LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scarlet een drama

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mies48
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jul 2005 20:49

Scarlet een drama

Ongelezen bericht door Mies48 »

Mijn klachtenbrief naar scarlet kortom een drama

Afgelopen maart dit jaar heb me aangemeld bij Scarlet dat ik geïnteresseerd was in hun aanbieding en zeer ontevreden was over mijn toen nog huidige internet provider UPC.

Na aanmelding werd ik pas na twee weken op een zaterdag-ochtend uit me bed gebeld om een bandje in te spreken met mijn gegevens, dit heb ik gedaan en hierna hoor ik dus gewoon niets meer. Ik ben dus na twee weken weer is gaan bellen na een wachttijd van zeker 25 minuten werd er opgenomen en mij verteld dat er iets bij Scarlet in het systeem fout was gegaan en dat zij geen ingesproken bandje konden vinden, dus weer opnieuw het bandje ingesproken.

Uiteraard hoor ik weer niets van Scarlet, inmiddels hoor ik op de tv dat er een uitbreiding is bij Scarlet met digitanne en dat lijkt mij dus ook wel wat. Ik weer bellen en natuurlijk weer in de wacht voor zeker een half uur en tot mijn verbazing wordt de lijn gewoon na een half uur verbroken, dus maar weer bellen. Eindelijk weer na 25 minuten spreek iemand waar ik direct ook aan vertel dat ik me al heb aangemeld en dat ik mijn pakket wil uitbreiden met digitanne, uiteraard is dit geen probleem en wordt dit allemaal snel geregeld ( waar ik niet echt veel vertrouwen in hebt, maaja we zien wel ) verder wil ik de vraag stellen wanneer me internet en me telefoon wordt aangesloten en ik krijg een antwoord alsof ik achterlijk ben en zeer lastig ik moet gewoon geduld hebben het is erg druk met aanmeldingen bij Scarlet. Oké ik heb hier alle begrip voor en wacht wel af, heb ondertussen geen tv, internet en telefoon meer wat erg lastig is.Na een week krijg ik een brief waar mijn gegevens op staan en mijn naam Schmidt gespeld zoals ik nu bekend sta Schmiedt verder staat er geen digitanne bij, dus ik ga maar weer is bellen. Ik weer bellen en U geloofd het bijna niet ik krijg bijna na 40 minuten iemand aan de lijn, deze wil mijn gegevens en mijn klantennummer en mijn mobiele nummer en zegt dat ik binnen 24 uur terug wordt gebeld, wat ik overigens belachelijk vind en ver weg met service te maken heeft. Uiteraard word ik dus de volgende dag na 30 uur, want ik heb natuurlijk wel gewacht tot na de 24 uur anders wordt mij dat weer verteld door uw medewerker, na weer de bekende wachttijd wordt er eindelijk opgenomen en men snapt er helemaal niets van en het wordt doorgegeven aan de afdeling die er over gaat en ja je geloofd het niet ik wordt binnen 24 uur teruggebeld. Uiteraard werd ik niet teruggebeld en heb ik dat maar weer gedaan, ondertussen krijg ik een tweede brief van Scarlet met ja mijn naam goed geschreven maar wel een ander klanten-nummer. Ik dus na weer een lange wachttijd bellen en vragen of het allemaal wel klop, alles komt goed wordt mij verteld en het aansluiten van alles wordt nu spoed achter gezet en ja ik wordt door de monteur terug gebeld voor een afspraak zodra de kpn is geweest om de kabel te testen bij mij thuis. Eindelijk na drie maanden komt de kpn bij mij op bezoek en heeft twee opdrachten bij zich voor twee kabel signalen te testen, voormij dus zeer onbekend ik heb namelijk een aansluiting aangevraagd. Nadat de kpn man weg is gaan we maar weer is bellen met Scarlet en zij reageren zeer verbaasd en weten eigenlijk niet wat ze hiermee moeten, je geloofd het weer niet ik wordt terug gebeld. Dus niet en ik maar weer bellen na twee dagen, weer het bandje dat de klant heel belangrijk voor Scarlet is en of we een klein momentje hebben dus een half uur. De dame zeer irritant verteld mij weer dat het druk is en dat de monteur vanzelf met mij contact opneemt en drie maanden is normaal.Na driemaanden en twee weken krijg ik ineens een pakketje aan de deur, wat mij dus helemaal niet verteld is door Uw collega en ik dus denken dat de tv modem voor digitanne gelijk komt met de rest, na een simpele installatie de boel doorbellen en ja hoor ook dit gaat niet goed mijn klanten nummer wordt niet herkent dus mijn digitanne smartcard kan niet herkend worden. Dus maar weer bellen naar de helpdesk en ja die zijn gesloten na 17:00 uur en gelukkig komt de helft van de Nederlanders op die tijd van hun werk en willen dan graag alles aansluiten om eindelijk gebruik te maken van digitanne. Maar Scarlet denkt klanten jullie kunnen me rug op morgen weer een dag en dat is dus klanten-service bar en boos dus. Ik de volgende morgen bellen en ik moet toegeven zo ben ik ook wel weer ( scarlet niet die geven niets toe ) mijn digitenne doet het binnen enkele minuten, heb wel al inmiddels weer drie kwartier met Scarlet aan de lijn gehangen voordat ik naar mijn werk kon.Na bijna vier maanden maar weer is bellen waar de monteur blijft en dan vraagt men aan mij ook nog is of de kpn al is geweest, maar ik wordt direct terug gebeld. Nou dus mooi niet, dus ik maar weer heel opgefokt bellen en ik moet zeggen mijn geduld was aardig op en volgen smijn is dat toch echt normaal als je ruim vier maanden in de **** wordt genomen. Ik krijg een telefoon nummer van een bedrijf wat ik zelf moet bellen voor een afspraak I-tech genaamd en ook zij vertellen mij dat ik in de planning zit en wordt gebeld over een datum en jahoor zij zien in hun computer twee aanvragen van Schmiedt en Schmidt, iets wat mij niet verbaasd en wat ik al tich keer heb doorgegeven aan Scarlet ( kan bijna de naam niet meer uit me strot krijgen ). Uiteindelijk wordt ik nog dezelfde dag ( ongekend ) terug gebeld voor een afspraak. Vorige week is de monteur geweest en heeft mijn internet aangesloten en mijn telefoon, de telefoon zou het binnen vier uur doen U raad het al natuurlijk dus niet. Ik die avond nog bellen na weer lang wachten word mij verteld dat ik morgen moet bellen want de technische dienst is gesloten. Ik de volgende morgen bellen en weer na............................contact wordt mij verteld dat het doorgegeven wordt aan de afdeling die hierover gaat. Ik heb dat de dag van vandaag elke dag twee keer gebeld en krijg steeds hetzelfde verhaal te horen, word terug gebeld, men neemt contact op enz. Ik voel me zeer belazerd door Scarlet juliie zijn tot nu toe nog veel slechter bezig dan UPC waar ik onderandere om deze redenen ben weggegaan. Eergisteren heb ik voor het eerst een ( helaas voor de dames bij jullie ) maan aan de lijn gehad en die heeft het een en ander uitgezocht, wat ik al eerder deze week heb verteld aan een van de vrouwelijke collega's van U dat er wel is iets fout kon zijn met die twee aanmeldingen of klantnummers. En inderdaad daar zat dus iets niet goed, er rinkelde zelfs een telefoon bij mij. Alles zou gereset worden en dan zou alles moeten werken binnen jaja 24 uur. De volgende dag na die 24 uur nog steeds hetzelfde probleem ik kan bellen maar niet gebeld worden ( ingesprektoon). Ik ga U niet weer vervelen met al de telefoontjes die ik weer inmiddels heb gehad met jullie, maar ik ben het flink zat. Vanmorgen nog een zeer irritante dame gesproken en deze zou het weer doorgeven aan de technische dienst en dan word ik weer gebeld. Dit is toch belachelijk vier maanden ellende eindelijk internet en telefoon en dan twee weken alweer bijna nog steeds een ingesprektoon als U belt naar het mooie nummer 036-7074376. U bent toch hoop ik van mening dat dit niet kan, overigens uw medewerkers zeggen van wel. Voordat ik weer word gebeld en dat mij gevraagd wordt om mijn modem te resetten en de lampjes door te nemen met een van uw medewerkers, dit is al twee keer gedaan. Ik heb jullie overigens ook al is een mailtje gestuurd en hier werd ook niet op gereageerd, hoop dus nu wel dat ik een reactie krijg anders ben ik genoodzaakt andere misschien wel juridische stappen te ondernemen DIT KAN GEWOON NIET. :evil: :evil:

Gesloten