Oproep!
Beste medegedupeerden en belangenbehartigers,
Het is nu tijd geworden dat er nu eens niet nagedacht maar gehandeld dient worden inzake echte daadwerkelijke samenwerking tussen de nu nog overgebleven belangenbehartigers van en namens de gedupeerden.
Desgewenst is ondergetekende geheel en al bereid om hierin een actieve rol te (gaan) spelen. Dit ook omdat de meesten belangenbehartigers en hun (voormalige/huidige) bestuursleden mij persoonlijk kennen en ondergetekende ten alle tijde als onafhankelijke persoon zich (ten dienste voor, vanuit en door de (mede)gedupeerden) heeft opgesteld.
Mocht hier interesse voor zijn, dan stel ik voor dat diegene die het betreft of die zich hiertoe aangesproken (willen) voelen, mij dit per e-mail laten weten.
Hetzelfde geld overigens ook voor de gedupeerde(n) die dit initiatief (mede)ondersteunen.
Mazzeltov;
Ralph van Os
Onafhankelijk adviseur voor alle gedupeerden inzake aandelenlease sedert 2003
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oproep voor daadwerkelijke collectieve samenwerking!
-
-
Re: Oproep voor daadwerkelijke collectieve samenwerking!
Ter aanvulling op de bovenstaande oproep:
het door ondergetekende voorgestelde initiatief komt kort samengevat neer op het namens u allen in contact treden met de (bestuursleden van) belangenbehartigers, los van welke rechtsvorm deze ook al dan niet hebben, ten einde om een front te vormen tegen onze agressor: Dexia cs.
Dit zal u niets gaan kosten daar ik nimmer, als onafhankelijk adviseur, kosten in rekening heb gebracht of zal gaan brengen. Anders handelen inzake declaren e.d. strookt niet met mijn opvattingen over daadwerkelijk onafhankelijk zijn.
Het enige wat ondergetekende van u vraagt is om:
- als (bestuurs)lid van een van de belangenorganisaties inzake aandelenlease, een e-mail aan ondergetekende te sturen,
- als gedupeerde een e-mail aan ondergetekende te sturen,
waarin u aangeeft dat u een dergelijk initiatief, het maken van een grote vuist tegen Dexia, zonder gedoe, ondersteund.
Thats all.
Vragen, opmerkingen e.d. kunt u zowel hier stellen alsmede mailen naar het e-mail adres vermeld achter de bovenin vermelde enveloppe (ka3rdedition@nospam.hotmail.com) -let op verwijder nospam uit het e-mail adres-.
Rest mij nog u allen veel wijsheid toe te wensen alsmede een goed weekend.
Samen sterk, nu meer dan ooit!
het door ondergetekende voorgestelde initiatief komt kort samengevat neer op het namens u allen in contact treden met de (bestuursleden van) belangenbehartigers, los van welke rechtsvorm deze ook al dan niet hebben, ten einde om een front te vormen tegen onze agressor: Dexia cs.
Dit zal u niets gaan kosten daar ik nimmer, als onafhankelijk adviseur, kosten in rekening heb gebracht of zal gaan brengen. Anders handelen inzake declaren e.d. strookt niet met mijn opvattingen over daadwerkelijk onafhankelijk zijn.
Het enige wat ondergetekende van u vraagt is om:
- als (bestuurs)lid van een van de belangenorganisaties inzake aandelenlease, een e-mail aan ondergetekende te sturen,
- als gedupeerde een e-mail aan ondergetekende te sturen,
waarin u aangeeft dat u een dergelijk initiatief, het maken van een grote vuist tegen Dexia, zonder gedoe, ondersteund.
Thats all.
Vragen, opmerkingen e.d. kunt u zowel hier stellen alsmede mailen naar het e-mail adres vermeld achter de bovenin vermelde enveloppe (ka3rdedition@nospam.hotmail.com) -let op verwijder nospam uit het e-mail adres-.
Rest mij nog u allen veel wijsheid toe te wensen alsmede een goed weekend.
Samen sterk, nu meer dan ooit!
-
Re: Oproep voor daadwerkelijke collectieve samenwerking!
Neem contact op met Piet Koremans, die is van het overkoepelend platform aandelenlease en staat boven de partijen!