LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dvd recorder
dvd recorder
wij hebben op 09-01-2004 een dvd recorder gekocht met het merk sony omdat wij er toen vrij snel bij waren hebben wij ook de hoofdprijs betaald wat ik niet veel moeite mee heb maar nu wilde ik hem pas weer gebruiken maar hij deed dus niks meer via de timer dan neemt hij niet meer op wel rechtstreeks dan werkt het wel ik heb daarover contact gezocht met sony nederland wat op zich allang duurde voor je de persoon hebt die moet hebben met dan de mededeling de wachttijd is langer dan 6 minuten maar ik had er dat wel voor over ik heb die man uitgelegd wat er aan de hand was maarja de garantie was om inderdaad 3 maanden te laat ik vroeg nog kan het met een instelling te maken hebben maar hij zei meteen nee het is een technisch probleem ik had de indruk dat hij donders goed wist wat er aan de hand was en dat ik niet de enige was met dat probleem ik vindt het een slechte service van sony nederland ik heb ze ook een koude douche aangeboden via jullie site en hoop dat het bekend wordt verder wens ik jullie succes met het programma ik vindt het ook een eer om bij jullie in het trosradar pannel te mogen zitten om zo een steentje te kunnen bijdragen
Re: dvd recorder
Nu nog een cursus Nederlands volgen bij de NTI en U bent weer een gelukkig mens.
U moet ook niet bij de Sony zijn! Sony heeft u dit apparaat niet geleverd neem ik aan! Diegene die het apparaat aan u heeft geleverd moet zijn verantwoording nemen voor dit apparaat!
Klopt !
U moet de verkopende partij aanspreken .
U mag een langere levensduur verwachten .
U kunt de volledige reparatie kosten verhalen op de verkopende partij.
Deze zal het vervolgens moeten oplossen met Sony.
Ze zullen u perhaps vragen om een bijdrage in de verzendkosten.
Groet Tim
U moet de verkopende partij aanspreken .
U mag een langere levensduur verwachten .
U kunt de volledige reparatie kosten verhalen op de verkopende partij.
Deze zal het vervolgens moeten oplossen met Sony.
Ze zullen u perhaps vragen om een bijdrage in de verzendkosten.
Groet Tim
hi,
thanks voor de tips... ik heb een ellende met Philips en Diga4u.nl. Ik zit nu ook tussen 3 partijen te emailen (incl Philips Service Centre)... maar de winkel moet "leading" zijn ja... verkoopovereenkomst enzo natuurlijk.
thanks voor de tips... ik heb een ellende met Philips en Diga4u.nl. Ik zit nu ook tussen 3 partijen te emailen (incl Philips Service Centre)... maar de winkel moet "leading" zijn ja... verkoopovereenkomst enzo natuurlijk.
-
*****, als dit soort geneuzel representatief is voor die koude douches dan stelt dat ook geen fluit voor. Ding stuk, garantie verlopen, jammer. Sony is een hoeremerk en DVD recorders gaan allemaal stuk. Zou zo'n ding nooit willen hebben al gaf je me geld toe.
Mensen die zo'n ding hebben, hebben vaak nog een PC met DVD brander ook, nou vraag ik je
Mensen die zo'n ding hebben, hebben vaak nog een PC met DVD brander ook, nou vraag ik je
Wat een gelul allemaal je kunt toch niet elke winkel maar aanspreken omdat de grote leveranciers geen goed produkt kunnen leveren.
Dankzij de mensen die altijd maar bij een winkel gaan lopen zeuren en niet bij de fabrikanten gaan er steeds meer winkels failliet met als resultaat dat je helemaal geen garantie kan claimen ook al zit het produkt nog wel in de garantie.
Het is toch van de zote dat winkels 2 jaar garantie moeten geven op produkten maar dat leverancier niet meer dan een hoeven jaar geven.
Hoe gaat een land naar de vervelend met al die domme akties van de consumentenbond en noem maar op.
Mensen kijk nou ook eens naar de andere kant en ga niet terug naar de winkel na een jaar maar ga rechtstreeks naar de fabrikant met je klacht.
Dankzij de mensen die altijd maar bij een winkel gaan lopen zeuren en niet bij de fabrikanten gaan er steeds meer winkels failliet met als resultaat dat je helemaal geen garantie kan claimen ook al zit het produkt nog wel in de garantie.
Het is toch van de zote dat winkels 2 jaar garantie moeten geven op produkten maar dat leverancier niet meer dan een hoeven jaar geven.
Hoe gaat een land naar de vervelend met al die domme akties van de consumentenbond en noem maar op.
Mensen kijk nou ook eens naar de andere kant en ga niet terug naar de winkel na een jaar maar ga rechtstreeks naar de fabrikant met je klacht.