LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort aktie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
vlemmix

Telfort aktie

Ongelezen bericht door vlemmix »

Telfort heeft verschillende aanbiedingen in combinatie met een abonnement. Bijvoorbeeld gratis GSM met een gratis Digitale camera. U kent ze wel , de aanbiedingen. Nu hadden ze dus ook een aanbieding;
In combinatie met een 2 jarig abonnement á 25,00 Euro per maand, krijgt u gratis een Nokia 2600 toestel en gratis een nieuwe PC met toebehoren ter waarde van 700,00 Euro. Deze aktie sprak ons erg aan, gezien onze PC aan vervanging toe is. Via de Telfort website kon je
deze bestelling plaatsen, dus dat heb ik gedaan. De bestelling bestaat
uit een aantal stappen . Je moet nog een keus maken uit een aantal opties , bijvoorbeeld een SMS bundel etc. Een andere optie was; wilt u een beeldscherm bij de PC, dan kost dat 249,00 Euro extra.?????
Toen brak mijn klomp. Wat moet je anders met een PC zonder een
beeldscherm? Het beeldscherm stond wel mooi afgebeeld op een foto van de aktie. Aan de hand hiervan heb ik een mailtje gestuurd naar Telfort met de vraag of dat wel klopt. Ik heb niets meer vernomen van
hun en nu is de aktie voorbij!!! :oops: [/b]

dvdspeler

Re: Telfort aktie

Ongelezen bericht door dvdspeler »

De gratis PC is weer verkrijgbaar bij een abonnement!

http://shop.telfort.nl/info.php?id=7132

vlemmix

Ongelezen bericht door vlemmix »

Ja een PC met/zonder Beeldscherm

Jurruh

Ongelezen bericht door Jurruh »

Tsja, bij heel veel winkels verkopen ze pc's zonder beelscherm. Tip: neem dit abbonement, maar zonder beeldscherm en koop dat ergens anders. Vaak is het er zo op ingesteld dat ze een deel van hun winst moeten maken op zulke toebehoren.

dvdspeler

Ongelezen bericht door dvdspeler »

Windows XP zit erbij.
Je moet waarchijnlijk alleen nog Word erbij kopen maar je kan ook een freeware tekstverwerker downloaden.
Ja er zit geen monitor bij, maar je krijgt wel een nieuwe pc ter waarde van 300-400 euro helemaal gratis.
En QMotion is volgens mij van redelijke kwaliteit.
Bij BCC hebben ze soms ook aanbiedingen met een gratis PC (Acer icm met T-Mobile dacht ik).

Gesloten