LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] van nood

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Battus

van nood

Ongelezen bericht door Battus »

Heeft iemand hier ooit met Van Nood busreizen een reis gemaakt?

Ik zit er over te denken om met deze maatschappij 3 dagen naar Disneyland te gaan. Iemand hier ervaring mee?

Shareena

Re: van nood

Ongelezen bericht door Shareena »

Heb een keer met Van Nood gereden, moesten we halverwege stoppen omdat de banden los zaten en er onderweg koffers uit de bagageruimte waren gevallen... Voor mij geen Van Nood meer... (de naam zegt t al ;) )

An

Ongelezen bericht door An »

Beste Battus.

Wij zijn 2 x met van Nood naar DisneylandParijs geweest en dat was prima geregeld. Ook het hotel in het centrum van Parijs. De bus brengt je verder overal naar toe, zo ook naar het park.

Doe het gerust. Kijk, pech met de bus kan altijd gebeuren. Ook met andere maatschappijen.

Veel plezier en geniet van Disneyland. Te gek gewoon! Zo ook van Nood hoor! :wink:

Battus

Ongelezen bericht door Battus »

An,

Inderdaad pech kan iedereen overkomen .....

Maaruh .. ben je toen met combi meegeweest? Parijs met 1 dag disney? Ik vraag me dan af of 1 dag genoeg is namelijk.

An

Ongelezen bericht door An »

Beste Battus.

Eigenlijk is een 3 daagse reis te kort. Je kunt beter 4 dagen gaan als jullie de mogelijkheid hebben. Dan kun je 2 dagen voor het park uittrekken, wat je zeker nodig hebt, nu je ook de studio's erbij hebt. De andere dagen kan je dan Parijs bezichtigen, wat ook zeker de moeite waard is.

Wij hadden met Van Nood, 1 keer een hotel in het centrum gezeten en 1 x in een hotel vlakbij het park. Beide keren heel goed bevallen.

Veel plezier! 8)

Gesloten