Ankie,
Eën brief terug sturen lijkt mij voldoende. Jullie moeten deze tenslotte toch alle twee tekenen.
Succes in je Dexia-loze toekomst, Pewi.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 2 schikkingsvoorstellen beidee opsturen????
Re: 2 schikkingsvoorstellen beidee opsturen????
ankie, zowel jij als je eega hebben destijds bij EL en SLV aansluiting gezocht. Vandaar dat jullie twee keer dezelfde brief kregen.
Je kunt volstaan met een antwoordformulier waar beiden moeten tekenen om akkoord te gaan met de schikking (let wel schikking)
Het is verder geheel je eigen keuze of je er van af wilt zijn of door wil gaan. Succes.
Je kunt volstaan met een antwoordformulier waar beiden moeten tekenen om akkoord te gaan met de schikking (let wel schikking)
Het is verder geheel je eigen keuze of je er van af wilt zijn of door wil gaan. Succes.
JH, dat hebben mijn vrouw en ik destijds ook gedaan, ik heb echter maar 1 formulier ontvangen, lijkt me ook meer dan genoeg overigens.
Klopt, Idaho,
Toch denk ik dat de TROS hier een beetje coulant moet zijn. Het is fout dat mensen elkaar op een dergelijke manier bejegenen, maar af en toe kook je van binnen en gooi je er dingen uit die eigenlijk fout zijn. TROS zie deze uitlatingen ook zo en geef Idaho nog een kans. Zeg maar een blauwe kaart. En nu terug naar het onderwerp.
Vrgr Pewi
Toch denk ik dat de TROS hier een beetje coulant moet zijn. Het is fout dat mensen elkaar op een dergelijke manier bejegenen, maar af en toe kook je van binnen en gooi je er dingen uit die eigenlijk fout zijn. TROS zie deze uitlatingen ook zo en geef Idaho nog een kans. Zeg maar een blauwe kaart. En nu terug naar het onderwerp.
Vrgr Pewi
Hartelijk dank voor het antwoord iedereen veel succes!!!