LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzegging HET NET

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Robmel
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2005 16:43

Opzegging HET NET

Ongelezen bericht door Robmel »

Help,

Ik heb ruim 2 maanden voor het verstrijken van het ADSL contract een opzegging gedaan. Ik heb het opgezegd volgens de procedure.
Ik heb 5 keer gemaild, brief aangetekend aan de directeur verzonden en alles gefaxt en ruim 15 minuten a € 0,45 per min. hun opgebeld. Ze weigeren gewoon de opzegging door te voeren.
Zij hebben in de mail gezegd dat de opzegging uitgevoerd zal worden maar doen het vervolgens niet?
Bij mijn rechtsbijstand heb ik een eigen bijdrage € 75,00 anders had het dossier er al gelegen. Dit schiet lekker op. Wat moet ik nu nog doen?.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Opzegging HET NET

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik zou zeggen,afwachten tot ze de opzegging doorgevoerd hebben....

Nee maar even serieus. Je hebt ruim van tevoren opgezegd, dus ik zou gewoon stoppen met betalen vanaf het moment dat de opzegging in zou moeten gaan. Als ze gaan klagen, kun je ze alle brieven en mails laten zien waarin je opgezegd hebt en zij vervolgens bevestigen op te zeggen. Toch?

Robmel
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2005 16:43

Re: Opzegging HET NET

Ongelezen bericht door Robmel »

Even ter info,

Het geld wordt gefactureerd door KPN. Betaal je deze niet volgens hun betekend dit einde telefoonverbinding. Dus kortom macht van de KPN.

Gesloten