Net heb ik al een bricht geplaatst bij topic installateurs omdat het he tleidingwerk van mijn keuken betreft.
Deze Fred heeft oa mijn keuken + leidingwerk daarvan gedaan en heb tot twee keer toe een lekkage gehad. Ok pech, kan gebeuren....
Toen ik heb voor de eerste lekkage belde wilde hij na twee dagen een keer langskomen, toen ik voor de tweede lekkage belde vertelde hij me dat hij geen kvk nummer had en dat ik het maar uit moest zoeken.
Dit terwijl ik van een deel van het plaatsen van de keuken een bon heb gekregen met een kvk nummer! Van het leidingwerk heb ik ook nooit meer een bon gekregen, hij beantwoord zijn telefoon niet meer, en het adres dat op de bon staat, daar is hij niet woonachtig!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Freds klussenbedrijf is waardeloos
-
Re: Freds klussenbedrijf is waardeloos
Tja, is spijtig.Maar waarschijnlijk zijn jullie voor de laagste prijs gegaan ?
Is zonde geld, maar wel leer geld.
Klussers zijn prima, maar met keukens en badkamers, ga altijd naar een goed bekent staande installatie of montage bedrijf.
Hier hebben jullie niets meer aan, maar wellicht voor volgende keer.
Voor nu ? Aangifte doen.
Is zonde geld, maar wel leer geld.
Klussers zijn prima, maar met keukens en badkamers, ga altijd naar een goed bekent staande installatie of montage bedrijf.
Hier hebben jullie niets meer aan, maar wellicht voor volgende keer.
Voor nu ? Aangifte doen.
Re: Freds klussenbedrijf is waardeloos
Is dit Fred Claasens?