LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia had geen vergunning! Contract dus Nietig!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ad snoeren

Re: Dexia had geen vergunning! Contract dus Nietig!

Ongelezen bericht door ad snoeren »

P.S. Het is nu ook duidelijk waarom alle rechtzaken op de rol staan van december 2005 en de hoger beroepzaken pas begin 2006 plaatsvinden.
Koorddanseres en anderen.

Het is een fabeltje dat ALLE rechtszaken op der rol staan tot december.
Er lopen momenteel nog vele rechtszaken die gewoon doorgaan, en waar ook vonnissen op zullen volgen.
En trouwens Ina dat jij als eegalease kunt schikken en genoegen kunt nemen met enkel je inleg kwijt, zonder advocaatkosten. heb je te danken aan iedereen die wel aan het rechten is en wel (jou)advocaatkosten hebben opgehoest. Dus je triomfantelijke toontje is ernstig ongepast, dat geldt overigens voor alle JAstemmers.

JH

Ongelezen bericht door JH »

te danken aan iedereen die wel aan het rechten is en wel (jou)advocaatkosten hebben opgehoest.
Diegenen die aan het rechten zijn hebben die keuze ZELF gemaakt of zijn daartoe min of meer gedwongen omdat zij door dexia zijn gedagvaard. :!:
Diegenen die instemmen met de schikking maken ook ZELF een keuze :!:

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

JH

Die keuze kunnen ze maken omdat anderen op de barricades staan en stonden.
Je denkt toch niet dat Dexia uit zichzelf met deze schikking is gekomen.
Dat bedoel ik met een beetje respect voor diegene die deze zogenaamde vrije keuze hebben mogelijk gemaakt.

koorddanseres

Ongelezen bericht door koorddanseres »

Meneer Snoeren Dexia heeft de meeste mensen gedagvaard fijn toch dat deze bank, zowat elk proces verliest.

Die nieuwe wet en het politieke steekspel, bevalt me gewoon niet of mag ik mijn mening hier niet ventileren ?

Ina

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Elias,

wat zou je zelf doen indien je Dexia was, je zou volgens mij ook proberen de schade te beperken, Dexia zelf doet dat ook, dit kan haar toch feitelijk niet verweten worden, jaren geleden hadden we het er al over, hoe moet je het kaf v.h. koren scheiden, nou bijvoorbeeld door deze compromissen, zo raar is dat toch niet, voor de rest blijft alles hetzelfde, gewoon procederen, je zult je gelijk moeten halen, zoniet afdwingen, voor niets gaat de zon op, en eerlijk is eerlijk, er zijn op het moment legio goede oplossingen om tegen redelijke prijzen te procederen, en of we sterk staan? dat merk je toch wel aan de reacties van de tegenpartij, we hoeven elkaar niet bang te maken, daar zijn anderen reeds druk mee bezig, er zijn méér dan genoeg goede redenen om een gunstig resultaat van de rechtbank af te dwingen, eigenlijk komen er nog wekelijks betere en méér redenen, er is een goede grond voor enig optimisme dat moge duidelijk zijn, ende rechtzaken dan? nou die lopen gewoon door, zolang er niets verandert, ook dat moge duidelijk zijn

groeten T :) n

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Ton,
Je hebt hoop ik gelijk, maar het had niet veel gescheeld of ik hoorde ook bij die zeer grote groep, die te laat hun licht hadden opgestoken.
Ik vindt het voor deze groep nog steeds een grof schandaal dat daar zo mee omgegaan wordt. En dan heb ik het nog niet over die gevallen, die door allerlei regeltjes buiten een redelijke oplossing vallen.
Dit zou niet nodig zijn geweest als de verantwoordelijke toezichthouders hun werk hadden gedaan en de overheid tijdig had ingegrepen.
En er had allang een strafrechterlijk onderzoek moeten lopen inzake de aandelenkwestie. In ieder geval een verkennend onderzoek naar de werkelijke gang van zaken binnen de muren van Dexia en andere betrokken banken. Dit mag je in ieder geval van een rechtstaat verwachten

Groet,
Elias.

painter

Ongelezen bericht door painter »

Ik denk dat dit door rechters niet echt word gewaardeerd om dingen door hun strot te drukken, ze konden dit nog wel eens nog erger gaan afstraffen en dexia nog meer in het ongelijk te stellen, of dit zaakje moet door de hoge heren zo gemanipuleerd worden dat degene die nog de moed heeft om te procederen ook de poten onder de stoel vandaan gezaagd worden.

Ik zeg het niet graag maar er moet wat gebeuren in den haag dat zijn weerga niet kent en snel ook, koppen moeten er rollen, die van de hoge heren wel te verstaan.

VR GR

Gesloten