LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TomTom Navigaties

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.

Hoe is jullie service van Tomtom

Peiling eindigde op 25 sep 2005 14:47

slecht
1
13%
redelijk
2
25%
goed
1
13%
dramatisch
4
50%
 
Totaal aantal stemmen: 8

gertjanvangils
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:42

TomTom Navigaties

Ongelezen bericht door gertjanvangils »

Al geruime tijd gebruik ik Tomtom navigatie. onlangs is mijn bluetooth uitgevallen op mijn gps en ik kreeg dit met geen mogelijkheid aan de gang. Ik heb daarop mijn vraag neergelegd bij de support afdeling op 10-6. Vandaag 17-6 heb ik nog steeds geen reactie ontvangen en ben daarom maar eens gaan bellen. Nadat ik 35 minuten in de wacht heb gestaan werd ik uiteindelijk geholpen en wat bleek. Ze konden alleen maar het apparaat ophalen en dan ter reparatie nemen en dit zou dan ongeveer weer 10 werkdagen gaan duren. Al met al ben ik dus dan in totaal 3 weken zonder navigatie. Ik zit veel op de weg en het lijkt me niet meer dan normaal omdat het bedrijf toch zegt dat je met tomtom sneller op weg bent en veiliger op weg. het niett functioneren van het apparaat wekt eigenlijk alleen maar agressie op en de wachttijden al veel meer en dan houdt ik maar stil over de service die ze dan daarna afgeven. Graag hoor ik jullie reacties op tomtom. :cry: :evil:

Blackbarrel
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2005 16:52

Re: TomTom Navigaties

Ongelezen bericht door Blackbarrel »

Heb op 13 juni een e-mail met de vraag hoe ik mijn Tom Tom Go kan laten repareren daar ik hem niet meer aankrijg. Een automatische mail terug ontvangen dat ik van hun een antwoord binnen twee werkdagen ontvang. Nu 23 juni heb ik nog steeds niets vernomen van de support afdeling heb in mijn mail mijn telefoonnummers vermeld waar ik te bereiken ben , daar Tom Tom gewoon niet te bereiken is telefonisch. Een klacht per e-mail kan niet alleen per fax of per brief met de nodige informatie die ze al hebben.

gertjanvangils
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:42

Re: TomTom Navigaties

Ongelezen bericht door gertjanvangils »

Beste lezers.

Eindelijk is mijn gps opgehaald en wat bleek er moet betaald worden. En daar kunnen ze binnen een dag uitslag over geven. Maar o wee als je serieus een antwoord wil over je klacht dan geven ze niet thuis. Ik zit nu al meer dan 3 weken op antwood op mijn klacht te wachten en ik ben het behoorlijk zat aan het worden. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

DAVYP
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 feb 2004 23:24

Re: TomTom Navigaties

Ongelezen bericht door DAVYP »

Als je een kapotte tomtom hebt ga je toch zeker terug naar de winkel waar je het app. gekocht hebt.
De winkel waar je het apparaat gekocht hebt geeft de garantie en niet de producent van het product.

dr.dre
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2004 17:58

Re: TomTom Navigaties

Ongelezen bericht door dr.dre »

Of ik de berichten die hier staan zelf heb geschreven,zo herkenbaar..

Troost je, je bent niet de enige.....

Groeten Dr.Dré

Gesloten