LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitgekleed door SCARLET

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
enschede
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jul 2005 10:46

uitgekleed door SCARLET

Ongelezen bericht door enschede »

goedendag ik zal het kort houden .ik zit al 5 maand te wachten op vaste telefonie en internet maar heb wel 2 simkaarten gekregenmijn 1 ste rekening was 315 dat zou kunnen kloppen want heb wel 100 minuten naar scarlet klantenservice gebeld wat je al een vermogen kost nu een week of 2 later krijg ik weer een rekening dat ik ineens 1000 euro moet betalen<terwijl ze me af hadden gesloten> :x wat ik dus niet ga doen hoe kunnen hun ongeveer 700 euro erbij opzetten scarlet kleed je dus helemaal uit wat kunnen wij hier aan doen wie kunnen wij inde arm nemen om ons te helpen?aub help ons :twisted: :x :(

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: uitgekleed door SCARLET

Ongelezen bericht door ?? »

Het lijkt er sterk op dat Scarlet wegens openstaande rekeningen het contract eenzijdig heeft ontbonden en je nu het contract af laat kopen.

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: uitgekleed door SCARLET

Ongelezen bericht door Predicador »

lijkt dr inderdaad ook op... rekeningen betalen is wel handig he

enschede
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jul 2005 10:46

Re: uitgekleed door SCARLET

Ongelezen bericht door enschede »

ik heb wel de eerste rekening betaald volgens hun te laat maar wel betaald dus daarom snap ik die 700 euro niet

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: uitgekleed door SCARLET

Ongelezen bericht door Predicador »

betalen doe je toch altijd op tijd? Heb je herinneringen gehad?

Bij de eerste nota is een bedrijf doorgaans extra voorzichtig en oplettend.

Als je een bedrag niet binnen de gestelde termijn voldoet ben je al in gebreke, dus mag een bedrijf de verbintenis eenzijdig verbreken.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: uitgekleed door SCARLET

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Straks sta je ook in je onderbroek...... :wink:

gregory
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 jun 2005 11:39

Re: uitgekleed door SCARLET

Ongelezen bericht door gregory »

Een bedrijf mag de overeenkomst inderdaad eenzijdig verbreken bij wanbetaling. Hoe groot was de betalingsachterstand in duur?
Want 700 euro aanrekenen als "intresten" is héél veel. En die 700 euro zal wel niet gelden omdat je het contract vroegtijdig laat stopzetten, ook al doen zij dit zelf. De meeste operatoren zetten in hun Algemene Voorwaarden dat je bij vroegtijdige stopzetting het abonnementsgeld van de resterende maanden nog moet betalen. Dit kunnen ze in één keer doen, of door een maandelijkse factuur (zo goed als afbetaling).
Maar 700euro zou wel een héél lange contractsduur geweest zijn denk ik... :?

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: uitgekleed door SCARLET

Ongelezen bericht door Predicador »

of een heel duur abonnement... voor 2 jaar... kom je er zo aan hoor

devierde
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jun 2005 17:03

Re: uitgekleed door SCARLET

Ongelezen bericht door devierde »

erger nog, dadelijk is is je onderbroek ook nog weg :?

Gesloten