LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zitland

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
KPL

Re: Zitland

Ongelezen bericht door KPL »

He marre, heb je ook een reden om zulke uitspraken te doen?

Tis zo goedkoop joh om maar wat te schreeuwen zonder ergens ook maar wat mee te maken hebben . :?

Gast

Re: Zitland

Ongelezen bericht door Gast »

Zitland is ook Seats and Sofas :wink:
Het verschil: Poppeliers brengt je bankstel en bij S and S moet je hem zelf halen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Zitland

Ongelezen bericht door crazyme »

Is Zitland nu een andere naam van Poppeliers ?

muisje
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2005 22:35

Re: Zitland

Ongelezen bericht door muisje »

zorg er voor dat je een rechtsbijstands verzekering heb als je bij poppeliers of sitsofa koopt anders is het moeilijk om je recht te krijgen
en je moet direkt je verzekering er op zetten als er iets mis is en dat is
heel vaak zo
zelf had ik voor ruim 7000 almijn meubels gekocht en gelukkig kreeg ik via mijn verzekering alles terug omdat zij in gebreke bleven.[/b]

marpet
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 jun 2005 00:17

Re: Zitland

Ongelezen bericht door marpet »

Als ik folders in de bus krijg van Populiers en dat soort firma's, vraag ik mij altijd af wie die rotzooi koopt. Je ziet op de foto's al dat het troep is. Ik denk dat je bij een kringloopwinkel niet alleen goedkoper, maar ook nog beter af bent.

yoli
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2005 21:38

Re: Zitland

Ongelezen bericht door yoli »

ja ook ik heb mijn meubels hier gekocht

5000 euro neergeteld voor
een heel nieuw interieur..

maar wat bleek
mijn vitrine kast bleek beschadigt!!!!!!!!!!!
De chauffeurs hebben fotos gemaakt en zouden een
reperateur langs laten komen...ja je raad het al... niks van vernomen grrrrrrrrr morgen weer maar eens bellen want ik krijg ook nog een poef
van ze die ze in de verkeerde kleur de afgelopen keer wilden afleveren.
ze waren drie keer geweestom de rest van mijn meubels af te leveren
Maar de poef waren zel telkens weer vergeten in te laden GRRRRRR
En toen ze die kwamen leveren was de kleur verkeer GRRRRRRR
De fiets die ik gekregen had bij me meubels is een waardeloos ding een
gevaar op de weg!!! De ketting valt er telkens aan ondanks dat ik al
bij twee verschillende fietsenmakers ben langs geweest..

Nou morgen weer bellen dus GRRRRRRRRRRRRRR
kan ik weer een uur wachten totdat ik eindelijk iemand aan de tel krijg
IK KOOP NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT IETS DAAR.
Een vriendin van mij wilde nieuwe meubels kopen bij deze zaak...
Maar doet na waarschuwingen van mij en de site toch maar niet!

sekhmet
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jun 2005 14:46

Re: Zitland

Ongelezen bericht door sekhmet »

ook wij hebben problemen met zitland.
begin van het jaar een lederen zithoek besteld bij zitland.
in de showroom stond een 2- 3 zits bankstel waarvan wij het model wel mooi vonden maar wij wilden greaag een zithoek.
ooh dat was geen probleem volgens de verkoper want dit model kon ook als zithoek geleverd worden..
wij duidelijk gezegd een lederen zithoek te willen.
de 2 3 zits bank stond er ook in het echt leder dus alweer geen probleem in welke kleur wenst u hem kies maar uit alles is mogelijk.
maar wat wordt er na 16 weken geleverd: een verkeerd model zithoek in het nep leder.
wanneer we dit telefonisch melden krijgen we te horen dat het model dat wij willen helemaal niet in een zithoek bestaat en ook niet in het echt leder is te leveren.
zo gaat het er dus aan toe bij zitland het zijn bedriegers dus waarschuw een ieder die zijn zuur verdiende geld uit wil gaan geven aan meubels om dit nooit bij zitland te doen

marre
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jan 2005 18:57

Re: Zitland

Ongelezen bericht door marre »

ja ja KPL lees het verhaal van Sekhmet maar weer eens en je ziet het weer het zijn gewoon bedriegers bij zitland.
dus ik ben niet de enigste hoor die beweert dat ze de boel bedonderen met hun troep dus ik blijf het gewoon roepen
KOOP NOOIT IETS BIJ ZITLAND

debby
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 sep 2005 20:26

Re: Zitland

Ongelezen bericht door debby »

hier nog iemand die stom was bij zit-land Vlaardingen een kijkje te nemen. En daar een leuk bankstel dacht te hebben gekocht. dat was half april leveringstijd 12 tot 14 weken. daarna bellen en bellen, en je voelt hem al hangen er waren problemen in Italie begin augustus zou de bank (die toch 1400 eurie is) geleverd worden. eind augustus was ik het zat en maar naar vlaardingen gegaan. heel vriendelijk onvangen en ze vonden het ook erg vervelend maar ja die Italianen dat zijn de boosdoeners die leveren niet, maar als we nog even zouden wachten dan kregen we een korting van 150 euro lang zou het niet meer duren. En ja hoor 6 september gebeld dat de bank 13 september zou worden gebracht. Het grofvuil gebeld voor ons inmiddels goed versleten bankie. 12 september kon ik bellen voor de tijd van brengen er word nergens op genomen denk nog misschien in vergadering, de leverings dag bellen nog steeds word er niet op genomen. Om10.30 zit-land er zijn wat problemen ze bellen nog wel wanneer er geleverd wordt. Consumentenbond gebeld hoor nu het voorschot bedrag gelijk terug te krijgen dus gelijk naar de winkel daar aangekomen was deze gesloten en heel zit-land is dus nergens te bereiken. MIJN DANK AAN ZIT-LAND EN VERKOPER H. WAAR DE KLANT ZEKER GEEN KONING IS.

ipsju
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2005 14:16

Re: Zitland

Ongelezen bericht door ipsju »

Ook wij hebben een bankstel gekocht in Vlaardingen maar nog niet gekregen ,afgesproken was dat het eind Sept begin Okt.geleverd zou worden maar er is niemand te bereiken,we hebben ook het idee dat we gewoon belazerd zijn.We zijn in de tijd tussen Maart en Nu enkele keren terug geweest omdat we het idee hadden dat het bankstel dat we hadden gekocht te duur was want we wilden 1bank een 2 stoelen maar waren bijna 3 maal zoveel kwijt maar dat kwam door het leer wat we wilden zeggen ze! :

logopedist
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2005 12:06

Re: Zitland

Ongelezen bericht door logopedist »

Zitland failliet
Na een lange periode van onduidelijkheid is op 9 november het faillissement van Zitland uitgesproken. Het betreft winkels in Vlaardingen en Alphen aan den Rijn. Gedupeerde consumenten kunnen zich wenden tot de curator:
Wille & Donker Advocaten
mr. Van der Pouw Kraan
Postbus 357
2400 AJ Alphen aan den Rijn
Lees hier wat u moet doen wanneer u een aanbetaling heeft gedaan.

Gevonden op de CBW site

Gesloten