LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vifo.nl = marmedia.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
schagen2
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2005 10:22

vifo.nl = marmedia.nl

Ongelezen bericht door schagen2 »

Hallo,
ik heb al heel veel kunnen lezen over de instelling marmedia uit hengelo. afgelopen week reageert mijn dochter die dringend op zoek is naar een vakantiebaan op een advertentie uit de schager courant. De telefoniste in kwestie noemde het berdijf marmedia...en dan weer vifo. al met al een beetje raar en dus op internet gezocht. en toen kwam de aap uit de mouw. is dit bedrijf echt zo verkeerd bezig. mijn dochter heb ik geadviseerd om bij albert heijn te gaan werken. http://www.vifo.nl

nbt
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2005 13:59

Re: vifo.nl = marmedia.nl

Ongelezen bericht door nbt »

Ik heb zelf ook kaarten verkocht voor marmedia, nu vifo. Zelf begin ik en een paar van mijn vrienden nu ook echt te twijfelen, omdat het bedrijf vifo niet eens is ingeschreven bij de kamer van koophandel. Daarnaast werken we sinds kort met de stichting "altijd is kortjakje ziek". omdat deze weer andere goede doelen helpt, die veel bekender zijn, worden tijdens de verkopen de bekendere goede doelen genoemd, terwijl deze niet worden gesteund. dit jaar is mijn 2de zomer, maar misschien houden we er maar mee op...

houdoe

meisjegroningen
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2005 10:53

Re: vifo.nl = marmedia.nl

Ongelezen bericht door meisjegroningen »

ik werk ook bij vifo, maar volgensmij valt het allemaal heel erg mee hoor, hoe nep het allemaal is... ik bedoel, er zijn zo vaak verkopers die worden aangehouden enzo, als het echt zo nep was dan had de politie er toch wel iets aan gedaan??

marie84
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jul 2005 14:51

Re: vifo.nl = marmedia.nl

Ongelezen bericht door marie84 »

ja of je kunt ook gewoon je kop in het zand steken net zo effectief

Gesloten