LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEXIA AANBOD GEDUPEERDEN

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
holyman

DEXIA AANBOD GEDUPEERDEN

Ongelezen bericht door holyman »

Ik dacht dat men een oplossing zocht voor een ieder die gedupeerd door deze aandelen lease constructies maar het tegendeel is waar. Mensen die ingegaan zijn op het aanbod van Dexia krijgen ( voorlopig ) niks! Hebbein jullie al de volledige tekst gelezen op de website dexialease.nl
Artikel 2.2 F dit is zeer triest heb er geen goed woord voor over voor meneer Duisenberg!

woest

Re: DEXIA AANBOD GEDUPEERDEN

Ongelezen bericht door woest »

zie topic Robin

holyman

Ongelezen bericht door holyman »

Het schijnt zo te zijn dat mensen die het Dexia aanbod hebben geaccepteerd na 01.05.2005 wel in aanmerking komen!! Heb net met ze gebeld. Waar slaat dat nou weer op voor of na 01.05.2005 een aabod is een aanbod en erop ingaan is en blijft hetzelfde!!

Dit is te gek voor woorden!

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Mensen,

Hoe vaak is er indertijd niet tegen "het aanbod" gewaarschuwd, doorlopend is iedereen er over bezig geweest, honderden malen is gezegd “doe dit niet” alles is er aan gedaan om de mensen tegen te houden, net als nu met het “Duisenberg-compromis” weken, maanden lang zijn er al waarschuwingen, “Doe dit niet” a.u.b. doe dit niet, en toch doen de slachtoffers het, wat moet je dan nog zeggen! Ik ben sprakeloos, gewoon sprakeloos, de grootste leugen, het meeste succes!

T :( n

hoe kun je mensen helpen als ze niet willen.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 06 Jul 2005 13:13 door aert0001 [quote]

--------------------------------------------------------------------------------

Beste Mensen,

Hoe vaak is er indertijd niet tegen "het aanbod" gewaarschuwd, doorlopend is iedereen er over bezig geweest, honderden malen is gezegd “doe dit niet” alles is er aan gedaan om de mensen tegen te houden, net als nu met het “Duisenberg-compromis” weken, maanden lang zijn er al waarschuwingen, “Doe dit niet” a.u.b. doe dit niet, en toch doen de slachtoffers het, wat moet je dan nog zeggen! Ik ben sprakeloos, gewoon sprakeloos, de grootste leugen, het meeste succes!

T :( n

hoe kun je mensen helpen als ze niet willen.

Zo misschien Ton :?: :idea:

buddie

Ongelezen bericht door buddie »

aert snap niet wat je bedoelt met robin zou je me verder willen helpen????????

en WOEST ik wil even op je reageren ja wij zijn ook ingegaan op het aanbod omdat we het niet konden betalen ja beste oplossing zeiden ze door de telefoon voor ons het was de echt een messteek in je rug en we konden niet anders en nu zeg je wel we hebben iedereen zo gewaarschuwd om niet te tekenen nou dat kan wel waar zijn maar we zijn pas veel later bekend geworden met trosradar en payback als ik het eerder had ontdekt was het zeker niet gebeurd
maar dan nog vindt ik wel dat ze ons die echt met enorm hoge schulden zitten dan echt laten zitten hoor ik hoop echt dat er rechters zijn die ook onze situatie begrijpen en het recht zal zegevieren die beerput van oplichterij en leugens moet maar eens open en ik hoop dat dat heeeeel snel gebeurd

vrgr buddie

woest

Ongelezen bericht door woest »

Buddie, ik was degene, die zei, dat er al een topic met dezelfde titel geopend was door Robin. Wat belangrijk is, is,dat er een rechtszaak loopt in Amsterdam, die de rechtsgeldigheid van het Dexia aanbod aan de kaak stelt. 27 juli zal daar een gerechtelijke uitspraak over zijn. Misschien zal dan alles veranderen, even afwachten.

Ton zei, dat hij herhaaldelijk gewaarschuwd had en zal waarschijnlijk binnenkort zelf reageren.
Sterkte & groet,
Woest
Laatst gewijzigd door woest op 06 jul 2005 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Buddy

Niet bij de pakken neer gaan zitten, er zijn ook voor jou nog vele mogelijkheden. Neem maar gerust contact op met Ton (aert)
Die helpt je verder, gegarandeert.
Ook platformaandelen lease.nl Piet Koremans. ze zijn er allemaal om jou te helpen.

Succes Ad

buddie

ja ja ad ik zie het ook soms niet meer zitten ik wacht ook met spoed op die uitspraak over het aanbod vandaar
ik heb al een advocaat hoor via piet gekregen alleen ik hoor nooit iets van ze en als ik ze bel zijn ze er niet ik wacht wel af messchien is geen nieuws goed nieuws en kan ik soms deze sleur vergeten en dat doet je ook wel goed he
met vrgr buddie

aert0001

Beste Robin,

Het accepteren van een aanbod bij Dexia loopt steeds uit op ellende,
mensen zoals jij zijn hier de dupe van.

Gelukkig komt er 27 juli een uitspraak van de rechtbank over het "Aanbod" waar ik op doel is op die slachtoffers die willens en wetens steeds maar alles ondertekenen wat ze onder de neus krijgen, op het moment speelt dit weer, en weer gaan mensen iets tekenen waarvan de spelregels niet eens bekend zijn.

Mocht er op 27 juli een positieve uitslag komen, en dat ligt voor de hand, neem dan z.s.m. contact op om in een gerechtelijke procedure Dexia te dwingen tot terugbetaling

Nog even het volgende: dat je soms een tijd lang niets van je advocaat hoort betekent niet dat er niets gaande is, het betekent alleen dat er nog geen nieuwe ontwikkelingen zijn, ieder briefje, ieder telefoontje kost nu eenmaal geld, en je advocaat moet ook op de kosten letten

T :cry: n

buddie

ja aert ik heb tegen mij willens en wetens getekend maar denk je niet dat 27 juli weer wordt verschoven???
ik hoop van niet

Cijtha

Ongelezen bericht door Cijtha »

Vandaag bij de bank geweest.
Blijkt dat we geregisteerd staan bij BKR in Tiel.
Wij betalen al 6 jaar iedere maand en moeten nog vier jaar.
Nog nooit schulden gemaakt.
Maar nu doet de bank moeilijk.
Wisten jullie dat je geregisteerd staat bij BKR Tiel.
Wij willen het Dexia wel eens persoonlijk vertellen hoe we er over denken.
Die registratie werkt dus ook gewoon door in je gewone leven zonder Dexia.
Razend ben ik hierover.
Ik ga niet op het aanbod in.

Cijtha

aert0001

Beste Robin,

neen ik verwacht nu eens NIET dat 27 juli verschoven gaat worden, ik verwacht dat Dexia elk moment de handdoek in de ring gaat gooien, ik bedoel, gisteren 2 belangrijke hogere uitspraken, en wie was er niet?

T :) n

DEX-AEGO

Ongelezen bericht door DEX-AEGO »

’Dexia-gedupeerden worden wederom gemanipuleerd’

Afgelopen weekend werd bekend dat Dexia in samenwerking met de stichtingen Leaseverlies en Eegalease een beroep gaat doen op de nieuwe Wet Collectieve Afhandeling Massaschade die op 1 augustus in werking treedt.

6 juli bij RTL-Z

Keus
Volgens Leaseproces, één van de belangengroepen die het opnemen voor leasebeleggers, denken Dexia-klanten ten onrechte dat ze geen keus meer hebben. Maar volgens Leaseproces is het gewoon nog mogelijk te procederen.

Jurisprudentie
Als voorbeeld noemt jurist Ger van Dijk een cliënt uit Hoorn die een bedrag van ruim € 42.000.- bij Dexia heeft ingelegd en die een restschuld heeft van bijna € 7.000,-. Zijn echtgenote heeft niet meegetekend. Bij de Duisenberg-regeling wordt de schuld van € 7.000,- kwijtgescholden, maar is hij zijn inleg kwijt. Bij de rechter krijgt hij echter, ingevolge de laatste jurisprudentie, het bedrag van € 42.000,- volledig terug en wordt zijn restschuld eveneens kwijtgescholden.

Overdonderen
,,Door de gedupeerden niet behoorlijk voor te lichten over hun mogelijkheden, maakt Dexia weer dezelfde fout als bij de verkoop van de aandelenleaseconstructie,” zegt Van Dijk in een persbericht. “In plaats van de mensen in de gelegenheid te stellen om advies in te winnen over een toch ingewikkelde materie, probeert zij hen te overdonderen.’’

Uit het bericht van RTL-Z

Is dit geen positief nieuws en negatief nieuws voor DEXIA

GRT aan de vrienden DEXIA

DEX-AEGO

ad snoeren

Juist dex-aego.

Wat een rotnaam eigenlijk, maar dit is wel goed nieuws.
Dit is het begin, de media begint te ontdekken, en straks staan alle kranten er vol van. Ze willen nieuws het is komkommertijd, en daar gaan we voor zorgen!!!!

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Juist Dex-Agio,
en is mijn stelling dan juist, dat het veel verstandiger is - indien de situatie van betrokkene dat toelaat - te wachten met het tekenen en insturen van het aanmeldingsformulier D-R tot minstens okt. 2005 ?

Groet,
Elias.

ad snoeren

Dat is helemaal waar Elias. Als je het dan toch doet, zo lang mogelijk wachten, want er komt nog veel duidelijkheid de komend maanden.

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Ja Ad,
en dat volgens mij niet alleen.
Je voorkomt daarmee, dat Dexia en SLV met je aanmeldingsformulier - terwijl je zelf nog niet eens weet of er positief op wordt beslist door hen -bij het Gerechtshof inzake de massaschikking, al loopt te zwaaien......
Zo van: "Kijk nu toch eens meneer de rechter, ziet u wel, wij bedriegen niet, al die mensen willen heel graag deze schikking, ze hebben nu zelfs ook al hun handtekening(en) gezet !"
8) :?

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

In 2003 hebben bijna 90.000 gedupeerden getekend voor het Dexia Aanbod.
Velen hebben nu grote spijt en ergernis dat ze toen hadden getekend, vaak ook door de dreigementen toen van Dexia om hard te gaan optreden tegen gedupeerden die het Aanbod niet zouden tekenen.

Nu komt Dexia weer met een regeling.
Ook nu weer staat in de regeling:
Op het moment dat u deze overeenkomst tekent, geeft u aan dat u een punt zet achter deze zaak en afziet van een (lopende) juridische procedure.
Trap er niet !

Denk drie keer na voor je iets tekent waar je later spijt van krijg.

Overweeg om te gaan procederen, bereken wat dit gaat kosten en wat het kan opleveren.
Betaal je nog aan Dexia?
Ga naar een advocaat en overleg om te stoppen met betalen aan die boevenbende van Dexia.

Wil je meer informatie over procederen en de kosten, mail me.

Groeten,
Piet
Stichting Platform Aandelen Lease

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

Denk drie keer na voor je iets tekent waar je later spijt van krijg.
Dit hadden de meesten beter kunnen doen bij het tekenen van het leasecontract.

Gesloten