LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone bellen in het buitenland

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pauleta77
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2005 13:09

Vodafone bellen in het buitenland

Ongelezen bericht door pauleta77 »

Helaas weer een actie met kleine lettertjes van Vodafone. Ze maken overal reclame voor het verlaagde tarief voor bellen in het buitenland, namelijk normale kosten per minuut+99 cent per gesprek. Het is ook dom van mij want ik had even op de site moeten kijken, maar wat in de reclames niet vermeld wordt is het feit dat je een sms moet sturen om het te activeren. Dat had ik dus niet gedaan en zie daar: een aardige rekening op de deurmat. Oppassen dus!

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: Vodafone bellen in het buitenland

Ongelezen bericht door Predicador »

Maar dat was je eigen verantwoordelijkheid. Omdat het een bijzonder interessant aanbod is, gaat Vodafone dat natuurlijk niet bij iedereen erop zetten. Vodafone laat dan de keuze aan de klant.

Wel vervelend dan van die rekening, maar goed een gewaarschuwd mens telt voor 2.

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Vodafone bellen in het buitenland

Ongelezen bericht door ?? »

Het is niet alleen omdat het een interessant aanbod is. In heel specifieke gevallen zou de nieuwe tariefstructuur duurder uit kunnen vallen (lees: korte uitgaande gesprekken vanuit het buitenland). Als ze het dan standaard aanzetten bij alle bestaande klanten kan dat uitgelegd worden als een tariefsverhoging, met twee gevolgen: Terechte klachten en mogelijk een bulk klanten die per direct onder het contract uit kan. Dat willen ze uiteraard niet.

Voor nieuwe klanten staat het overigens wel standaard aan.

Gesloten