LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaringen met Snaidero keukens?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
delhaze

ervaringen met Snaidero keukens?

Ongelezen bericht door delhaze »

Graag hoor ik van mensen die een Snaidero keuken hebben (laten) plaatsen. Dit merk spreekt mij erg aan (m.n. model idea), maar ik hoor naast positieve (v.w.b. design) ook negatieve verhalen (o.a. kwaliteit lak, betrouwbaarheid bij levering (missende onderdelen)). Bij mij is nu enige twijfel wat te doen...Wat zijn jullie ervaringen? graag jullie reactie, zowel positief als negatief! Alvast dank!

PS: weet iemand of er een instantie is waar ik dit soort vragen kan voorleggen (anders dan een forum zoals deze?)

polpol

Re: ervaringen met Snaidero keukens?

Ongelezen bericht door polpol »

Italiaanse keukens.....

Komen van heeeel ver in een kleine vrachtwagen... aiii!!
Kwaliteit is niet super...
Prijzen zijn hoog...
Levertijden.... (vooral bij service)

Design is top!

Your choice!

kkm

Re: ervaringen met Snaidero keukens?

Ongelezen bericht door kkm »

@ polpol

hoe bedoel je komen van ver in een klein vrachtwagen, De keukens worden in geleverd door een zeer groot transport bedrijf wat al jaren de keukens leverd voor Snaidero. ( zeer weinig klachten over het transport en schade tijdens het transport ) En wat is ver venetie rij je in een personenauto in een dag naar toe.

Kwaliteit is niet supper ik denk niet dat je deze keukens ooit van dicht bij hebt gezien de meeste italianen werken gewoon met de beste matrialen.

Prijzen zijn hoog ik denk dat je niet moet oordelen over de in houd van de portemonee van een ander. Als iemand wat meer geld wil uitgeven voor een veel mooiere en kwaliatief hoog waardige keuken is dat zijn/haar keus.

Levertijden wat is dat nou weer of het onderdeel uit duitsland of italie komt maakt in deze tijd toch geen pukkel uit !!

@ delhaze Ga ervan uit dat SNAIDERO de grootste exporteur is van keukens van uit italie verder hebben ze een perfecte service MET 10 JAAR GARANTIE !!!!! dat zie ik onze duitse vrienden weinig doen hoor.

Ik heb nu zelf 3 jaar een IDEA in huis en ben zeer te vreden.

Kijk goed naar waar je de keuken koopt dat is een belangrijker factor voor het slagen van je keuken dan wat dan ook. Missende onderdelen kunnen vaak al bij de levering bij de keuken zaak opgemerkt worden. Vaak kunnen ze ook snel hierover communiseren met de fabriek dmv een intranet netwerk wat snaidero hiervoor speciaal heeft aangelegt.

Vraag eens na bij de agent wat de beste zaak bij jou in de regio is.

Gesloten