de grootste flauwekul blijft staan maar
die poema halen ze steeds weg
wat een stelletje miereneukers bij de tros.
nou ik ben ook weg. groetjes tros.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] weer is de poema weg
Re: weer is de poema weg
En ze halen wel meer weg.Het zwijn is weg,begon net leuk te worden.
Ik begon een topic over Spijkeman, ook weg.We mogen zeker als consument (de kijker) niet discuseren over wat we te lachen vinden op T.V. Nou, ik was hier net op het forum maar als het een slappe hap wordt.
Ik begon een topic over Spijkeman, ook weg.We mogen zeker als consument (de kijker) niet discuseren over wat we te lachen vinden op T.V. Nou, ik was hier net op het forum maar als het een slappe hap wordt.
Ik ga niet oordelen of veroordelen, want daar ben ik niet voor, maar ik denk dat Radar deze topics heeft verwijderd omdat het geen consumenten onderwerpen zijn.
Wat dan wel een consumenten onderwerp is, moet je dan maar aan Radar vragen.
Wat dan wel een consumenten onderwerp is, moet je dan maar aan Radar vragen.
Ik vind dat je humor oogluikend moet toe staan.
tata tim
tata tim
Ik vind dat je humor altijd toe moet staan, maar ik werk niet bij Radar 
Er worden ook allerlei consumententopics compleet weggehaald.
Trouwens: Een van de hoofdonderwerpen van radar
is zeehondenjacht.
Kan iemand mij vertellen wat dat met consumentenzaken te maken heeft (de bontjas is hier al jaren verbannen dus dat kan het niet zijn)
Trouwens: Een van de hoofdonderwerpen van radar
is zeehondenjacht.
Kan iemand mij vertellen wat dat met consumentenzaken te maken heeft (de bontjas is hier al jaren verbannen dus dat kan het niet zijn)
Rasputin,
Je slaat de spijker op z'n kop.
Helemaal mee eens dat de zeehondenjacht net zo goed geen consumenten-onderwerp is als onze vrind de poema.
Maar ik ben benieuwd wanneer Winnie de Poema een Hoenderlose camping op komt waggelen met een verdovingspijl in z'n kont.
Dan is ie publiek bezit, dus een consumenten- onderwerp, te plaatsen onder vrijetijdsbesteding, omdat je hem dan in Ouwehands Dierenpark kunt bezoeken.
Je slaat de spijker op z'n kop.
Helemaal mee eens dat de zeehondenjacht net zo goed geen consumenten-onderwerp is als onze vrind de poema.
Maar ik ben benieuwd wanneer Winnie de Poema een Hoenderlose camping op komt waggelen met een verdovingspijl in z'n kont.
Dan is ie publiek bezit, dus een consumenten- onderwerp, te plaatsen onder vrijetijdsbesteding, omdat je hem dan in Ouwehands Dierenpark kunt bezoeken.
Deze topics sluiten wij omdat het niet over consument gerelateerde onderwerpen gaan.
Met vriendelijke groet,
Tros radar
Met vriendelijke groet,
Tros radar