LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Multikabel en TV ontvangst

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Globetrotter
Berichten: 124
Lid geworden op: 16 jun 2005 17:40

Multikabel en TV ontvangst

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Mijn ouders wonen in Heerhugowaard en de ontvangst van Ned 1, 2, 3 en belgie 1, 2 en RTV NH zijn slechts. Er lopen witte strepen door het beeld.
Kan iemand mij vertellen of het ligt aan Mutikabel? Is de ontvangst slecht? of ligt het aan de TV? Het is nl. een nieuwe Breedbeeld met een bepaalde hoeveelheid hertz.
Laat het svp weten.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Multikabel en TV ontvangst

Ongelezen bericht door HvdB »

Heb je de handleiding al gelezen?

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Multikabel en TV ontvangst

Ongelezen bericht door S. »

Hoe zit het met de buren van je ouders?
Wanneer zij ook een slechte ontvangst hebben dan kun je idd denken aan een fout bij mulitkabel.

Globetrotter
Berichten: 124
Lid geworden op: 16 jun 2005 17:40

Re: Multikabel en TV ontvangst

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Ik hoor allerlei verschillende verhalen. Een collega van mij haar buren hebben het idem probleem en die hebben een spiksplinternieuwe breedbeeld. Een andere collega van mij noemt problemen met dezelfde kanalen die ik al eerder noemde, maar heeft een 10 jaar oude televisie. Dus veel verder ben ik nog niet. Natuurlijk kan ik multikabel bellen, maar ik ga liever eerst via dit soort kanalen info verzamelen voordat ik een dure helpdesk bel.

Danie
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jun 2005 19:33

Re: Multikabel en TV ontvangst

Ongelezen bericht door Danie »

hallo, ik heb een belangrijk bericht.

Meer dan ee njaar geleden heb ik besloten dat ik van UPC (slik) afwou.
dit heb ik gedaan. Heb een dreambox gekocht (schotel) en vervolgends de kabel opgezegd. Nu meer dan een jaar later heb ik nog steeds signaal op de kabel. is dat niet geweldig? Al meer dan een jaar lang kijk ik gratis televisie!!!!!
Hoeveel kost dat ook al weer? tel maar uit je winst!

Dus Nederland: Zeg nu massaal je kabel op en kijk rustig nog een tijdje gratis verder!!!!!

danie

Gesloten