LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Versatel Abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
buffalo

Versatel Abonnement

Ongelezen bericht door buffalo »

Afgelopen jaar heb ik een abonnement van Versatel Mobiel afgesloten. Ik was op de hoogte dat dit abonnement voordat het jaar voorbij was opgezegd moest worden. Dit heb ik gedaan waarop ik later een brief ontving dat dit 3 maanden van te voren gedaan moest worden. Dit staat echter niet in de voorwaarden die op de website staan.

Hierop heb ik een bezwaar geschreven, maar dit werd afgewezen en Versatel beroept zich op de disclaimer van de website.

Welke stappen kan ik ondernemen?

Tosbaga

Re: Versatel Abonnement

Ongelezen bericht door Tosbaga »

voortaan de algemene voorwaarden lezen als je een product of dienst koopt

marcel36

Ongelezen bericht door marcel36 »

Als jij nu leert lezen tobaga dan zegt ie dat ie dat gedaan heeft en dat het niet gemeld word.

??

Ongelezen bericht door ?? »

Dan heeft de TS niet goed gelezen. Zoiets staat altijd in de voorwaarden. Wellicht de verkeerde voorwaarden gelezen?

marcel36

Ongelezen bericht door marcel36 »

oh dan zijn de kleine lettertjes Zeker nog kleiner geworden.
Voorwaarden zijn toch voorwaarden of niet?
Is wel heel makkelijk zeggen he je zet de voorwaarden op internet, maar in de brief of wat dan ook zet je het anders en dan ga je je verschuilen achter de disclaimer.

Tosbaga

Ongelezen bericht door Tosbaga »

In de voorwaarden staat ook dat je je kan wenden tot een geschillen comissie, probeer het daar eens!

Gesloten