Schande schande schande
De SCHURKENBANK DEXIA is, volgens berichten, reeds 1 week bezig om de RECHTELIJKE MACHT in NEDERLAND te bewerken.
De SCHURKENBANK DEXIA wil de zogenaamde DUISENBERG regeling bindind verklaren???
Hoe komt het toch dat een financieel lichaam zoals DEXIA in NEDERLAND zoveel macht heeft???
Weten zij misschien van praktijken (overheid, hoge piefen bij de overheid) die het daglicht niet kunnen verdragen???
Ik blijf het uiterst curieus vinden dat een bedrijf wat zoveel, bewezen, procedurele en wettelijke fouten heeft gemaakt zo de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Onbegrijpelijk!!!
Wie het weet mag het zeggen, maar mij begint zo langsamerhand de moed in de schoenen te zinken.
En ik zie straks die dreigbrieven, incasso's deurwaarders en bevelen met lede ogen weer verschijnen.
Ik pak denk ik de trein dan wel.
Kees
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De SCHURKENBANK DEXIA bewerkt de RECHTELIJKE MACHT.
Re: De SCHURKENBANK DEXIA bewerkt de RECHTELIJKE MACHT.
Dat idee heb ik ook Keessie.
Ik vermoed dat de politiek liever ziet, dat de aandelenleaseproblematiek zo goedkoop mogelijk moet worden opgelost. Zelf zijn de politiek en de toezichthoudende overheden ernstig tekort geschoten v.w.b. de controle en toezicht hierin. Dexia zal deze toezichthoudende overheden mede aansprakelijk gaan houden als de rechters/raadsheren Dexia algeheel schuldig verklaren. Dit zaakje krijgt absoluut nog een staartje.
Vrgr Pewi
Ik blijf het uiterst curieus vinden dat een bedrijf wat zoveel, bewezen, procedurele en wettelijke fouten heeft gemaakt zo de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Ik vermoed dat de politiek liever ziet, dat de aandelenleaseproblematiek zo goedkoop mogelijk moet worden opgelost. Zelf zijn de politiek en de toezichthoudende overheden ernstig tekort geschoten v.w.b. de controle en toezicht hierin. Dexia zal deze toezichthoudende overheden mede aansprakelijk gaan houden als de rechters/raadsheren Dexia algeheel schuldig verklaren. Dit zaakje krijgt absoluut nog een staartje.
Vrgr Pewi
Re: De SCHURKENBANK DEXIA bewerkt de RECHTELIJKE MACHT.
De JA stemmers hebben dit veroorzaakt en niemand anders.
Massaal NEE dan kwam er ook geen algemeen verbindend verklaren.
Ik denk zelf dat reeds lopende rechtzaken daar nooit onder kunnen komen te vallen.
Massaal NEE dan kwam er ook geen algemeen verbindend verklaren.
Ik denk zelf dat reeds lopende rechtzaken daar nooit onder kunnen komen te vallen.