LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile service zeeer slecht!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Ben je weleens onprofessioneel, incorrect of onkundig behandeld door T-mobile klantenservice?

ja
10
42%
nee
10
42%
geen ervaring
4
17%
 
Totaal aantal stemmen: 24

talea
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 jun 2005 20:36

Re: T-mobile service zeeer slecht!!

Ongelezen bericht door talea »

Hahaha meer wil ik er niet meer over kwijt

SuuSje
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2005 15:19

Re: T-mobile service zeeer slecht!!

Ongelezen bericht door SuuSje »

Ten eerste is het zo dat medewerkers technisch gezien met hun aspect ( telefoontoestel ) je niet kunnen doorverbinden met een leidingevende. Ze kunnen maar naar bepaalde afdelingen doorverbinden.

Ten tweede is het zo dat dat je met 50 mensen per afdeling aan het bellen bent, de leidingevende coacht en ondersteunt, die heeft geen tijd voor een klacht

Ten derde geven medewerkers van TMO altijd maar dan ook altijd hun naam. ze bellen met een belscript en doen een verbal handshake ( ze stellen zichzelf voor)

Grtss Suusje

gregory
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 jun 2005 11:39

Re: T-mobile service zeeer slecht!!

Ongelezen bericht door gregory »

Doorverbinden kan wel, als je de correcte software hebt tenminste. In ons callcenter kan je zelfs naar externe nummers (als je wilt zelfs USA) doorverbinden. Als je extern doorverbindt betaal je dan natuurlijk dat gesprek. Dat kan natuurlijk niet. Maar intern doorverbinden is altijd gratis en dus: mogelijk.

Elke leidinggevende heeft tijd voor een klacht, dat is nu eenmaal deel van zijn vak. Als deze hier "geen tijd voor heeft" is het teken dat deze zijn job niet aan kan.

En verder zoals spacyfik terecht opmerkt:
en maar zeuren dat er zoveel mensen bellen...je werkt verdorie in een call-center. gek he dat er mensen bellen.
Als je er niet tegen kunt, ga je beter bij een kleiner callcenter gaan werken in een onderneming die geen duizenden, tien- of honderdduizenden (misschien zelfs miljoenen) klanten heeft. Elke dag staat bij dergelijke ondernemingen de telefoon roodgloeiend... maar jah... bij T-mobile is dat misschien door het dichtsmijten van de telefoon. (en ja, ik weet dat deze wel met headsets werken, het was maar een "woordspeling" :? :lol: )

Nogmaals: wil je in een callcenter van dergelijke onderneming werken, dan moet je die stress aankunnen. Anders ga je beter even aan de telefoon zitten bij een klein internetbedrijfje die amper klanten heeft...

Gesloten