LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede en slechte ervaring met Google adwords!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

goede of slechte ervaringen met google adwords

internet
0
Geen stemmen
Adverteren op google adwords
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 0

frits2
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 jun 2005 16:59

Goede en slechte ervaring met Google adwords!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door frits2 »

Ben voor een half jaar terug met google adwords in zee gegaan omdat ik een website heb waarin ik webhosting aan de man wil brengen.
En aangezien ik nog wel wat bezoekers per dag kon gebruiken ben ik met dit bedrijf in zee gegaan.
Nu naar een half jaar heb ik nog steeds geen fatsoenlijke campagne van de grond gekregen.
Bij elke campagne die ik opstarte had google adwords altijd wat te zeuren,drammen of te zeuren.
Heb na maanden wachten eindelijk mijn geld terug gekregen.
Het geld is voor 2 weken terug gestort op mijn bankrekening.
Dus kan weer een nieuwe campagne opstarten bij google adwords.
Nieuwe campagne gemaakt heleboel keywordjes gevonden.
Maar kan dus weer geen geld overmaken naar dit shitbedrijf want ze hebben nog steeds een pagina groot shitverhaal over teruggave van geld aan mij als ik mijn account op betalen klik.
Daardoor staat mijn campagne al weer 2 weken op non actief.
Daarover weer email gestuurd naar google adwords maar tot op heden geen bericht terug gehad.
Emails worden WEINIG of helemaal NIET beantwoord.
Dus bedenk je 3 maal voordat je met google adwords in zee gaat.

Mijn vraag is dus of er nog particulieren of bedrijven zijn die de zelfde ervaringen hebben met google adwords.

Met vriendelijke groeten,

Frits2

Gesloten