LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HIV

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Onnozel

HIV

Ongelezen bericht door Onnozel »

D66: Hoogervorst schrapt aids-preventie
29-09-2003


Minister Hans Hoogervorst van Volksgezondheid maakt een grote fout door de subsidie aan de Schorerstichting te schrappen, aldus D66. De Schorerstichting probeert hiv-besmetting onder homoseksuelen te voorkomen. "Wat Hoogervorst doet is volstrekt onverantwoordelijk", aldus D66-Kamerlid Lousewies van der Laan.

"Het aantal hiv-besmettingen in Nederland neemt weer toe en in driekwart van de gevallen gaat het om homo's. Er moet meer worden gedaan aan preventie, niet minder." Het ministerie van Volksgezondheid heeft aangegeven dat de stichting goed werk doet, maar VVD-er Hoogervorst heeft laten weten homo-emancipatie niet meer tot een tak van de overheid te rekenen.

"Ik kan mij niet voorstellen dat een VVD-minister het bestrijden van aids en de emancipatie van homo's als overheidstaak wil schrappen", zegt een furieuze Van der Laan.

Hoogervorst maakte vorige week bekend voor ongeveer 130 miljoen euro aan subsidies aan sport- en welzijnsorganisaties te schrappen. te schrappen. Onder andere het Rode Kruis en verschillende sportbonden worden daardoor hard getroffen.

[Copyright 2003, Novum]

Anti-Balk

Re: HIV

Ongelezen bericht door Anti-Balk »

Ja D66 .De leugen regeert nu.Gij zult niet liegen denkt ook Balkellende is die Zondag in de kerk zit.
Maar het is ongelooflijk dat hij ook daar weer op gaat bezuinigen.
Hoe goedkoper het wordt denk ze als je niet meer leeft.

Anti Balk

Re: HIV

Ongelezen bericht door Anti Balk »

D66 is hetzelfde als al die andere partijen die nu reageren .
En wat belangrijk die burgemeester kiezen.Kost weer handen vol geld en heeft helemaal geen nut als die niet functioneert dan pest de gemeenteraad hem wel weg.
al

Ronnie
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 okt 2003 12:59

Re: HIV

Ongelezen bericht door Ronnie »

Beste onnozel, de laaste berichten dat ze de subsidie bij de schorerstichting gaan schrappen gaat niet door, maar er gaat wel wat geld vanaf. ik had een meeltje naar de stichting gestuurd waaronder velen die door gestuurd zijn, ik was zo pislink dat ze dat van plan waren

groeten Ronnie

ps. als je verder wil praten laat het me dan weten via deze forum, of anders stuur me een mailtje want die kun je zien denk ik

nnormen
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jun 2005 14:50

Re: HIV

Ongelezen bericht door nnormen »

nieuwe forum, kom en discuseer mee! dach jij als te weten over "hiv.
"
http://s9.invisionfree.com/Andere_Kijk/

Gesloten