LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Debje
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jun 2005 17:32

Tele2

Ongelezen bericht door Debje »

:cry: :(

Ik weet niet meer wat ik moet!!
Ik heb begin april een abonnement afgesloten voor een duur van 6 maanden je kreeg er dan een nokia 2600 "gratis" bij kosten abonnement 10 euro per maand na ongeveer 7 weken kreeg ik deze telefoon via de TPG post, meteen de telefoon uitgepakt en gereed gemaakt voor het bellen maar helaas de telefoon was defect!! Ik meteen de tele2 klantenservice gebeld en ze zouden mij een retourbox toesturen een week later kreeg ik de box. Dezelfde dag heb ik de telefoon retour gestuurd, dit is alweer 5 weken geleden en heb nu nog steeds geen telefoon. Wie weet wanneer mijn abonnement nu precies ingaat en hoe kan ik nog van dit abonnement af!!!!! Ik ben het nu al helemaal zat met tele2 en mensen ga aub niet met Tele2 in zee!!!!!!!!!
Wie heeft er ervaring met een abonnement van Tele2???
Groetjes

varna
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2005 18:26

Re: Tele2

Ongelezen bericht door varna »

Bijna 6 maanden bel ik nu met tele2 mobiel en ik moet zeggen hun abonnement is echt uniek, zoals ook hun methode om geld binnen te schrapen. Ze adverteren nl met 6mnds abonnementen terwijl je er helemaal niet af bent na 6 maanden. ik wilde een verlenging van mijn 1e abonnement met een nieuw toestel en met nummerovername maar dat ging niet, niet genoeg gebeld. Ik kon wel een nieuw abonnement bestellen met een nieuw nummer. ik heb lang gesproken en hem gevraagd wanneer ik mijn nieuwe abonnemtn moest bestellen om meteen na afloop van mijn eerste abonnement te bellen. tja zei hij het duurt drie weken uw abonnent loopt dan en dan af dus nu moet u bestellen nou mooi niet, er zit nl een opzegtermijn van een maand in waardoor ik nu bijna 2 maanden voor twee abonnementen betaal door een slechte medewerker die mij verkeerd voorlicht.en tele 2 is niet te vermurwen om de nieuwe abonnementsperiode later te laten ingaan. is hiernou niks tegen te doen. mag dit zomaar?

en ik zou ook radar vragen hier aandacht aan te besteden, mag dit wettelijk, ik ben woest dat bedrijven op zo'n geniepige manier aan hun geld komen en dan ook nog lopen zeuren dat ze verlies lijden omdat te weinig heb verbeld, bah

Debje
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jun 2005 17:32

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Debje »

Bedankt voor je reactie.
Nog even een vraagje wanneer gaat nu echt je abonnement in dan??
Is dat de datum wanneer je je mobiel via de TPG post ontvangt???
Ik snap van die hele Tele2 niets meer??
Groetjes

gamilt
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jan 2005 18:04

Re: Tele2

Ongelezen bericht door gamilt »

de eerste abo kosten bij tele2 worden in rekening gebracht vanaf de eerste maand na de maand waarin er besteld is

bvoort
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2005 20:31

Re: Tele2

Ongelezen bericht door bvoort »

Tijdens een colportage ben ik door een persoon benaderd en onder verkeerde voorwendsels heb mij laten overhalen om te tekenen. De zelfde dag heb ik direct naar uw klanten service gebeld om door te geven dat ik van mijn abonnement afzag.
Mij is medegedeeld dat er een notitie gemaakt zou worden zodat het abonnement werd opgezegd. Later heb opnieuw gebeld omdat ik een bericht kreeg van de PTT aangaande een telefoon. Ik heb op nieuw gebeld en mij is geadviseerd de telefoon niet aan te nemen.
Op een gegeven moment werd 10 Euro van mijn rekening geschreven. Dit heb laten terug boeken. Ik kreeg hierop een betalingsherinnering. Hierop belde ik naar de klanten service met het verzoek mij te vertellen waarom het hier ging. Met de vraag wat is uw nummer zei ik heb ik niet wat is uw klantennr. Ik zei ik heb niet, ik heb niets namelijk. Het factuur nummer is 614089421. Mij werd medegedeeld dat de factuur was weg gehaald uit de administratie en dat niets hoefde te doen.
Nu ontvang ik van een incasso bureau opnieuw een rekening van 72 EURO gaarne een op merking

varna
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2005 18:26

Re: Tele2

Ongelezen bericht door varna »

ik denk dat het abonnement bij tele2 ingaat op het moment dat de ptt bij je aan de deur is geweest met het pakketje

Varna

marcel36
Berichten: 44
Lid geworden op: 20 okt 2004 13:28

Re: Tele2

Ongelezen bericht door marcel36 »

Krijg het gevoel dat Tele2 een stelletje oplichters zijn.
Ik heb het zelfde gehad met Vodafoon.
Had een abonnenment van 25 euri en dat was niet goed voor mijn vriendin, want ze belde teveel.
Zegt die knakker van u moet die van 45 euri nemen dat past beter bij u.
Word ze een week later afgesloten en krijgt voor het resterende abonnement 45 per maand in rekening gebracht terwijl ze het nog geen week gebruik van had gemaakt.

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Predicador »

wel je rekeningen betalen he, anders word je inderdaad geblokkeerd of afgesloten...

Heeft niks met Vodafone te maken, maar met je eigen betaalgedrag

marcel36
Berichten: 44
Lid geworden op: 20 okt 2004 13:28

Re: Tele2

Ongelezen bericht door marcel36 »

Dat je afgesloten word wel ja, maar niet eerst je abbo verhogen en dan een week later afsluiten.
En dan die 45 euri in rekening brengen inplaats van 23 euri.

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Predicador »

tja, dat is het abonnement waarop je op het moment van beeindigen aangesloten was. Daar kies je als klant bewust voor toch?

Betekent helaas voor de klant wel dat die 2 x zoveel afkoop moet betalen... maar dat is je eigen verantwoordelijkheid.

Gesloten