LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weet het niet meer spoed

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
jumper
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2004 12:05

Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door jumper »

Hallo wie weet wat ik moet doen?Mijn contract is vorige week afgelopen ,of tenminste ik heb hem tussentijds beindigd met een restschuld van 3000 euro.Vanaf deze dag kon ik beeindigen zonder boete.Moet ik nu akkoord gaan met de regeling van 10%.Ik moet nu binnen 10 dagen betalen.Of kan ik beter niks insturen.De restschuld ga ik wel betalen ook al ben ik het er niet mee eens, maar ik wil overal vanaf zijn zodat ik weer normaal verder kan.Maar wat moet ik doen met het schikkingsvoorstel?Omdat ik nu moet beslissen, kom ik wel in aanmerking voor 10%.Maar als ik er niet mee akkoord ga wat dan?

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door woest »

Jumper, als je naar de site van PAL gaat, www.platformaandelenlease.nl , dan vind je daar alle informatie over jouw product(en), de schikking, enz. Voor eventuele vragen daarna, kun je mailen naar [email protected] .

Veel sterkte!
Woest
Laatst gewijzigd door woest op 04 jul 2005 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door JH »

jumper neem contact op met dexia. Het antwoordformulier voor de duisenbergregeling is te downloaden vanaf www.dexialease.nl
Formeel moet je aan de contractsvoorschriften voldoen om in aanmerking te komen voor de duisenbergregeling. Dat is in jouw geval dus zo. Succes.

Zie ook de voors en tegens van de schikking onder deze link:
De argumenten voor en tegen het schikkingsvoorstel kunt u hier vinden:
http://www2.trosradar.nl/PHP/news/1/1197

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door Hans2 »

Kijk eens op deze site



http://www.leaseproces.nl/

jumper
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2004 12:05

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door jumper »

Nou mijn restschuld is vandaag betaald.Heb nu op de sites gekeken die jullie me aangewezen hebben, nog bedankt daarvoor.Maar nu ben ik er nog niet helemaal uit.Als ik akkoord ga met de regeling krijg ik zo n 10% terug.Maar als ik niet akkoord ga met die regeling moet ik dan gaan procederen,Want dat ben ik eerlijk gezegd niet van plan.Dus kan ik dan beter wel akkoord gaan wat vinden jullie?

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door JH »

http://www.dexialease.nl/tds_images/sch ... geling.pdf

jumper, wellicht geeft dit schema helderheid.
Beeindigd na minimumlooptijd en na 1 mei 2005 is volgens mij 33 procent van je betaalde restschuld terug :?:

jumper
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2004 12:05

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door jumper »

Nee ik heb een aflossingsproduct, dus ik kom maar op de 10% ben ook mijn inleg kwijt 5 jaar lang 113.45 dus echt ****

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door Dubio »

Was die 113 euro maandelijks?

jumper
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2004 12:05

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door jumper »

ja

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Jumper

Dubio = DEXIAbank

jumper
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2004 12:05

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door jumper »

Dank je janneke

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door Dubio »

Is niet waar hoor, ik ben slechts lichtelijk gedupeerd. Ingestapt in 1998 uitgestapt in 2001. In tussentijd wel gebombardeerd met foldermateriaal, gelukkig nergens meer ingestapt.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ineens omgedraaid Dubje??

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door woest »

Geplaatst op 23 Jun 2005 16:51 door Dubio

Ik durf daar tegenin te gaan! Het is zowat smaad om te beweren dat Dexia geen aandelen heeft gekocht, en het geeft aan dat je de materie nog steeds niet snapt, wat althans een voordeel biedt om je ontoerekeningsvatbaar te verklaren.
(...)
Het is de bank die fouten maakt?! Heeft Dexia met opzet de beurs laten zakken?!
Heeft Dexia misleidende informatie verstrekt?!
Neen, neen driewerf neen.
(...)
Dexia heeft helemaal niet gewonnen, de hele leaseaffaire heeft ze 1000000000+ gekost.
Als je dan nog roept dat ze hebben gewonnen hebben zit er een steekje bij je los
Zomaar een greep uit de laatste dagen (en zo zijn er honderen postings) Gedupeerde of niet: in ieder geval zéér PRO-Dexia en het is goed, dat iemand, die nieuw is op het forum en raad zoekt, dit weet.

jumper
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2004 12:05

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door jumper »

Heb je postingen intussen opgezocht dubio.En als het echt zo is dat je lichtelijk gedupeerd bent, heb je nog geluk gehad.Maar dan kan ik me niet voorstellen dat je zo aan de kant van dexia staat door mensen te beschuldigen dat ze weten waar ze aan begonnen zijn.Want als dat zo was waren er veel mensen niet ingestonken.Veel mensen wisten niet dat ze een lening aangingen.Hoe kun je nu per maand sparen en dan nog moeten bijbetalen? Hoop dat alle dexia medewerkers die de boel genaaid hebben op straat komen te staan en met het minium rond moeten komen dat is pas gerechtigheid dan weten ze wat andere mensen meemaken.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door Dubio »

Jumper,

Ik ben het met je eens dat tussenpersonen die gewoon hebben zitten liegen met dingen als: u krijgt gegarandeerd u inleg terug, en andere onzin, hun verdere leven op minimumniveau leven. Alhoewel zijzelf eigenlijk ook niet wisten wat ze verkochten. De bank treft echter niet zoveel blaam, zij hebben het product alleen geleverd, en je moet leaseproducten ongeveer zien als een auto, mooi om in te rijden, maar je kan er ook een verschrikkelijk ongeluk mee krijgen.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door JH »

jumper, wie maar enigszins de kant van dexia kiest wordt al gauw op dit forum gedegradeerd tot dexiamedewerker. Iedere forumbezoeker moet hier in het straatje van de fanatieke nee-schikker schrijven, pas dan zijn het goede maatjes. Je komt er zelf wel achter, hoe het een en ander in elkaar zit. Uiteindelijk moet je zelf keuzes maken die in jouw situatie het beste passen ! succes.

Jan_Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 28 mar 2004 03:54

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door Jan_Jan »

Het is wellicht ook nog interessant om te vermelden dat Dubio ook nog een "blauwe maandag" rechten heeft gestudeerd.
Het is maar goed dat dit bij deze "blauwe maandag" is gebleven!!

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door woest »

Geplaatst op 05 Jul 2005 10:13 door JH

jumper, wie maar enigszins de kant van dexia kiest wordt al gauw op dit forum gedegradeerd tot dexiamedewerker.
Iemand, die de kant van dexia kiest, degradeert zichzelf tot iemand, die de kant van dexia kiest.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door Janneke52 »

JH


Geplaatst op 05 Jul 2005 10:13 door JH


--------------------------------------------------------------------------------

jumper, wie maar enigszins de kant van dexia kiest wordt al gauw op dit forum gedegradeerd tot dexiamedewerker. Iedere forumbezoeker moet hier in het straatje van de fanatieke nee-schikker schrijven, pas dan zijn het goede maatjes. Je komt er zelf wel achter, hoe het een en ander in elkaar zit. Uiteindelijk moet je zelf keuzes maken die in jouw situatie het beste passen ! succes.
Dit vind ik niet eerlijk van jou JH. Bekijk alle postings van Dubio van begin tot eind.
IK heb altijd gezegd dat iedereen moet doen wat in zijn/haar situatie het beste is. Als ik een kleine restschuld had, en geen eegaleaser was, zou ik ook nog niet weten wat ik zou doen.

Gesloten