LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storing bij At Home

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ceesvr
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2005 11:13

Storing bij At Home

Ongelezen bericht door ceesvr »

Enkele weken geleden heeft At Home een flinke storing gehad in een bepaalde regio (postcodegebied). Nu komt dit bij de beste bedrijven voor maar omdat At Home niet in die categorie valt verbaasde me het dat hun (en dus ook ons....) dat ook overkwam.
De storing heeft ruim 3 weken geduurd en steeds kregen we een ander antwoord. Zelfs meldde hun automatisch nummer geen storingen terwijl de helpdesk op hetzelfde moment wist te vertellen dat de storing nog lang niet was opgelost.

Inmiddels dus wel, anders kon ik dit bericht niet plaatsen, maar ik heb een klacht ingediend en die ook doorgestuurd naar de Consumentenbond. Ik vraag me af of meer mensen hiervan last hebben gehad en hoe zij hiermee zijn om gegaan, richting At Home.

Misschien kunnen we van elkaar leren

Opel Tijgertje
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 jul 2005 19:58

Re: Storing bij At Home

Ongelezen bericht door Opel Tijgertje »

Dat heb ik ook gehad soms nog steeds.
Gaat me modem spontaan uit!
Ik heb me verhaal op de volgende link al gedaan:
http://www.kopersbelangen.nl/viewtopic.php?t=2014
Raad jou aan dat ook te doen ;)

rvh2005
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2005 18:00

Re: Storing bij At Home

Ongelezen bericht door rvh2005 »

Hallo ceesvr,

Er bestaat een site voor/door/van gebruikers van @Home: Troubles @ Home.
Daar staan allerlei dingen op zoals nieuws, faq, links, storingsmeldingen, documentatie enz.

Op deze pagina staat de doelstelling van de site:
Troubles @Home: doelstelling

:)

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Storing bij At Home

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Zal wel afhankelijk zijn van het netwerk waar je op zit. Ik en vele kennissen van mij hier in en bij Groningen hebben nooit problemen met @home. Geen trage mailserver, geen uitval, niks.

Michel73
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2005 22:13

Re: Storing bij At Home

Ongelezen bericht door Michel73 »

Hier in de regio Roosendaal werkt @home perfect, noi problemen, lekkere vlotte verbinding :P

Gesloten