LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanklagen stichting leaseverlies

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Rasputin

Aanklagen stichting leaseverlies

Ongelezen bericht door Rasputin »

Misschien moet SLV maar eens aangeklaagd worden wegens collaboratie met de vijand. Niet alleen zijn ze akkoord gegaan met een aalmoesschikking, nu proberen ze tezamen met Dexia (zij aan zij) de schikking door ieders strot te duwen door deze bij wet algemeen verbindind te laten verklaren.

Truus2004

Re: Aanklagen stichting leaseverlies

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Je vergelijking bevalt me niet, maar verder kan ik een heel end met je meegaan dit keer.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

Waar ging de stichting leaseverlies/Eegalease voor dat was het basis proces en men moest blijven betalen. Hierop is de schikking afgestelt anders niet. En een stichting hoeft geen verantwoording af te leggen naar de achterban. Alleen goedkeuring bij schikking.

Vrgr.Andre
Laatst gewijzigd door croosjes op 02 jul 2005 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

cornelis

Ongelezen bericht door cornelis »

Ik vind het een goede verglijking,sterker nog het is erger dan de nsb,want de regering werkt er hard aan mee door die wet door onze strot te duwen,het komt de hoge heren goed uit om deze wet NU te precenteren,ik heb het al vaker gezegd, er is niets veranderd sinds de slavernij,we moeten hard werken voor een hongerloon,je krijgt tegenwoordig nog net niet net de zweep over je donder.
Maar de hoge heren zullen het altijd voor zeggen hebben,de gewone man is tegen beter weten in slechts een bruikbaar instrument dat te pas en te onpas word gebruikt of ,meestal misbruikt.
En daar moet snel een eind aan komen,want als men het in proporties ziet
snap ik niet dat NEDERLAND geld geeft aan onderdrukte landen en burgers.
SCHIJNHEILIGE VERTONING
volgens mij kan men beter in een onderdrukt land wonen weet je tenmiste zeker dat je geen enkel recht heb,kun je doorgaan met je leven en stoppen met je recht te halen,je weet dan waar je aan toe bent,dat is nog altijd beter dan denken dat je in een beschaafd land leeft maar achteraf blijkt dan dat het niets anders blijkt te zijn,net als deze regering één grote schijnheilige vertoning naar de buitenwereld.
Vriendjes proberen te blijven met iedereen maar de eigen burgers laten barsten,en maar schelden op IRAK NOORKOREA AFGANISTAN noem de landen maar op waar deze regering een grote bek over heeft.
Maar ondertussen word ons het recht op een smerige schijnheilge manier ontnomen,het word tijd dat er een nieuwe regering komt die wel voor onze rechten op komt,eerlijk en betrouwbaar zo hoort een regering te zijn,het lijkt de taliban wel maar dan in bedekte termen,dus nog schijnheiliger en gevaarlijker.
Want laten we niet vergeten dat NEDERLAND in het verleden niet onder deed voor de schurken staten die nu door dat ZELFDE NEDERLAND worden aan gewezen als zijnde schurken staat.
Denk maar aan de slaven handel in het verleden,Nederland is net als een vos het verliest wel zijn haren maar niet zijn streken,we zullen altijd
als onder betaalde slaven worden behandeld,alleeen we krijgen nog net niet met de zweep over onze donder.
Zo zijn de hoge heren nu eenmaal,discrimineren volop.
En dat durft zich te profileren als een beschaafd land, waar velen geestelijk door dezelfde regering worden mishandeld,wat dat betreft zijn de door amerika genoemde schurken staten wel duidelijker,GEVEN GEEN VALSE HOOP.
HIER IN EEN ZOGENAAMD BESCHAAFD LAND WORD JE UITEINDELIJK GEESTELIJK EN FINANCIEEL DUS OOK LICHAMELIJK KAPOT GEMAAKT.
Nog even en de zogenaamde schurkenstaten krijgen medelijden met ons
Omdat ze inzien dat welvaard lijd tot ongekende corrupte.

Groetjes
Laatst gewijzigd door cornelis op 02 jul 2005 03:01, 1 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Cornelis

Je bent emotioneel, en je raakt de waarheid heel dicht.

Het gevoel dat jij en Ik hebben heet ONMACHT

pewi

Ongelezen bericht door pewi »

HvdB, hou je eens aan je woord.
Geplaatst op 22 Jun 2005 23:39 door HvdB

Ik hoop uit de grond van mijn hart (die heb ik dus wel) dat iedereen zijn geld terugkrijgt op een evenredige basis.

Groetjes en kusjes,
Hannes

henkgeluk

Ongelezen bericht door henkgeluk »

zie mijn topic bij ze hebben hun ziel aan de duivel verkocht.

vrgr

henk geluk

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 02 Jul 2005 01:57 door croosjes

Waar ging de stichting leaseverlies/Eegalease voor dat was het basis proces en men moest blijven betalen. Hierop is de schikking afstelt anders niet. En een stichting hoeft geen verantwoording af te leggen naar de achterban. Alleen goedkeuring bij schikking.

en die goedkeuring heeft de stichting lease verlies afgedwongen met valse voorlichting, zelfs met leugens zie:
http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... 4&start=45

Gesloten