LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitspraken onder WCAM laten vallen
Uitspraken onder WCAM laten vallen
Kunnen wij niet een tegeneis tegen de wet massaschade afwikkeling doen en de uitspraken die recent zijn gedaan zoals die uit Den Bosch wat betreft de eegalease of de de WCK en de zorgplicht.
Laten wij die voor alle gedupeerden laten gelden en dit voor de rechter bindend laten verklaren.
Dit zou toch ook moeten kunnen net als dexia doet met de schikking van die verraders van de stichtingen.
Advocaten laat dit niet over uw kant gaan en dien een tegeneis in tegen deze absurde wet.
VR GR
Laten wij die voor alle gedupeerden laten gelden en dit voor de rechter bindend laten verklaren.
Dit zou toch ook moeten kunnen net als dexia doet met de schikking van die verraders van de stichtingen.
Advocaten laat dit niet over uw kant gaan en dien een tegeneis in tegen deze absurde wet.
VR GR
Re: Uitspraken onder WCAM laten vallen
Hallo Painter,
Wordt aan gewerkt.
Het is natuurlijk ook handig dat iedereen zijn/haar advocaat hierover informeert.
Groeten,
Piet
Wordt aan gewerkt.
Het is natuurlijk ook handig dat iedereen zijn/haar advocaat hierover informeert.
Groeten,
Piet
Op welk punt Piet, massaschade, of die uitspraken inzake WCK etc ?
Groet,
Elias.
Groet,
Elias.
Dat zal erg moeilijk worden, Piet.
In de WCAM staat dat een belangenbehartiger in samenwerking met de schadeveroorzaker een schikkingsvoorstel in kan dienen bij de rechter, die hier dan weer over beslist. Dexia zal niet meewerken in een voorstel van PAL. Wel is het goed om met een tegenvoorstel te komen als SLV / Dexia met hun schikkingsvoorstel komt. Dan wordt namelijk meteen duidelijk dat SLV niet zo´n representatieve belangenbehartiger is als zij zich voordoet, en alleen al op grond hiervan, zal hun schikkingsvoorstel niet rechtsgeldig worden.
Vrgr Pewi
In de WCAM staat dat een belangenbehartiger in samenwerking met de schadeveroorzaker een schikkingsvoorstel in kan dienen bij de rechter, die hier dan weer over beslist. Dexia zal niet meewerken in een voorstel van PAL. Wel is het goed om met een tegenvoorstel te komen als SLV / Dexia met hun schikkingsvoorstel komt. Dan wordt namelijk meteen duidelijk dat SLV niet zo´n representatieve belangenbehartiger is als zij zich voordoet, en alleen al op grond hiervan, zal hun schikkingsvoorstel niet rechtsgeldig worden.
Vrgr Pewi
-
Zal ook niet zo eenvoudig uit te werken zijn, maar zeer de moeite waard om die mogelijkheid eens te bekijken Pewi.Wel is het goed om met een tegenvoorstel te komen als SLV / Dexia met hun schikkingsvoorstel komt. Dan wordt namelijk meteen duidelijk dat SLV niet zo´n representatieve belangenbehartiger is als zij zich voordoet, en alleen al op grond hiervan, zal hun schikkingsvoorstel niet rechtsgeldig worden.
Vrgr Pewi
IEDEREEN.
Ik kan iedereen van harte aanbevelen om de aan de minister DONNER gestelde schiftelijke vragen en gegeven antwoorden/overwegingen te lezen.
(voorzover al niet gedaan natuurlijk)
Vele levensgrote adders, mogelijkheden, maar zeker ook gaten in deze
jonge wetgeving worden in feite hier al aangegeven.
Tevens blijkt, dat Donner zijn huiswerk inzake Dexia goed heeft gedaan, achter de schermen wel te verstaan.....
Via:
www.eerstekamer.nl
Kamerstukken,
Schriftelijke vragen,
zoeken op - massaschade- .
Groet,
Elias.
Ik kan iedereen van harte aanbevelen om de aan de minister DONNER gestelde schiftelijke vragen en gegeven antwoorden/overwegingen te lezen.
(voorzover al niet gedaan natuurlijk)
Vele levensgrote adders, mogelijkheden, maar zeker ook gaten in deze
jonge wetgeving worden in feite hier al aangegeven.
Tevens blijkt, dat Donner zijn huiswerk inzake Dexia goed heeft gedaan, achter de schermen wel te verstaan.....
Via:
www.eerstekamer.nl
Kamerstukken,
Schriftelijke vragen,
Groet,
Elias.
Heel goed van Elias.
Als ik nog even mag aanvullen:
Rechts kunt u klikken op 'Reageer', wat we dus eigenlijk massaal moeten doen.
Als ik nog even mag aanvullen:
Rechts kunt u klikken op 'Reageer', wat we dus eigenlijk massaal moeten doen.
Elias, ik kan niets vinden.
Als ik jouw aanwijzigingen opvolg dan krijg ik;
Vrgr Pewi.
Als ik jouw aanwijzigingen opvolg dan krijg ik;
Effe Knippen en plakken s.v.p. ????Trefwoorden bij Schriftelijke Vragen beginnend met 'massaschade'
Niets gevonden...
Vrgr Pewi.
Behandeling en aanvaarding door de Tweede Kamer (2004) in zijn geheel te horen via
http://www.lsa.nl/nieuwsartikel.asp?nummer=138
http://www.lsa.nl/nieuwsartikel.asp?nummer=138
Laatst gewijzigd door woest op 12 jul 2005 19:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Woest,
Je link werkt niet omdat er een punt aan het eind van je link staat.
Je link werkt niet omdat er een punt aan het eind van je link staat.
Dank je, CB.
een belangenbehartiger in samenwerking met de schadeveroorzaker een schikkingsvoorstel in kan dienen bij de rechter,In de WCAM staat dat een belangenbehartiger in samenwerking met de schadeveroorzaker een schikkingsvoorstel in kan dienen bij de rechter, die hier dan weer over beslist
Welke belangen behartiger hebben wij dan nog??????????????
bovendien wie wil samen met dexia een schikkingsvoorstel indienen.
Ik dacht dat we dat station gepasserd waren van samen met dexia iets. doen
We zijn nu gericht op rechtvaardigheid.
Janny
Pewi, heuve319,
Tot mijn stomme verbazing is er op genoemde site van WCAM of massaschade NIETS meer terug te vinden. Dit is nu al de derde keer dat ik iets dergelijks meemaak. Je zou gaan geloven in Big Brother is watching you oid en dat dat belangrijke info voor ons, zodra we die op dit forum brengen ineens verdwijnt. (Nee, ik geloof niet in sprookjes)
Wellicht dat heuve319 of iemand anders die het ook had gelezen ook nog eens kan terugzoeken ?
Knippen/plakken is (beter gezegd was) helaas niet mogelijk ( 3 doorlopende kolommen per pagina en het waren zowat 8 pagina's)
Zeer vreemd, beter gezegd verdacht.....
Groet,
Elias.
Tot mijn stomme verbazing is er op genoemde site van WCAM of massaschade NIETS meer terug te vinden. Dit is nu al de derde keer dat ik iets dergelijks meemaak. Je zou gaan geloven in Big Brother is watching you oid en dat dat belangrijke info voor ons, zodra we die op dit forum brengen ineens verdwijnt. (Nee, ik geloof niet in sprookjes)
Wellicht dat heuve319 of iemand anders die het ook had gelezen ook nog eens kan terugzoeken ?
Knippen/plakken is (beter gezegd was) helaas niet mogelijk ( 3 doorlopende kolommen per pagina en het waren zowat 8 pagina's)
Groet,
Elias.
Kijk bij www.platformaandelenlease.nl . Daar staat de WCAM ook.
-
@ Elias,
Mulder
The truth is out there ----->!Elias
Geplaatst op: 12 Jul 2005 21:04 Onderwerp:
[...]
Mulder
De volgende keer een kopie maken en hier publiceren!
Elias,
Niet te geloven, maar ik heb het echt zelf gezien (maar helaas geen kopie van gemaakt), en nu is het toch echt weg !!
Alweer een bewijs dat er meer achter zit, en dat wij te dicht bij de waarheid komen. Voor sommigge "hogere personen" wordt het nu misschien wel te gevaarlijk.
Niet te geloven, maar ik heb het echt zelf gezien (maar helaas geen kopie van gemaakt), en nu is het toch echt weg !!
Alweer een bewijs dat er meer achter zit, en dat wij te dicht bij de waarheid komen. Voor sommigge "hogere personen" wordt het nu misschien wel te gevaarlijk.
-
De link naar WCAM bij platformaandelenlease is te vinden bij het laatste nieuws. bijna bovenaan staat deze vervolgens.
http://www.platformaandelenlease.nl/
Dan naar 'Laatste Nieuws'
Of direct bij de tweede kamer:
http://www.tweedekamer.nl/images/29414% ... -30451.doc
Knor,
Spaarvarken
http://www.platformaandelenlease.nl/
Dan naar 'Laatste Nieuws'
Of direct bij de tweede kamer:
http://www.tweedekamer.nl/images/29414% ... -30451.doc
Knor,
Spaarvarken
Impact, Spaarvarken,
Daar gaat het niet om:
Het gaat hierom;
Daar gaat het niet om:
Het gaat hierom;
Vrgr Pewi.Tevens blijkt, dat Donner zijn huiswerk inzake Dexia goed heeft gedaan, achter de schermen wel te verstaan.....
Via:
www.eerstekamer.nl
Kamerstukken,
Schriftelijke vragen,
Groet,
Elias.
n.v.t. door posting Spaarvarken (bedankt daarvoor!)hierna
Laatst gewijzigd door woest op 13 jul 2005 11:56, 3 keer totaal gewijzigd.