LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] duisenberg regeling en boeterente
duisenberg regeling en boeterente
ik ben akkoord gegaan met het dexia aanbod. wat betekent nu de duisenberg schikking . krijg ik ook een derde korting op de boeterente. moet nog vijf jaar dokken.
Re: duisenberg regeling en boeterente
Zover ik heb begrepen valt de boeterente buiten het aanbod, je krijgt alleen de korting op de restschuld die overblijft.
Daarom heb ik ook 'NEE' gestemd en ga ik verder met mijn advocaat.
Daarom heb ik ook 'NEE' gestemd en ga ik verder met mijn advocaat.
-
Zouden erg veel mensen vóór de schikking hebben gestemd, zonder te weten wat de schikking inhoudt? Lijkt me niet echt slim.Geplaatst op 27 Jun 2005 13:58 door thderkx
ik ben akkoord gegaan met het dexia aanbod. wat betekent nu de duisenberg schikking . krijg ik ook een derde korting op de boeterente. moet nog vijf jaar dokken.
Maar ach, zo is het immers ook gegaan met de contracten zelf.. die waren op zijn zachtst gezegd ook nogal onduidelijk en daar lieten ze de mensen ook redelijk snel voor tekenen... als je ze maar een snoepje belooft .. en dat geef je dan lekker niet.. lekker puh... !
Sorry hoor, maar één keer iets in goed vertrouwen tekenen wat je niet snapt vind ik wel genoeg, toch geen 2e keer ???
-
Ik heb ook Dexia aanbod aanvaard, maar nu zakt mijn broek af met deze regeling.
Eerst geven ze aan via een persbericht dat het geldt voor alle beleggers (dus ook die DEXIA aanbod aanvaard hebben). Bovendien geldt er een vierde optie voor deze groep; 10% korrting op restschuld lopende contracten.
Nu, kijkend naar het schema, komt DEXIA deze groep die het aanbod aanvaard hebben helemaal niet tegemoet...DEXIA heeft weer wat eigen regeltjes toegevoegd
Eerst geven ze aan via een persbericht dat het geldt voor alle beleggers (dus ook die DEXIA aanbod aanvaard hebben). Bovendien geldt er een vierde optie voor deze groep; 10% korrting op restschuld lopende contracten.
Nu, kijkend naar het schema, komt DEXIA deze groep die het aanbod aanvaard hebben helemaal niet tegemoet...DEXIA heeft weer wat eigen regeltjes toegevoegd
Vertrouw absoluut niet op hetgeen Dexia beweert of belooft. Voor die rovers geldt maar één waarheid en dat is de hunne. Door het akkoord gaan met een schikking waar je alleen maar slechter van wordt of waardoor je geen extra voordeel krijgt, doe je alleen Dexia een plezier en tegelijkertijd jezelf de das om!
Laat liever de rechter over je zaak oordelen!
Laat liever de rechter over je zaak oordelen!