Hallo,
Ik heb vorig jaar maart een Ipaq gekocht via de ANWB met Engin erop. Nu is vorige week de speaker stuk gegaan. 3 maanden na het verlopen van de garantie. balen natuurlijk.
Blijken de reparatie kosten 200€ te zijn......wat een service van HP. En HP wil helemaal niets te gemoet komen.
Als je dus zo een apparaat koopt om alleen maar te navigeren is het zonde van het geld dus om zo een navigatie bundel te kopen als je niet eens kan verwachten dat zo een apparaat meer als 1 jaar mee gaat.
We kunnen hem dus weggooien of laten repareren voor 200€ "dan heeft hij weer de kwalitei als nieuw volgens HP" Dus kan hij zeker weer een jaar mee
Via dit bericht wil ik eigenlijk iedereen adviseren om geen bundels te kopen met op zijn minst een HP Ipaq.......koop dan eerder een bundel met een mobiele telefoon versie. Deze actie met die Ipaq heeft me zo een 50€ per maand gekost. Als ik dat nu via een mobiele telefoon zou doen heb je er heel wat minuten t ebellen per maand voor.
Groeten,
Dammie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HP Ipaq wat een service
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: HP Ipaq wat een service
Ach kom nou, mobiele telefoons en PDA's gaan allemaal stuk. En maar gelijk weer oproepen tot een boycot, hopsakee!
Die mobiele troep kent een heel hoog uitvalspercentage, en daarom hebben fabrikant en winkelier hun garantiebepalingen goed op orde. Probeer maar eens garantie te claimen met een telefoon met waterschade in een Vodafone winkel ofzo. Nou, succes.
Kijk, dat je plasma TV van 3500 euro het twee weken na de garantie begeeft zou best een reden kunnen zijn voor de winkelier om coulance te verlenen, maar op gevoelige apparatuur als een PDA kan je dat wel vergeten. Dat die handel stuk gaat is vaak gebruikersfout (kleine schokjes die uiteindelijk resulteren in een defect). Dat ligt bij een TV heel anders, die stop je niet in je jaszak etc.
Die mobiele troep kent een heel hoog uitvalspercentage, en daarom hebben fabrikant en winkelier hun garantiebepalingen goed op orde. Probeer maar eens garantie te claimen met een telefoon met waterschade in een Vodafone winkel ofzo. Nou, succes.
Kijk, dat je plasma TV van 3500 euro het twee weken na de garantie begeeft zou best een reden kunnen zijn voor de winkelier om coulance te verlenen, maar op gevoelige apparatuur als een PDA kan je dat wel vergeten. Dat die handel stuk gaat is vaak gebruikersfout (kleine schokjes die uiteindelijk resulteren in een defect). Dat ligt bij een TV heel anders, die stop je niet in je jaszak etc.