LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brand bij Alligna-Heerlen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
bodejosm43

Brand bij Alligna-Heerlen

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Het is voor de tweede keer binnen twee jaar dat er brand is uitgebroken bij Alligna Keukens in Heerlen.

Afgelopen nacht (24-25 juni) brandde de showroom af van het bedrijf aan de Beersdalweg. Er werden 50 brandweermensen ingezet. Twee van hen liepen brandwonden op en zijn naar het ziekenhuis gebracht. Volgens een woordvoerster maken zij het naar omstandigheden goed. "Al snel was duidelijk dat er geen houden meer aan was", aldus de brandweer. Daarop besloot de brandweer om te kiezen voor bescherming van de omgeving. Twee kantoren en een opslagruimte konden behouden blijven. De politie onderzoekt of er sprake is van brandstichting.

Bron: L1 teletekst

Sneu voor de mensen die hier hun keuken vandaan hebben, en die hem nog (al of niet geheel) geleverd moeten krijgen. Geen kwaad woord over de winkel, hoor, ze zullen zich uit de naad werken om eventuele gedupeerden ''uit de brand'' te helpen. Lees even goed het berichtje: het is de showroom, en niet de opslagruimte die in vlammen is opgegaan. Een geluk bij een ongeluk.

Veel sterkte in elk geval voor de gedupeerden, waartoe ik ook de ondernemer reken.

Freddemans110

Re: Brand bij Alligna-Heerlen

Ongelezen bericht door Freddemans110 »

bericht gewijzigd door redactie van TROS radar..

bodejosm43

Re: Brand bij Alligna-Heerlen

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Bronnen? Welke bronnen? Betrouwbare bronnen of geruchten?

Waarom suggereer jij dat er misschien meer aan de hand is, als je niet beschikt over feitenmateriaal? Als je dat wel hebt, zet maar neer, ik ben benieuwd.

Ik noem tenminste de bron waar ik het bericht vandaan heb.

Gesloten