LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BTW op Vodafone rekening

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dylan
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2005 00:29

BTW op Vodafone rekening

Ongelezen bericht door Dylan »

Misschien zie ik het helemaal fout maar toch zit het me niet lekker. Ik heb een Vodafone 300 abonnement en mij is altijd verteld dat dit 35 euro incl. BTW kost. Nu krijg ik steeds rekeningen van Vodafone waar dit maandbedrag(35 euro) exclusief BTW vermeld staat. Onderaan de rekening komt er dan 19 % bij. Betaal ik nou teveel of niet???

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: BTW op Vodafone rekening

Ongelezen bericht door fuiduif »

Dat kunnen we zo niet zien natuurlijk!
De Vodafone abonnementen wisselen per aanbieding of periode nog wel eens van prijs. Je bent niet over je belminuten heen gegaan, geen SMS'je verstuurd? Want de BTW gaat over de hele nota.

Dylan
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2005 00:29

Re: BTW op Vodafone rekening

Ongelezen bericht door Dylan »

Waar het mij om gaat is dat er overal gemeld wordt dat het 35 euro(incl BTW) kost en dat ik nu een rekening krijg van 35 euro(excl BTW).

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: BTW op Vodafone rekening

Ongelezen bericht door fuiduif »

Mail mij anders je nota even ([email protected]), dan kan ik je het vast wel uitleggen :)

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: BTW op Vodafone rekening

Ongelezen bericht door Predicador »

heb je er aan gedacht dat je misschien een toevoeging op je abonnement hebt? een sms bundel ofzo? 35 euro invcl btw = 29,75 excl btw.

Verder kan het natuurlijk ook nog eens zo zijn dat je meer kosten maakt, buiten de bundel.

Bel voor de gein ook eens 1200 in plaats van hier meteen te mopperen.

Snelle
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jul 2005 11:22

Re: BTW op Vodafone rekening

Ongelezen bericht door Snelle »

Dylan,

De factuur is ex btw opgebouwd. De bedragen die in de winkel op alle borden hangt is inc btw. De btw komt pas geheel onderaan op de factuur erbij.

Als je in het bovenste stukje van je factuurspecificate kijkt (net onder je totaal bedrag wat afgeschreven gaat worden, onder het kopje abonnemenstkosten) zie je het bedrag staan ex btw (iets van € 29,42 ofzo). Eventuele extra's komen uiteraard bij je totaalbedrag erbij.

Mocht je vragen hebben, loop langs 1 van de Vodafone Citypoints. Doe dit op een rustig moment (dus niet op zaterdagmiddag). Ze kunnen je daar prima helpen met het uitleggen van de factuur.

Gesloten