LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] en wat moet ik nu doen?
en wat moet ik nu doen?
ik weet t niet meer hoor! moet ik nu wel of niet tekenen? ik heb niet zo'n grote inleg en ik houd niet zo'n grote restschuld over ( zoals het er nu voor staat) al met al gaat t om zo'n 10.000 euro.... ( inleg + restschuld) zuur geld en altijd hard voor moeten werken...... mijn contract loopt overigens pas in 2008 af....
bengewooneenbeetjedomgeweest!
bengewooneenbeetjedomgeweest!
Re: en wat moet ik nu doen?
Ja en 't haasje.....maar troost je, we zijn allemaal 't haasje en een beetje dom geweest.bengewooneenbeetjedomgeweest!
Maar als je advies van iemand wilt hebben, dan zal je wel wat meer details moeten geven over het betreffende produkt, anders wordt het wel erg moeilijk.
ik heb feestplan 2, wat een feest he? voor dexia wel iig
verder betaal ik momenteel tot einde looptijd 34 euro p. maand, dat al bijna 8 jaar lang, en als ik klaar ben met mijn feestcontract houd ik waarschijnlijk een restschuld over van circa 3000 euro.
mijn man heeft niet meegetekend, maar we waren toen ook nog niet getrouwd, en woonden niet samen, helaas achteraf.
mijn vraag is nu: wat moet ik doen, tekenen of niet. ik heb geen geld voor een advocaat iig
verder betaal ik momenteel tot einde looptijd 34 euro p. maand, dat al bijna 8 jaar lang, en als ik klaar ben met mijn feestcontract houd ik waarschijnlijk een restschuld over van circa 3000 euro.
mijn man heeft niet meegetekend, maar we waren toen ook nog niet getrouwd, en woonden niet samen, helaas achteraf.
mijn vraag is nu: wat moet ik doen, tekenen of niet. ik heb geen geld voor een advocaat iig
tHaasje, ik kan alleen herhalen wat ik toen heb gezegd; heb je daar al gezocht?Geplaatst op 17 Mei 2005 12:39 door woest
tHaasje, kijk op de website van PAL www.platformaandelenlease.nl , daar vind je veel informatie, die je verder kan helpen.
Heel veel sterkte!
Woest
Ook kun je mailen naar [email protected] , maar dat staat ook op die site.
Sterkte & succes!
Laat in ieder geval via PAL of een andere vertrouwde vereniging/stichting uw (on-)mogelijkheden, uw situatie op een rijtje zetten en uw vragen beantwoorden, zodat u in iedergeval een reele keuze kunt maken.
Elias.
Elias.
@ woest, ja daar heb ik gezocht, maar ik kan echt door de bomen het bos niet meer zien, de een zegt dit, de ander dat. er zijn natuurlijk mensen die met meer geld in het lease verhaal zitten, maar iedereen telt, toch?
aan de ene kant denk ik, ik teken, dan ben ik er vanaf, maar aan de andere kant is dexia dan wel de lachende tegenpartij.....ik had van dat geld wel een hele mooie badkamer kunnen maken, en daar gewoon 10000 euro voor kunnen lenen, dan had ik ook rente moeten betalen, maar dan had ik er wel al 8 jaar heel veel plezier van gehad.....
* zucht *
aan de ene kant denk ik, ik teken, dan ben ik er vanaf, maar aan de andere kant is dexia dan wel de lachende tegenpartij.....ik had van dat geld wel een hele mooie badkamer kunnen maken, en daar gewoon 10000 euro voor kunnen lenen, dan had ik ook rente moeten betalen, maar dan had ik er wel al 8 jaar heel veel plezier van gehad.....
* zucht *
Haasje, niet zuchten, er zijn genoeg mogelijkheden.
Er is één stichting die gratis en voor niets voor de gedupeerden opkomt en dat is de Stichting PAL, zoals Woest al adviseerde.
Mail jouw situatie naar [email protected]
of rechtstreeks naar [email protected]
en leg jouw situatie uit.
Succes
Er is één stichting die gratis en voor niets voor de gedupeerden opkomt en dat is de Stichting PAL, zoals Woest al adviseerde.
Mail jouw situatie naar [email protected]
of rechtstreeks naar [email protected]
en leg jouw situatie uit.
Succes
Laatst gewijzigd door trudy op 11 jul 2005 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben ook net geen Eegaleaser!
Kun je ook met terugwerkende kracht trouwen
Kun je ook met terugwerkende kracht trouwen
Trouw niet voor je 40 ben en alle ......
Was al 62 en ben er toch voor de tweede keer ingetrapt
Over dit contract heb ik geen klachten
Over dit contract heb ik geen klachten
-
Wel errug off-topic maar ala mag wel sefkens toch ;-P
[...]geheimen van 't huwelijk kent (Thx Trudy)[..]
(1974, J. van Twuyver, Lowland Trio en ik dacht ook Robert Long )
Trouw niet voor je 40 bent
en alle geheimen van het huwelijk kent.
Heus, het is nog niet te laat
als je na je 40ste pas trouwen gaat.
Bedenk eerst altijd goed:
trouw nooit alleen om een leuke toet.
Verkoop je hart toch niet te snel;
je soppen stokken kun je altijd zelf nog wel.
(http://home.iae.nl/users/vdmark/M16/m1670.htm)
[...]geheimen van 't huwelijk kent (Thx Trudy)[..]
(1974, J. van Twuyver, Lowland Trio en ik dacht ook Robert Long )
Trouw niet voor je 40 bent
en alle geheimen van het huwelijk kent.
Heus, het is nog niet te laat
als je na je 40ste pas trouwen gaat.
Bedenk eerst altijd goed:
trouw nooit alleen om een leuke toet.
Verkoop je hart toch niet te snel;
je soppen stokken kun je altijd zelf nog wel.
(http://home.iae.nl/users/vdmark/M16/m1670.htm)
Laatst gewijzigd door Captain-America op 11 jul 2005 23:45, 2 keer totaal gewijzigd.
kleine rectificatie:
en al de geheimen van het huwelijk kent .......
Heus het is nog niet te laat, als je met je 40ste pas trouwen gaat......
en al de geheimen van het huwelijk kent .......
Heus het is nog niet te laat, als je met je 40ste pas trouwen gaat......
Trudy, Captain en Elias,
Dank voor jullie bijdragen.
Ben helemaal gerustgesteld
May you have nice Dreams
Dank voor jullie bijdragen.
Ben helemaal gerustgesteld
May you have nice Dreams
Trouwen zou eigenlijk alleen via een duidelijk contract van de Huwelijk-Partner-Bank moeten kunnen...
Geen aandelen/beursnotering natuurlijk, maar verder wel alle bijzondere voorwaarden en voorafjes (zorgplicht, geen dwaling, eerst vergunning etc.....) pas beeindigen als alle termijnen zijn betaald, indien nodig wat "coulance" en een duidelijke en eerlijke schikkingsregeling. Natuurlijk geen huwelijksburo's zoals SS.....
Misschien een gat in de markt, zo'n bank....
Geen aandelen/beursnotering natuurlijk, maar verder wel alle bijzondere voorwaarden en voorafjes (zorgplicht, geen dwaling, eerst vergunning etc.....) pas beeindigen als alle termijnen zijn betaald, indien nodig wat "coulance" en een duidelijke en eerlijke schikkingsregeling. Natuurlijk geen huwelijksburo's zoals SS.....
Misschien een gat in de markt, zo'n bank....
t Haasje,
Je geeft aan dat je verwacht (moeilijk in te schatten) dat je restschuld ongeveer € 3000,= bedraagt. Totale schade € 7080,= Probeer je aan te sluiten bij een groepsprocedure. De kosten zijn echt te overzien, de kansen op een goede afloop stijgen met de dag en het geeft je een goed gevoel. Overigens je krijgt als niet-eegaleaser niet meer als € 2000,= terug.
Vrgr Pewi
Aan het einde van de rit heb je dan 120 x € 34,= = € 4080,=.ik heb feestplan 2, wat een feest he? voor dexia wel iig
Je geeft aan dat je verwacht (moeilijk in te schatten) dat je restschuld ongeveer € 3000,= bedraagt. Totale schade € 7080,= Probeer je aan te sluiten bij een groepsprocedure. De kosten zijn echt te overzien, de kansen op een goede afloop stijgen met de dag en het geeft je een goed gevoel. Overigens je krijgt als niet-eegaleaser niet meer als € 2000,= terug.
Vrgr Pewi