ik heb nl pas een ipod mini
en nu schijn je daar adressen in te kunnen zetten en dat wil ik heel erg graag , maar aangezien ik geen apple pc heb maar een windows weet ik niet hoe ik dat moet doen en ik krijg in de apple winkel ook niets te horen want ze weten zelf ook niet hoe dat moet
Wie helpt me
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ipod
Re: ipod
Hoi,
ik weet dat als je het op de MAC doet dat het adressenprogje adresboek kan een EXPORT maken, en dat plaats je op de goede plek (lees directory) van je ipod.
Ik weet niet of je vanaf een PC ook bij de directorys kan komen van je ipod.
Succes.
Wik
ik weet dat als je het op de MAC doet dat het adressenprogje adresboek kan een EXPORT maken, en dat plaats je op de goede plek (lees directory) van je ipod.
Ik weet niet of je vanaf een PC ook bij de directorys kan komen van je ipod.
Succes.
Wik
-
hallo, bedankt voor je reactie maar kan het ook via XP ??
-
Ja dat kan ook allemaal gewoon via de itunes waarmee je je ipod update
Niet met iTunes!
exporteer uw adressen uit uw adresboek in vcard formaat. Plaats deze in de map 'contacts' op uw iPod.
Ik gebruik zelf geen windows adresboek dus ik kan u niet uitleggen hoe u uw adressen in vcard formaat zet.
Google wat rond hiervoor.
Sander
exporteer uw adressen uit uw adresboek in vcard formaat. Plaats deze in de map 'contacts' op uw iPod.
Ik gebruik zelf geen windows adresboek dus ik kan u niet uitleggen hoe u uw adressen in vcard formaat zet.
Google wat rond hiervoor.
Sander