LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jamba is zo slecht nog niet!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
gebruiker1

Jamba is zo slecht nog niet!

Ongelezen bericht door gebruiker1 »

Iedereen zit wel te zeuren over Jamba maar zo slecht is het niet
Op de website staat duidelijk dat je je aboneert en als je een sms stuurt moet je eerst bevestigen via sms : 1ok te sturen en in dat smsje staat , let op je abboneert je voor een abbo dienst van 3 euro per week... jamba doet alles via de wet anders waren ze allang van de buis enz

stork4

Re: Jamba is zo slecht nog niet!

Ongelezen bericht door stork4 »

Is dat zo, Christian ?

Het is mij inderdaad opgevallen dat er veel geklaagd wordt over Jamba, maar ook dat de meeste klagers gewoon op een link hebben geklikt. En ja, niemand leest de voorwaarden op de Jamba-site en vervolgens bezoeken ze allemaal de anti-Jamba-site.

Gr, Mark

gebruiker1

.Ga maar eens naar www.jamba.nl klik op een ringtone , dan staat er : je abboneert je op....

veel mensen zeggen wat voordat ze kijken wat het precies inhoud ;)
Ook bij help - abonnemnten zie je een overzicht

bijv
Ontvang een tegoed voor 3 Jamba! Ringtones, 15 Wallpapers, 9 Softwares + Music News per week!
Je resterende krediet wordt naar de volgende week over gebracht (zie algemene voorwaarden).
De gebruikelijke operator kosten voor SMS/WAP/GPRS zijn van toepassing. Minderjarig? Vraag eerst toestemming aan je ouders. De algemene voorwaarden van Jamba! zijn van toepassing. Om het abonnement van een wekelijks pakket op te zeggen, sms stop naar 4636 of zend een berichtje naar [email protected]
Alles bij elkaar voor slechts €3 per week! Betaling gebeurt eenvoudig & gemakkelijk via je maandelijkse telefoonrekening of prepaid tegoed.
:wink:

edmoor

Ongelezen bericht door edmoor »

Dat is allemaal leuk en aardig Christiaan maar zo werkt dat bij de jeugd nu eenmaal niet.
En laat dat nou net hun doelgroep zijn!

gebruiker1

Ik lees altijd voordat ik wat bestel bij elk bedrijf..
Misschien moet jamba eens een reclame maken
kijk op onze site voor meer informatie over hoe je wat besteld :roll:

edmoor

Of gewoon doen wat er verwacht wordt.
Je besteld een ringtone, je krijgt en betaald een ringtone.
Niet meer en niet minder.

Tosbaga

Ongelezen bericht door Tosbaga »

het zijn vaak ouders van kinderen die klagen, je oogst wat je zaait zeg ik maar...

edmoor

In het leven kun je alleen niet altijd voorspellen wat je zaait Tosbaga.

Heeft z'n voor- en nadelen natuurlijk.
Maar ik begrijp wel wat je bedoeld hoor.

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

Tosbaga

Geplaatst op 26 Jun 2005 20:58 door Tosbaga

--------------------------------------------------------------------------------

het zijn vaak ouders van kinderen die klagen, je oogst wat je zaait zeg ik maar...
Arme ouders van Tosbaga

dvdspeler

Ongelezen bericht door dvdspeler »

Jamba niet zo slecht!
Dat meen je toch niet?
Kinderen een pakket aansmeren.
Wat kost een ringtone opsturen nou?
Bijna niks!

Miquel

Ongelezen bericht door Miquel »

Nu heb ik zelf helemaal niets met Jamba, maar natuurlijk wel zoals zovelen een eigen mening...

Op de website is misschien duidelijk te lezen dat mensen een soort van abonnement aangaan, maar tijdens de reclames op de bij de jeugd populaire tv-zender TMF niet! Oké, het staat onderaan wel op het scherm, maar de gelegenheid om het te lezen krijg je niet. Ik, als volwassene in ieder geval niet, laat staan een minderjarige die heel groot een nummer in beeld ziet om de ringtone op te vragen en verder niet de kans en tijd heeft om de rest te (kunnen) lezen.

Dit is, om het spreekwoordelijk uit te drukken, toch een beetje de kat op het spek binden. :roll:

Trinity

Ongelezen bericht door Trinity »

Helaas ben ik er ook in getrapt. Maar ik moet bekennen dat ik alles behalve onder de categorie "jeugd" val ( 54 jaar). Ik heb overigens nog een keer gekeken om de website van Jamba, maar bij de eerste klik voor een ringtone wordt niets over een abonnement gezegd.
Dank aan Christiaan Batist voor de instruktie stopzetten. Heb ik meteen gedaan.
Bij mij is het fout gegaan omdat ik altijd als ik iets op het internet bestel mijn betaal gegevens moet doorgeven en dat is in dit geval niet zo.
Ik weet het, het was een beetje dom......

:oops:

M_M

Ongelezen bericht door M_M »

Sorry hoor, ik ben 15, en ja ook ik zit vast aan een of ander abonnement...ik heb echt niet gezien dat er iets stond over een abonnement....later heb ik het teruggezocht, en het stond bij paragraaf 8 ofzo van de voorwaarden ergens achterin, en de voorwaarden stonden ergens onderin in beeld waar niemand op let.
En nee ik was niet zo'n irri crazy frog ding aan t kopen of een sweety liedje en ook niet die bij, ik wou gewoon een ringtone van queen.

Zo.

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

De PR-man van Habbohotel.nl heet toevallig ook Christian Batist en deze site is ook niet vies van jongeren geld uitzuigen. Als het om dezelfde persoon gaat, vind ik het een begrijpelijke post.
Afgezien daarvan... behalve dat ik me groen en geel erger aan die irritante Jamba-reclame's vind ik het inderdaad allemaal veel te onduidelijk.

Gesloten