworden, zodra hij al dat gene aan de bank heeft betaald wat hij haar krachtens deze lease-overeenkomst en de daarbij behorende bijzondere voorwaarden effecten lease verschuldigd is of zal worden.
begrijp ik dan goed dat dit dan toch huurkoop is?
dank je wel marja
Inderdaad Sonnie EN in jou geval ook waarschijnlijk zonder vergunning verstrekt !
Op de door Marja3 genoende www vindt je alle bijzonderheden/verwijzingen.
Groet,
Elias.
Op de door Marja3 genoende www vindt je alle bijzonderheden/verwijzingen.
Groet,
Elias.
wow dit gaat weer verder wat zeg je me nou: zonder vergunning verkocht!!!???
ik ben inmiddels al bij stichting pal wezen kijken en me aangemeld en het een en ander aan piet gevraagd.
ben benieuwd
ik ben inmiddels al bij stichting pal wezen kijken en me aangemeld en het een en ander aan piet gevraagd.
ben benieuwd
nou zie ik dus als ik bij het lijstje kijk van dexia dat de aex plus effect onder garant product valt en dus geen restschuld kan overhouden. lijkt bijna dat ik de weg kwijt raak hoor hahahahaha in de polis staat toch echt vermeld punt 3 lessee kan deze lease-overeenkomst na 90 maanden dagelijks met onmiddelijke ingan zonder annulerinskosten beëindigen, onder betaling of verrekeining van de restant-hoofdsom
wat is waar???
wat is waar???
Sonnie,
Volgens mij moet 90
60 zijn (vijf jaar) en vandaar dat je ook slechts 10 % korting krijgt. Een hondefooi dus. Als ik het zelf goed heb begrepen. (Ik steek geen energie meer in het duidelijke ??? schema, ik procedeer toch door.)
Volgens mij moet 90

elias,
het is in mijn geval wel 90 maanden.
wat een verschil in polissen he?
het is in mijn geval wel 90 maanden.
wat een verschil in polissen he?
ik vraag me ook wel eens af of ik het financieel kantoor die mij dit heeft verkocht aansprakelijk kan stellen?
beste Sonnie,
dat kan, we hebben reeds een hele lange lijst met oud adviseurs, sommigen zijn zelfs zelf aan het procederen, je moet je alleen afvragen schiet je er daadwerkelijk iets mee op, valt er bij deze kleine mensjes wel iets te halen, anders dan genoegdoening, ook zij werden aangevoerd door de grote jongens en de provisies, alles kon, alles mocht.
Op het einde van de zin is er maar één verantwoordelijke, dat is degene die zich overal tegen in dacht te dekken, de bank
T
n
dat kan, we hebben reeds een hele lange lijst met oud adviseurs, sommigen zijn zelfs zelf aan het procederen, je moet je alleen afvragen schiet je er daadwerkelijk iets mee op, valt er bij deze kleine mensjes wel iets te halen, anders dan genoegdoening, ook zij werden aangevoerd door de grote jongens en de provisies, alles kon, alles mocht.
Op het einde van de zin is er maar één verantwoordelijke, dat is degene die zich overal tegen in dacht te dekken, de bank
T