LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weet het niet meer spoed

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door impact »

Dubio is alleen maar dom. Dat is op zich niet erg, als je er maar niet zo mee te koop loopt.

jumper
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2004 12:05

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door jumper »

Het verschil met een auto leasen is dat je weet dat je hem least.Maar als je denkt dat je aan het sparen bent en het blijkt dat je aan het leasen bent vind ik heel anders.Intussen weet ik nog steeds niet wat ik moet doen.Moet ik nu het schikkingsvoorstel opstutren of juist niet.????

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door woest »

Het is niet zo vreemd, dat je het niet weet, want het voorstel biedt ruimte aan allerlei interpretaties. Tekenen zou je echter al wel kunnen verbinden aan de schikking. Niet doen, nog.

Jumper, neem de tijd en informeer je zo goed mogelijk. Er is geen sluitingsdatum voor het insturen bekend gemaakt ( of het zou 1 oktober moeten zijn en dat duurt nog lang). Daarom is er geen 'spoed'.

Je hebt alle tijd om er goed over na te denken en uit te vinden wat in jouw situatie het beste is.
Sterkte!
Woest
Geplaatst op 04 Jul 2005 23:39 door Elias

(...)
Ik ben de brief van SLV toch weer eens gaan lezen en...............

IK KAN NERGENS ONTDEKKEN VOOR WELKE DATUM DIE AANMELDING MOET ZIJN GEBEURD

Het enige dat een beetje richting geeft is de contract-omslagdatum 1 oktober 2005
Laatst gewijzigd door woest op 05 jul 2005 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door Dubio »

Maar als je denkt dat je aan het sparen bent en het blijkt dat je aan het leasen bent vind ik heel anders.
Jumper, dan had je je geld op een spaarbankboekje moeten zetten, als je je inlaat met iets wat Legiolease heet, kun je toch zelf wel bedenken dat je aan het leasen bent, en voor veel mensen geldt: leasen lijdt tot verleasen.

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door woest »

Spreek voor jezelf, D. en hou toch eens op met het steeds maar afranselen van mensen die al pijn hebben.
Wat levert het jou op, of ben je van de leer van De Sade?
Dit was een retorische vraag, want ik wil geen antwoord.

jumper
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2004 12:05

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door jumper »

ik heb mijn eigen niet ingelaten met wat legiolease heet maar met bank labouchere.Ik was het geld op een spaarbankboekje aan het zetten voor mijn kinderen hun studie.Todat die man kwam van bank labouchere en zei als je bij ons spaart krijg je veel meer rente.Je krijgt gemiddeld12% maar als je 8% krijgt heb je nog meer als dat je nu hebt en daarom hebben wij het gedaan.Er is helemaal niet over leasen gepraat alleen over sparen.En daarom ben ik boos ze hebben de zaak besodemiedert,want als hun het over leasen hadden gehad was ik er helemaal niet aan begonnen.Het zal dan wel aan mijn haarkleur liggen dat ik er in getrapt ben.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door Dubio »

Kan je die man nog traceren, die flagrante nonsens die hij vertelt heeft dwingen hem mijns inziens de rest van zijn leven op minimumniveau door te brengen.
Weet je trouwens waarom al die 'adviseurs' het over die 12% hadden die je zou maken op het pakket? Dat was het rentepercentage dat je betaalde, niet wat je ontving. Hetzelfde dat de korting van de helft van de maandtermijnen als je eerder stopt eigenlijk een boete is.
Leuk hè, hoe ze dat allemaal omgedraaid hebben!

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door jll »

Dubio,
Gezien uw kennis van zaken moet u voldoende bewijs kunnen leveren dat Labouchere/Aegon haar agenten keer op keer op de risico's heeft gewezen. Onder het motto 'liever te vaak waarschuwen dan 1 keer te weinig'. Wellicht kunt u aangeven hoe deze rechtsvoorganger van Dexia haar tussenpersonen heeft opgeleid?

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door Dubio »

Volgens mij hebben Aegon/Dexia helemaal geen adviseurs opgeleid ed. Je moet hen zien als de fabrikanten, net als BMW en Mercedes auto's maken. De tussenpersonen die hebben zitten liegen, cq zelf het product niet snapten, moet je zien als dealers die gezegd hebben dat je voor hun product geen rijbewijs nodig hebt en er absoluut geen ongeluk mee te krijgen is.

jumper
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2004 12:05

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door jumper »

Dubio ik denk niet dat je een dexia medewerker bent.





Maar autohandelaar.

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door woest »

:lol:

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door Dubio »

Ik ben 4x gezakt voor het praktijkexamen, toen was het geld op...
Gelukkig heeft het Triple-effect mij niet zoveel gekost.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door Karel »

Ik ben 4x gezakt voor het praktijkexamen, toen was het geld op...
Gezien wat je hier op het forum plaatst, is dat niet zo verwonderlijk! :lol:

jumper
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2004 12:05

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door jumper »

Ondanks de situatie waar ik nu inzit,moet ik af en toe toch wel lachen om je opmerkingen.Eet je veel bijdehandjes?

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door woest »

Geplaatst op 05 Jul 2005 12:30 door Dubio

Ik ben 4x gezakt voor het praktijkexamen
Over het theorie-examen zullen we het helemaal maar niet hebben...

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door Dubio »

Theorie heb ik wel 2 keer in een keer gehaald (verloopt na een jaar), ik kan dus wel begrijpend lezen/kijken, dit in tegenstelling tot vele anderen!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door impact »

Dubieuze Dubio, kan je niet eens ergens anders de zaak gaan opfokken?

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Weet het niet meer spoed

Ongelezen bericht door woest »

laatste opmerking (en dan weer over tot het onderwerp)

waarmee maar weer gezegd is, dat begrijpend lezen niet hetzelfde is als lezen-met-begrip, want van begrip voor iemand anders heeft D. nog nooit gehoord.

Gesloten