LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Accoord voor de KRUIMELAARS

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door Brabander »

80 % van de aangeslotenen bij LEASEVERLIES en EEGALEASE hebben tegen restitutie van € 45,-- contrebutie een kruimelaccoord gesloten met DEXIA.

Dit is een resultaat voor nog minder dan een dubbeltje op de eerste rang.

Jullie krijgen 1/3 deel van de restschuld terug. Ik denk dat veel van deze gedupeerden kruimelaars zijn met een paar duizend euro restschuld. Ik hoop niet dat er mensen bij zijn met grote restschulden of mensen die nog eerst jaren rente moeten betalen want dan heb je pas echt een DEXIA-kat in de zak gekocht.

De echter gedupeerden waaronder ikzelf kunnen nu gaan door procederen voor het grote geld zonder dat we nog last hebben van de kruimelaars en de organisaties LEASEVERLIES en EEGALEASE die samen met DEXIA hun leden voor aap hebben gezet.

Veel succes met het verbrassen van jullie GRIJPSTUIVER.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door impact »

Voor de Consumenten bond betekent die "grijpstuiver" wel een financiële vooruitgang van miljoenen. Dat redt ze net op tijd van de ondergang, denk ik. Kassa over de ruggen van de gedupeerden die ze zouden helpen. Van de regen in de drup, blijkt dus nu.

Opzeggen je lidmaatschap van die club verraders!

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door trudy »

De echter gedupeerden waaronder ikzelf kunnen nu gaan door procederen voor het grote geld zonder dat we nog last hebben van de kruimelaars en de organisaties LEASEVERLIES en EEGALEASE die samen met DEXIA hun leden voor aap hebben gezet.
Absoluut waar. Met deze stichtingen hebben we gelukkig niets meer te maken en kunnen we ons eindelijk concentreren op het echte werk, wat deze stichtingen voor ons hadden moeten doen.

Ze zijn lang genoeg doorgegaan met leden te strikken, zelfs toen het geen enkel nut meer had.

Graaicultuur heet zoiets en dan ook nog van gedupeerde aandelenleasers, die sowieso al in financiële ellende zitten. Wat een mentaliteit................... :roll:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door Idaho »

Yo Brabander, je lult nu een beetje uit je nek, wat nou grijpstuiver?
Denk dat mijn kids daar anders over zullen denken, maar goed, als jij het een grijpstuiver vindt, kom op en haal je recht, de volle 100%. Het zij je gegund.

Misschien dat Dexia in december, nadat alle mensen zijn uitbetaald die met de schikking akkoord zijn gegaan, wel eens over gaat tot een uitbetaling aan de mensen die nog procederen, het is tenslotte december en ook dan wordt er waarschijnlijk weer een reserve opgenomen in de bekhouding voor de mensen die nog procederen, het verlies wordt dan gepakt in 2005 en in 2006 doet het boekhoudkundig geen pijn meer om met de rest te schikken.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 24 Jun 2005 19:41 door Idaho

Misschien dat Dexia in december, nadat alle mensen zijn uitbetaald die met de schikking akkoord zijn gegaan,

hoezo, 'nadat alle mensen zijn uitbetaald'?
Je zult toch eerst alle termijnen en ook nog eens die niet eens bestaande schuld aan dexia moeten betalen (!) voordat je er misschien iets van terugkrijgt.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door Idaho »

Yep ikwebd, ik heb het ook over de mensen die aan die criteria hebben voldaan, de rest gaat toch procederen?

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door pluutje »

Hopelijk leest Dubio dit niet!

a] Ik ga eerst 2/3 restschuld beuren van de schikking onder de naam Pluutje! :idea:

b] Dan ga ik verder met procederen onder de naam Anton voor het hele pakket! :roll:

Poets wederpoets 8)

:shock: :oops:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 24 Jun 2005 23:50 door Idaho

Yep ikwebd, ik heb het ook over de mensen die aan die criteria hebben voldaan, de rest gaat toch procederen?

OK Idaho, van jou mag de dief dus een deel van de buit houden.

En dat terwijl ze ook jouw inleggeld niet gebruikt hebben om er aandelen mee te kopen, maar aan andere klanten hebben verschaft in de vorm van hypotheken.

Ook SLV heeft dexia een aardig handje geholpen door te adviseren te betalen..
"anders kunnen we niets voor u betekenen".

Geef dat advies aan mensen die toch al zo diep in de problemen zijn geraakt en je kunt dexia horen aplaudiseren (en lachen) op afstand !

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door Idaho »

niet gebruikt hebben om er aandelen mee te kopen, maar aan andere klanten hebben verschaft in de vorm van hypotheken.
Dat lees ik nu al zo vaak, kan iemand daar nu eens een bewijs van leveren?
Al die insinuaties, je ziet door de bomen het bos niet meer, die is corrupt, de volgende is een leugenaar, dan hebben we weer te maken met likkers, zuigers en wat al niet meer zij.........please blijf het nou nuchter bekijken, dat en alleen dat geeft hoop, niet het nabrallen van elkaar.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 25 Jun 2005 00:54 door Idaho

niet gebruikt hebben om er aandelen mee te kopen, maar aan andere klanten hebben verschaft in de vorm van hypotheken.


Dat lees ik nu al zo vaak, kan iemand daar nu eens een bewijs van leveren?


jazeker, dexia heeft dat zelf al bewezen door niet te willen bewijzen dat er aandelen zijn gekocht en de rechtzaken waarin ze het bewijs moesten leveren te laten stoppen !!

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door Elias »

Wie dat onomstotelijk kan bewijzen is "binnen", in ieder geval een held.
Dat likken en zuigen is me even ontgaan, maar dat is bij deze temperaturen (en een lekker koud pilsje ) natuurlijk niet zo vreemd....
Het nuchter bekijken is dan een andere zaak.

Ik ben bang dat dat bewijs niet geleverd MAG worden.
Laatst gewijzigd door Elias op 25 jun 2005 01:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

ijsje misschien?

..en het beroep van klokkenluider wordt ook niet meer gewaardeerd in Nederland, daar zorgt de politiek wel voor..

waarom eigenlijk ?

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door Idaho »

Geen idee, maar ik ga nog altijd wel uit van het standpunt, dat men schuldig is, wanneer dat bewezen is, ik ben waarschijnlijk veel te naief voor Nederland en omstreken. :wink:

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door anne_ »

Ik ben bang dat dat bewijs niet geleverd MAG worden
Elias je zult er nog van staan te kijken als dat bewijs daadwerkelijk boven tafel komt. Ben er mee bezig maar kan nog wel even duren. :wink:

Anne.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

maar als dexia er alles aan doet om te voorkomen dat een bepaald bewijs geleverd moet worden..

zelfs ineens accoord gaat met een schikking van 1.000.000.000 ..

gaat er dan geen lampje branden ?

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door Elias »

Had ik nu juist die politiek na de eerste bouwfraudes niet horen beweren, dat ze klokkenluiders gingen "beschermen", of dat deze aangevers in de toekomst hiervan geen belemmeringen zouden ondervinden ???

(Deze schuif-op-de-lange-baan-tactiek is niet door Dexia uitgevonden, maar is normaal in de politiek)

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door anne_ »

De tijd zal het leren iwebd achter de schermen wordt er gewerkt om dingen boven water te krijgen.

Anne.

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door piano »

Ja en das een vriendin van mij die dat zegt :D :D :D :D :D :D

macapo
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 jun 2005 21:16

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door macapo »

even over het aankopen van de aandelen, ik krijg telkens divident uit
gekeerd van mijn pakket. zou dexia dit dan uit eigen zak betalen :?: :?: 8) 8)

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Accoord voor de KRUIMELAARS

Ongelezen bericht door Elias »

Dat zijn meer vraag(tekens) dan 10 wijzen kunnen beantwoorden...
Die schuiven we door naar morgen !
:D

Gesloten