LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone abbo opzeggen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
huubke
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 jul 2005 16:50

vodafone abbo opzeggen

Ongelezen bericht door huubke »

ik zit met een probleempje ik heb een motorola v600 gekocht en is al 7 keer kapot geweest en heb hem dus ook 6 keer laten repareren bij belcompany gratis omdat ik mijn garantie nog had. nu de zevende keer zeggen ze dat ze er niks meer aan doen en dat mijn garantie verlopen is maar ik loop nu met een kapot toestel waar ik niet goed bereikbaar mee ben. dus had ik als vraag is er een mogelijkheid hoe dan ook om mijn abbonoment op te zeggen bij vodafone zodat ik weer een niuewe kan afsluiten.

alvast bedankt

Libel
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 nov 2004 02:17

Re: vodafone abbo opzeggen

Ongelezen bericht door Libel »

Nee is niet mogelijk abonnement en mobiele telefoon staan los van elkaar

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: vodafone abbo opzeggen

Ongelezen bericht door Predicador »

is inderdaad niet mogelijk... wel jammer dat de belcompany niet een alternatief voor je heeft, maar het contract met Vodafone staat geheel los van het toestel.

Snelle
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jul 2005 11:22

Re: vodafone abbo opzeggen

Ongelezen bericht door Snelle »

Anders wandel je even langs de Block of de Bcc of kijk je in kleinere telefoonwinkeltjes voor een leuke aanbieding van een los toestel...

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: vodafone abbo opzeggen

Ongelezen bericht door Predicador »

maar kijk dan uit dat je geen prepaid koopt... er zit een simlock op die toestellen waardoor je er met je abo sim niet in kan. Simlock verwijderen kan officieel via de klantenservice van een van de providers, of op de manier waardoor je ook je garantie op dat toestel opgeeft.

Gesloten