LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] @home telefonie
@home telefonie
Ik zit al 6 dagen zonder telefoon
@home zou op 14 april mijn aansluiting omzetten. KPN heeft netjes afgesloten, maar helaas werkt het via @home niet. Heb al 12 keer met de ( GRATIS ) helpdesk gebel, maar word steeds met een kluitje in het riet gestuurd. Steeds opmerkingen van, ja ze zij ermee bezig, toch maar even wachten, wij kunne er ook niets aan doen, het ligt nu bij de juiste afdeling. Maar op vragen wanner wword het opgelost, kunnen ze me geen antwoord geven. 1 x het ik een goede helpdesk medewerker aan de lijn gehad ( op 14 april sávonds ) samen hebben we het probleem gevonden, er was een verkeerd mac adres geregistreerd. even 2 letter aanpassen en opgelost zou je zeggen. Maar nee, dat moest een andere afdeling doen. Maar nu 4 dagen later is het nog steeds niet gebeurt.
Dus als het werkt bij @home niks aan de hand, maar van problemen oplossen hebben ze nog geen kaas gegeten.
@home zou op 14 april mijn aansluiting omzetten. KPN heeft netjes afgesloten, maar helaas werkt het via @home niet. Heb al 12 keer met de ( GRATIS ) helpdesk gebel, maar word steeds met een kluitje in het riet gestuurd. Steeds opmerkingen van, ja ze zij ermee bezig, toch maar even wachten, wij kunne er ook niets aan doen, het ligt nu bij de juiste afdeling. Maar op vragen wanner wword het opgelost, kunnen ze me geen antwoord geven. 1 x het ik een goede helpdesk medewerker aan de lijn gehad ( op 14 april sávonds ) samen hebben we het probleem gevonden, er was een verkeerd mac adres geregistreerd. even 2 letter aanpassen en opgelost zou je zeggen. Maar nee, dat moest een andere afdeling doen. Maar nu 4 dagen later is het nog steeds niet gebeurt.
Dus als het werkt bij @home niks aan de hand, maar van problemen oplossen hebben ze nog geen kaas gegeten.
Re: @home telefonie
nu 2 weken verder kan ik nog steeds niet bellen.
dagelijks 3 x met de helpdesk gebeld, en er word gewoon niets aan gedaan.
Met allerhande smoesjes proberen ze je van ervan te weerhouden om nog een keer te gaan bellen.
Ze zijn ermee bezig word steeds gezegd, maar als je later die dag met een andere helpdesk medewerker belt is er nog steeds niets aan gedaan.
Nu zeggen ze ineens dat er een groot probleem is, en dat het niet meer alleen om mijn aansluiting gaat.
Maar collega's van mij kunnen wel gewoon via @home bellen.
Het lijkt weer zo'n zoethoudertje.
ik zou nog een paar keer nadenken voor ik op dit moment voor @home zou kiezen.
dagelijks 3 x met de helpdesk gebeld, en er word gewoon niets aan gedaan.
Met allerhande smoesjes proberen ze je van ervan te weerhouden om nog een keer te gaan bellen.
Ze zijn ermee bezig word steeds gezegd, maar als je later die dag met een andere helpdesk medewerker belt is er nog steeds niets aan gedaan.
Nu zeggen ze ineens dat er een groot probleem is, en dat het niet meer alleen om mijn aansluiting gaat.
Maar collega's van mij kunnen wel gewoon via @home bellen.
Het lijkt weer zo'n zoethoudertje.
ik zou nog een paar keer nadenken voor ik op dit moment voor @home zou kiezen.
Re: @home telefonie
Volgens de helpdesk van @home zijn er bij hun grote problemen.
Hoewel eerst gezegd werd dat mijn probleem uniek was, moeten er nu legio mensen met hetzelfde probleem kampen. Er is op de internet site van @home niets te vinden over deze problemen, ik heb sterk het gevoel dat er op dit moment alleen maar gewerkt word om zoveel mogelijk nieuwe klanten aan te sluiten, en de probleemgevallen blijven liggen.
Ik heb er geen vertrouwen in dat het deze week nog gaat lukken, dat betekend dus dat ik dan al een maand zonder telefoon zit.
En @home geeft als compensatie aan, dat ik restitutie aan kan vragen van het betaalde abbonements geld. ( € 5,95 dus )
Dat is wel een vette tegemoetkoming voor een maand ongemak.
Niet dus.
@ home, van mij nogmaals een hele dikke vinger ipv een koude douche.
Hoewel eerst gezegd werd dat mijn probleem uniek was, moeten er nu legio mensen met hetzelfde probleem kampen. Er is op de internet site van @home niets te vinden over deze problemen, ik heb sterk het gevoel dat er op dit moment alleen maar gewerkt word om zoveel mogelijk nieuwe klanten aan te sluiten, en de probleemgevallen blijven liggen.
Ik heb er geen vertrouwen in dat het deze week nog gaat lukken, dat betekend dus dat ik dan al een maand zonder telefoon zit.
En @home geeft als compensatie aan, dat ik restitutie aan kan vragen van het betaalde abbonements geld. ( € 5,95 dus )
Dat is wel een vette tegemoetkoming voor een maand ongemak.
Niet dus.
@ home, van mij nogmaals een hele dikke vinger ipv een koude douche.
Re: @home telefonie
lees hier eens... staat misschien meer info op voor je of andere weg om te bewandelen
http://www.troublesathome.nl/index.php?section=nieuws
http://www.troublesathome.nl/index.php?section=nieuws
Re: @home telefonie
eindelijk na 2 weken!!!! telefoon-loos/ op 26 mei even kunnen en gebeld worden/ 4 dagen lang zonder storing...........hiep hoi het werkt weer.. wat schets mij stomme verbazing vanochtend.. weer!!! geen telefon EN internet.. internet doet het weer maar nog steeds geen telefoon....we overwegen sterk om maar eens over te stappen na 1 jaar @home..
Re: @home telefonie
Ook wij hebben nu 2 weken geen telefoon en ook wij hebben al verschillende keren de helpdesk gebeld. Hier horen we steeds dat ze er mee bezig zijn. Bij ons is het gewoon een kwestie van even een andere code invoeren van de nieuwe modem en klaar maar blijkbaar werkt dat bij @home niet zo.
Dus we bellen weer en krijgen te horen dat ze de verkeerde code's hebben ingevuld dus ja hoor weer een fout.
Ondertussen zijn we al behoorlijk boos maar als je de helpdesk belt dan kunnen ze niks voor je doen en krijg je het advies dat je nog maar even geduld moet hebben.
Wat nou geduld vind 2 weken wachten lang genoeg,moet nu steeds met mobiel bellen wat aardig in de papieren loopt maar ja daar hoor je ze niet over.
Ook zijn we voor veel mensen op dit moment gewoon niet bereikbaar @home dit kan toch gewoon niet.
Als ik dit had geweten had ik nu geen telefonie van @home genomen en raad dus ook iedereen af die er over na loopt de denken.
En als je aan de telefoon erg boos wordt dan zegt men dat zij er niks aan kunnen doen want een andere afdeling gaat erover,en die zijn telefonisch niet te bereiken en die kan de helpdesk ook niet bereiken.
Ook kan de helpdesk aan deze afdeling geen klachten van klanten doorgeven. Op dit moment hebben we erg flink de balen van en weten we niet hoelang we moeten wachten gezien de andere ervaringen in dit forum niet veel goeds lijkt mij.
Dus we bellen weer en krijgen te horen dat ze de verkeerde code's hebben ingevuld dus ja hoor weer een fout.
Ondertussen zijn we al behoorlijk boos maar als je de helpdesk belt dan kunnen ze niks voor je doen en krijg je het advies dat je nog maar even geduld moet hebben.
Wat nou geduld vind 2 weken wachten lang genoeg,moet nu steeds met mobiel bellen wat aardig in de papieren loopt maar ja daar hoor je ze niet over.
Ook zijn we voor veel mensen op dit moment gewoon niet bereikbaar @home dit kan toch gewoon niet.
Als ik dit had geweten had ik nu geen telefonie van @home genomen en raad dus ook iedereen af die er over na loopt de denken.
En als je aan de telefoon erg boos wordt dan zegt men dat zij er niks aan kunnen doen want een andere afdeling gaat erover,en die zijn telefonisch niet te bereiken en die kan de helpdesk ook niet bereiken.
Ook kan de helpdesk aan deze afdeling geen klachten van klanten doorgeven. Op dit moment hebben we erg flink de balen van en weten we niet hoelang we moeten wachten gezien de andere ervaringen in dit forum niet veel goeds lijkt mij.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 17 jun 2005 18:39
Re: @home telefonie
Ook wij nu al sinds 7 juni geen telefoon bij de overgang van KPN naar @home. Ik weet niet hoevaak wij al niet de helpdesk gebeld hebben. Op het laatst werden we gewoon weggedrukt omdat we kennelijk teveel vragen stelden.
Ook wij kregen in eerste instantie te horen dat ze inderdaad konden zien dat er een storing op onze lijn was. En dat het waarschijnlijk de volgende dag zou zijn opgelost. Toen dit niet het geval was en wij weer belden, hadden inderdaad, net als bij Jos, heel veel mensen last van dezelfde storing. Het zou voor het weekend worden opgelost. Wij werden tevens verzocht niet weer te bellen. We moesten gewoon wachten tot het lampje op het modem ging branden en dan wisten we vanzelf dat de telefoon het deed. Je raadt het al, het lampje brand nu dus na 11 dagen nog steeds niet. Ik heb ook geen idee wat we er aan kunnen doen om de gang van zaken bij @home te bespoedigen. Ik denk er zelfs over om de krant er over te bellen en te vragen of die niet een artikel willen plaatsen hierover.
Ik vind het in ieder geval schandalig, dat je vanuit @Home geen enkele reactie, excuus of wat dan ook krijgt.
Ik raad daarom ook iedereen af om op dit ogenblik over te stappen naar @HOME!!!
Ook wij kregen in eerste instantie te horen dat ze inderdaad konden zien dat er een storing op onze lijn was. En dat het waarschijnlijk de volgende dag zou zijn opgelost. Toen dit niet het geval was en wij weer belden, hadden inderdaad, net als bij Jos, heel veel mensen last van dezelfde storing. Het zou voor het weekend worden opgelost. Wij werden tevens verzocht niet weer te bellen. We moesten gewoon wachten tot het lampje op het modem ging branden en dan wisten we vanzelf dat de telefoon het deed. Je raadt het al, het lampje brand nu dus na 11 dagen nog steeds niet. Ik heb ook geen idee wat we er aan kunnen doen om de gang van zaken bij @home te bespoedigen. Ik denk er zelfs over om de krant er over te bellen en te vragen of die niet een artikel willen plaatsen hierover.
Ik vind het in ieder geval schandalig, dat je vanuit @Home geen enkele reactie, excuus of wat dan ook krijgt.
Ik raad daarom ook iedereen af om op dit ogenblik over te stappen naar @HOME!!!
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 17 jun 2005 21:16
Re: @home telefonie
Sinds 13 maart hebben wij ons modem aangesloten en problemen gehad.
Vanaf 20 april gingen wij er ook mee bellen en dat ging ongeveer 2 weken goed.
Sinds 1 mei hebben wij minimaal elke 2 dagen ofwel geen telefoon, ofwel geen internet gehad!! Op 2 juni leek het allemaal opgelost. Ongeveer een ruime week zonder problemen geïnternet en getelefoneerd... tot 10 juni....
Sindsdien vaak geen telefoon (wel internet). Momenteel zitten we 2 dagen zonder telefoon (mijn ouders reeds 3).
Bij de helpdesk kunnen ze ook weinig meer dan zeggen dat er aan wordt gewerkt, maar we hebben er weinig aan.
Verder moet ik wel zeggen dat ik (zeker in mei) een aantal keer heel vriendelijk ben geholpen waarbij de problemen werden opgelost (ook bij 1 persoon een paar keer niet trouwens, maar dat is volgens mij de rotte appel op de schaal...)
p.s. Ik moet hierbij wel vermelden dat internet van @home wel naar onze tevredenheid is....echter NIET in combinatie met telefonie! Dus mensen Geen telefonie van @home nemen!!!
Vanaf 20 april gingen wij er ook mee bellen en dat ging ongeveer 2 weken goed.
Sinds 1 mei hebben wij minimaal elke 2 dagen ofwel geen telefoon, ofwel geen internet gehad!! Op 2 juni leek het allemaal opgelost. Ongeveer een ruime week zonder problemen geïnternet en getelefoneerd... tot 10 juni....
Sindsdien vaak geen telefoon (wel internet). Momenteel zitten we 2 dagen zonder telefoon (mijn ouders reeds 3).
Bij de helpdesk kunnen ze ook weinig meer dan zeggen dat er aan wordt gewerkt, maar we hebben er weinig aan.
Verder moet ik wel zeggen dat ik (zeker in mei) een aantal keer heel vriendelijk ben geholpen waarbij de problemen werden opgelost (ook bij 1 persoon een paar keer niet trouwens, maar dat is volgens mij de rotte appel op de schaal...)
p.s. Ik moet hierbij wel vermelden dat internet van @home wel naar onze tevredenheid is....echter NIET in combinatie met telefonie! Dus mensen Geen telefonie van @home nemen!!!
Re: @home telefonie
Al sedert vijf dagen geen telefoon meer, in het begin ging het redelijk af en toe een kleine storing, maar nu al 5 dagen niks. Proberen te bellen met de klantenservice levert niks op, want je komt er niet doorheen en als je denkt dat je verbinding krijgt wordt je glashard verbroken omdat het zo druk is.
Ook bellen met andere afdelingen binnen @home en Essent levert niks op, want zelfs voor een klacht moet je bij .... je raad het al de Klantenservice zijn.
Ook na het versturen van tientallen e-mail berichten nog steeds geen bericht terug.
Ik blijf het proberen .....
Ook bellen met andere afdelingen binnen @home en Essent levert niks op, want zelfs voor een klacht moet je bij .... je raad het al de Klantenservice zijn.
Ook na het versturen van tientallen e-mail berichten nog steeds geen bericht terug.
Ik blijf het proberen .....
Re: @home telefonie
Vanaf afgelopen vrijdag geen telefoon via @home.Zaterdag gebeld U moet maar geduld hebben????
Zondeag proberen te bellen, er waren nog te veel wachtende, of ik maar een keertje terug wil bellen
Vandaag weer gebeld,eerst een domme controle.Zo van: zit de stekker in het stopcontact? Is uw telefoon niet kapot etc etc, Toen na een uur!!!! alles in orde bleek te zijn kreeg ik als antwoord.Nog even geduld hebben we zijn er mee bezig.Op de vraag hoelang duurt t nog was het antwood, ja zeg da weet IK niet.
Hoelang moet ik nog zonder telefoon zitten
Zondeag proberen te bellen, er waren nog te veel wachtende, of ik maar een keertje terug wil bellen
Vandaag weer gebeld,eerst een domme controle.Zo van: zit de stekker in het stopcontact? Is uw telefoon niet kapot etc etc, Toen na een uur!!!! alles in orde bleek te zijn kreeg ik als antwoord.Nog even geduld hebben we zijn er mee bezig.Op de vraag hoelang duurt t nog was het antwood, ja zeg da weet IK niet.
Hoelang moet ik nog zonder telefoon zitten
Re: @home telefonie
Mijn zwager dacht goedkoop uit te zij met @home telefonie,
Telefoon bij KPN opgezegt en al snel had hij het nieuwe modem in huis,
Dit modem werd conform beschrijving aangesloten, maar alles wat er gebeurde, het ding blijft maar knipperen, en telfoneren of internetten is met het modem niet mogelijk,
De KPN is onderhand afgesloten, en bellen met de vaste telefoon is niet mogelijk, de helpdesk is niet te bereiken, zelfs niet na een half uur wachten!, nu is het een 0800 nummer, maar geen kop er voor te krijgen!,
E-mails zijn er verstuurd (met het oude kabelmodem! ), maar reacties... Ho maar!,
Het is een zooitje bij @home, ze hebben leuke voorwaarden, maar nakomen?, nope,
@home en andere kabel of ADSL telefonie staat helaas nog in de kinderschoenen, en er kan veel fout gaan!, ik wacht nog even af voordat ik KPN vaarwel zeg,
KPN is onderhand een gedateerd, duur bedrijf geworden, dat niet niet meer relevant is met haar prijzen, dus maar even wachten, totdat de concurrentie wat steviger in haar schoenen staat!, dan kan KPN wel inpakken met haar vaste telefonie én internet!.
Telefoon bij KPN opgezegt en al snel had hij het nieuwe modem in huis,
Dit modem werd conform beschrijving aangesloten, maar alles wat er gebeurde, het ding blijft maar knipperen, en telfoneren of internetten is met het modem niet mogelijk,
De KPN is onderhand afgesloten, en bellen met de vaste telefoon is niet mogelijk, de helpdesk is niet te bereiken, zelfs niet na een half uur wachten!, nu is het een 0800 nummer, maar geen kop er voor te krijgen!,
E-mails zijn er verstuurd (met het oude kabelmodem! ), maar reacties... Ho maar!,
Het is een zooitje bij @home, ze hebben leuke voorwaarden, maar nakomen?, nope,
@home en andere kabel of ADSL telefonie staat helaas nog in de kinderschoenen, en er kan veel fout gaan!, ik wacht nog even af voordat ik KPN vaarwel zeg,
KPN is onderhand een gedateerd, duur bedrijf geworden, dat niet niet meer relevant is met haar prijzen, dus maar even wachten, totdat de concurrentie wat steviger in haar schoenen staat!, dan kan KPN wel inpakken met haar vaste telefonie én internet!.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 jul 2005 11:42
Re: @home telefonie
jah... ik zou ook 29 juni aangesloten moeten worden. inmiddels al een mooi dagboek bijgehouden via de e-mail van @home en ook elke dag gebeld!
Ma: een computer gecrasht (binnen 24 uur telefoon)
Di: probleem bij kpn (binnen 24 uur telefoon)
Wo: Softwareprobleem in ons modem (binnen 24 uur telefoon)
Do: Nóg een computer gecrasht (binnen 24 uur telefoon)
Vr: (eindelijk een supervisor aan de lijn) Hij zal er niet om liegen. Een administratief probleem
Za: te laat gebeld.....
Zo: Doorschakelen is onmogelijk (ow.... zie vrijdag)
Ma:Geen garantie meer wanneer het klaar is.
Di: Zelfde als gisteren. (kan geen termijn noemen)
Wo: we doen er alles aan (kan geen termijn noemen)
Do: HET KAN NOG WEL EEN WEEK DUREN!!!!
zijn die mensen nou helemaal van de pot gerukt. IK WIL NU TELEFOON! wie heeft er nummers van de consumentenorganisaties.!!
Gr
Ma: een computer gecrasht (binnen 24 uur telefoon)
Di: probleem bij kpn (binnen 24 uur telefoon)
Wo: Softwareprobleem in ons modem (binnen 24 uur telefoon)
Do: Nóg een computer gecrasht (binnen 24 uur telefoon)
Vr: (eindelijk een supervisor aan de lijn) Hij zal er niet om liegen. Een administratief probleem
Za: te laat gebeld.....
Zo: Doorschakelen is onmogelijk (ow.... zie vrijdag)
Ma:Geen garantie meer wanneer het klaar is.
Di: Zelfde als gisteren. (kan geen termijn noemen)
Wo: we doen er alles aan (kan geen termijn noemen)
Do: HET KAN NOG WEL EEN WEEK DUREN!!!!
zijn die mensen nou helemaal van de pot gerukt. IK WIL NU TELEFOON! wie heeft er nummers van de consumentenorganisaties.!!
Gr