LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wannadoo livebox

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Tosbaga

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door Tosbaga »

in plaats van hier te gaan liggen janken als een klein kind moeten al die zieligerds, ja want dat zijn ze, gewoon opkomen waar ze recht op hebben, ze hebben recht op een degelijk product en/of dienst. Als je maanden lang niet kan bellen of internetten en dgn zelfs uren lang aan de telefoon moet hangen, en hier gaat liggen janken in plaats van op te komen voor jezelf dan ben je heel heel zielig, stuur een aangetekende brief waarin je wanadoo in gebreke stelt en eis dat ze het binnen 2 wkn oplossen, doen ze dat niet dan stuur je na die 2 wkn weer een aangetekende brief waarin je de overeenkomst verbreekt en stuurt heel het zooitje trug, niet vergeten erbij te zetten dat je alleen nog wenst te corresponderen via aangetekende brief, dus de gewone brieven beschouw je niet als ontvangen. Je gaat toch niet uren en dgn bellen om die stomme live box online te krijgen?? Er zijn zat andere providers, toch??? Je stuurt ook nog een rode machtigingskaart zodat ze geen geld meer kunnen innen en wacht gewoon af. Wat denk je dat ze je kunnen maken?? een incasso bureau op zijn hoogst, maar die daag je gewoon voor de kantonrechter, daar heb je geen advocaat voor nodig, doe je verhaal en de rechter zal je zo gelijk geven, geen enkel rationeel mens gaat toch betalen voor iets wat niet werkt??? neem een uitdraai vn je gesprekskosten mee en print een paar blz van deze site uit, je bent niet de enigste, damn wat een stel dombo's zeg..

hallo hier henk
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 jan 2005 21:24

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door hallo hier henk »

Ik ben helemaal niet zielig. En jij hebt wel makkelijk lullen, maar van jou hebben we nog steeds niet vernomen welke provider je hebt.
En als je ons jankers vind dan snap ik niet goed dat jij op ons reageerd.
Groetjes van Henk.

Tosbaga

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door Tosbaga »

Leedvermaak is altijd leuk, ik zeg niet bij welke provider ik zit omdat je dan een vloed aan reacties krijgt van mensen die beweren dat mijn provider helemaal niet goed is, en dat ik reageer op reacties van jankers geeft alleen maar weer dat ik medelevend ben en ook om de zwakkeren geef, het is sowieso verassend dat mensen voor de aanschaf van een product deze site niet weten te vinden, maar als ze problemen hebben juist wel hier terecht komen...

hallo hier henk
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 jan 2005 21:24

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door hallo hier henk »

Weet je wat tosbaga ik geloof van jou helemaal niets
En je schrijft alleen maar een beetje onzin waar toch niemand wat aan heeft.
Groetjes van Henk.

Tosbaga

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door Tosbaga »

Of jemij nu gelooft of niet, ik kan bellen en internetten tegelijk...

erlaca

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door erlaca »

Ook wij hebben wanadoo, na heel wat telefoongespreken van ach 0,10 per min. (en als je dan bedenkt dat je gemiddeld 30 min moet wachten) zijn wij sinds een maand dan eindelijk trotse eigenaars van de Live Box met Wifi. (wij hadden eind febr. de aanvraag ingediend) Nou na 5 dagen begaf het wiffi het, als je dan de helpdesk belt dan krijg je zoiets van OOOOOOOOO het lampje stuk Hoe kan dat nou DA. Zijn zij nou van de helpdesk of wij. Blijkt dat de live box niet goed is en wij krijgen een nwe opgestuurd (weer 5 dagen zonder internet etc) Eindelijk weer een nwe livebox gekregen doet internet het niet. En ja hoor wij weeeeer bellen. moet ik die gasten vertelen dat er waarschijnlijk ergens een storing is. Voor de eerste keer worden wij netjes teruggebeld en wat bleek er was bij ons in de buurt inderdaad een storing. De volgende dag waren wij weer van de telefonie afgesloten GEK werd ik er van. Nou uiteindelijk na veel heen en weer bellen klopt nu eindelijk alles. Ik heb van de week mijn kpn telefoonreking online bekeken en ik heb alleen al voor 15 euro afgelopen maand aan normale telefoonkosten gespendeert voor de helpdek van wanadoo. Ik heb al 3 klachten e-mails verzonden (zonder reactie terug) Nu ben ik ga ik zodra de KPN rekening binnen is deze declareren bij Wanadoo.
Maar sinds ik 1 week geleden alles weer goed gereset etc heb gaat alles tot nu toe goed :? [/i]

starter lifebox

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door starter lifebox »

Na een week erachter gekomen dat
nummerherkenning niet werkt via de KPN
je niet kan sms-en meer via de kpn en ook geen smsjes meer ontvangt.
mijn eigen andere modem via de telefoonlijn werkt ook niet meer

nee, er zou niets veranderen hoor, alleen een andere modem zeiden ze.

Niet dus.

Is die update voor de nummerherkenning al gereed?

boxnietlive

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door boxnietlive »

Ik waarschuw voor de livebox. voorheen wanadoo direkt adsl gehad zonder problemen. LiveBox erbij en... je hebt een drama. Een maand geen internet meer dus ook geen telefoon, kpn naar budget gezet en dus hoge belkosten. Uren in de wacht gezeten met de helpdesk (we can be heros ...?) voor zo'n 35 euro uiteindelijkkomt de aap uit de mauw het ligt aan BBnet. Helaas weigert Wanadoo de belkosten te vergoeden bv door 2 maanden gratis abonnement. Je moet helaas wel alles via de telefonische helpdesk regelen maar daar snappen ze de problemen zelf niet eens, of willen het niet snappen ! :?:
:evil:

jeroen1969

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door jeroen1969 »

...ik volg de discussie hier zo even en Tosbaga heeft gelijk. Zodra ze zich niet aan de overeenkomst houden. Briefje sturen, geldkraan dichtdraaien en naar de volgende provider.

Ik zit te denken om adsl aan te vragen bij Wannadoo. Geen telefonie of zo, want dat is allemaal nog zo nieuw, geeft alleen maar problemen.

Wat is er mis met famuly abonnement tw van 23,50 meen ik met een snelheid van 4MB? Echt wel heel erg goedkoop moet ik zeggen.

Dus gewoon internet met zo'n zagem fast 3202 modem, zonder telefonie, geeft dat ook zo veel problemen?

Tot slot nog de vraag over het waarom 2,95 extra voor draadloos. Lijkt mij beter om dan zelf een kaart te kopen, de zagem fast 3202 is zelf toch al standaard uitgerust met draadloos optie?

Bedankt alvast voor enige reactie,

groet Jeroen

phoebe
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jun 2005 16:26

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door phoebe »

HELP,HELP,RADAR DOE HIER IETS AAN. :evil: :evil: :evil: Ook ik wil even reageren ,heb namelijk vanaf februarie de livebox en niets anders dan toestanden.Telkens flikkert die het internet eruit dus ook mijn telefoon kan dus met geen mogelijkheid wanadoo bereiken.
Nu hebben ze mij in april beloofd dat ze het door zouden sturen naar de technische dienst maar tot op de dag van vandaag nog niets vernomen.
Ik kreeg dus de kpn rekening en daar bleek dus zowel met bined als met knp gebeld rara hoe kan dat dus weer voor de 1000ste keer gebeld moest de rekening opsturen(dit heb ik 31 mei gedaan) en ze zouden het uitzoeken. :roll:
Kreeg vandaag een brief waarin ze alle verantwoordelijkheid afschuiven en gewoon die kpn rekening kan betalen.Maar ik heb met wanadoo toch een contract afgesloten dus moeten zij die kosten toch betalen??
Nu betaal ik dubbel RADAR wat kunnen we hier aan doen....... :evil:
Want ze leveren geen goed product en je zit er wel een jaar aanvast.

Groetjes Phoebe

rgrooten
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2005 23:54

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door rgrooten »

het betreft over wanadoo, dat wanadoo in april en eerder nog niet goed wist waar ze mee °bezig waren.
toen ik in april adsl + telefonie afsloot heb ik nergens kunnen lezen dat het ging over VoIP. Het heeft (volgens mij) nooit ergens gestaan. ze hebben ook nooit gewaarschuwd dat het ook zo´n nieuw product was dat het nog veel "kinderziektes" KON VEROORZAKEN.

KIJK ik nu bij wanadoo op de site en klik ik telefonie aan, dan staat er nog steeds niet dat het eigenlijk VoIP bellen is, maar staat er al wel dat het nog zo´n nieuw product is en dat er nog enige problemen kunnen ondervinden...

kunnen wij wanadoo nu ook aanklagen en hoe..met zijn allen..?
Ruben

Yahni
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2005 21:02

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door Yahni »

Ook wij hebben sinds begin juni een adsl internetverbinding via de livebox van Wanadoo. We hebben in een maand tijd al zoveel problemen gehad en iedere keer maar de klantenservice bellen en dan word je weer in de wacht gezet(ik kwam er achter dat tijdens je wachtperiode er gewoon andere telefoontjes aangenomen worden en daar betaal jij als beller, die in de wacht gezet wordt dan voor). Dan moet je de livebox resetten, dan ligt het aan het kabeltje wat van de livebox naar de telefoonaansluiting loopt, dat moet vervangen worden, zo bedenken ze iedere keer van alles, maar ze erkennen niet dat het probleem bij hen ligt. Dan moet de lineverbinding er weer een hele dag uit, dan weer alle kabels, want ze moeten metingen doen enz. enz. Weer dagen geen internet, geen telefoon enz. Ze beloven dat ze bellen wanneer je de kabels er weer in kunt doen en om je op de hoogte te houden, maar ze komen geen enkele keer de belofte na, als het aan hen ligt, zit ik nu nog steeds op het telefoontje te wachten. Ik heb ook voor meer dan 12-13 euro gebeld naar de klantenservice van Wanadoo in 8 dagen tijd. Ik heb nu in totaal 8 dagen geen internetverbinding gehad, een aantal dagen geen telefoontjes kunnen plegen en ontvangen via mijn vaste telefoonlijn, ook vind ik dat de medewerkers van de klantenservice van Wanadoo de klant niet goed informeren, soms weten medewerkers niet eens waar ze over praten, je wordt onnodig door medewerkers in de wacht gezet en ze behandelen je niet altijd even correct. Ook vind ik dat ze de beloftes die ze doen, absoluut niet nakomen. Ik heb inmiddels ook al schriftelijk mijn beklag gedaan over de gang van zaken en een specificatie van de telefoonrekenig gestuurd, maar het is inmiddels 14 dagen geleden dat ik mijn brief verstuurd heb, maar heb nog geen enkele reactie ontvangen. Na wat ik allemaal heb gelezen in dit forum, moet ik dat ook maar niet verwachten. Ik schrijf ze toch nogmaals een brief, want ik wil dat mijn klacht serieus genomen wordt. :( :( :( :(

hallo hier henk
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 jan 2005 21:24

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door hallo hier henk »

Na meer dan een half jaar gedond te hebben en veel gemail en gebel a 10ct per min hebben op 15 Juni een brief gestuurd naar wanadoo om het contract te ontbinden wegens wanprestatie. Er werd niet op gereageerd. Dan maar een email getuurd er werd op geantwoord dat hun daar niet over gingen. We hebben ook een paar emails naar kassa gestuurd met onze klachten.,Die het vervolgens naar wanadoo door gestuurd hebben.Daar werd echter wel op gereageerd. Op 30 juni kregen wij telefoon van wanadoo dat we klachten hadden en dat ze dat van kassa door hadden gekregen . In dit gesprek konden ze ons wel bevestigen dat ze de brief op 20 juni ontvangen hadden.Maar wij zouden daar dan nog wel wat van horen. En problemen zouden allemaal opgelost worden. Daar bleef het dus echter maar bij.
Dus op 12 juli maar weer eens gemaild met als billage die brief.
Het is nu 19 juli en ik hen nog steeds geen reaktie van ze op email word dus ook al niet meer op gereageerd.
Wanadoo doodziek word je ervan.
:evil: :twisted: :evil: :twisted:

phoebe
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jun 2005 16:26

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door phoebe »

Lieve Mensen,

Ook ik weet wat voor wanprestatie's wanadoo levert en doet.Ook ik heb zoveel contact met die helpdesk gehad dat het je klauwen vol met geld kost en oh wat is het goedkoop bellen met wanadoo (GRAPJE).Dubbele rekeningen zowel van wanadoo als van de kpn en het is jammer dat ik het antwoord van hun niet kan scannen op dit forum maar het is gewoon een afschuifbrief van al hun verantwoordelijkheid en gaan niet eens uitzoeken hoe het kan dat de gesprekken die bij hun(en bij kpn) op de specificatie's staan mogelijk is SCHOFTERIG gewoon.Want je moet wel betalen aan allebei.
Ik heb ze al medegedeeld dat in februari(dan loopt mijn contract af)de telefonie er direct uit gaat.
WAAROM ONDERNEEMT RADAR NOU NIETS !!!!!!!!!!!!

Groetjes Phoebe

phoebe
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jun 2005 16:26

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door phoebe »

Goedemorgen,

Ik heb eergisteren al contact met jullie gehad of de betalingen en jullie zouden zorgen dat het werd geregeld.Hierbij een copie van het gene wat ik van de week al naar wanadoo heb verstuurd.
Deze brief is ook naar trosradar verstuurd want ik ben het echt helemaal zat met de praktijken die jullie voeren.

Naar aanleiding van de diversen telefoontjes naar jullie omtrent de vele
klachten wil ik nu toch wel even wat kwijt want ik heb het zolangzamerhand
helemaal gehad met WANADOO en met mij (zie tros radarforum)vele anderen.
De betaling van 88,01 is 14 dagen geleden al naar jullie overgemaakt en het
nieuwe bedrag van 66,59 is van het NIEUWE termijn dus waar halen jullie het
recht vandaan om de klanten die al zolang door jullie aan een lijntje worden
gehouden zomaar aftesluiten van hun email.
Het word eens tijd dat jullie de problemen die wij als consumenten
ondervinden met de livebox GOED EN CORRECT gaan oplossen.Zodat bij de
consument de ergenis afneemt en niet blijft toenemen.
Het afsluiten van bepaalde activiteiten is dan ook zeer zeker onterecht.
Met vriendelijke groet

Dit bericht is van de week nogmaals naar wanadoo verstuurd maar ze reageren van geen meter.
Het word eens tijd dat ze waar voor hun geld leveren maar daar mag je niet over klagen want dan sluiten ze gewoon je email.

rene ten dam
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2005 22:34

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door rene ten dam »

Mijn ervaring:met de live box Allereerst de klachtenbrief met wat er precies gebeurd is:In februari hebben wij ADSL met Livebox aangevraagd bij Wanadoo Nederland BV. Onze aanvraag werd bevestigd en volgens afspraak met 6 weken werd de Livebox afgeleverd. Daarna begon voor mij een ongelooflijk proces.
Nadat ik samen met een bekende de Livebox aangesloten had bleek dat mijn IP adres onbekend was dat stond in beeld. Ik heb in de periode van 27 maart tot en met 26 mei totaal 5 uur en 35 minuten aan de telefoon gehangen met uw helpdesk. Het probleem lag zonder meer bij ons. De lijn was bij mij niet goed : Nieuwe draad dwars door het huis getrokken. Livebox talloze keren gereset. Een vriend van mij die bij de KPN telefoonstoringen en internet problemen oplost heeft zijn eigen laptop aangesloten en de lijn gecontroleerd. Daarna heb ik een bekende (op aanraden van uw helpdesk) mijn beide computers na laten kijken ( de ene compleet leeg gemaakt en alles er weer opgezet ). Telkens weer hetzelfde antwoord van de helpdesk : FOUT zit bij U !!! Op de vraag wat ik nu moest : Laat Cable One maar komen.
OK Cable One is geweest . Oordeel van deze monteur (na contact met uw helpdesk): Wanadoo Nederland BV heeft alles netjes op de rij, dus zit de fout in de Livebox of bij de provider. Afspraak gemaakt met de helpdesk: Ze sturen een nieuwe Livebox. Komt inderdaad na een paar dagen de nieuwe. Aangesloten: Het zelfde probleem. Weer gebeld met de helpdesk: Ze bellen terug binnen 5 dagen. Er wordt nooit teruggebeld. Weer gebeld begint mijnheer weer over het kabeltje tussen de Livebox en de computer. Maar ze bellen terug; wederom geen reactie. Daarna een e-mail gestuurd met dit verhaal en dat ik van het hele Wanadoo Nederland BV afwil. (Ruzie met mijn vrouw en mijn dochtertje omdat ik mijn dochtertje ADSL had belooft voor haar verjaardag ) U raad het al geen enkele reactie van Wanadoo Nederland BV.
Ja sorry toch wel : Waar die Livebox bleef die ze extra gestuurd hadden!!! Ook mijn girorekening wist Wanadoo Nederland BV wel te vinden. Er werd vrolijk geïnd.
Nu begrijpt u wel als Wanadoo Nederland BV niet reageert dan zal de klant toch iets moeten ondernemen. Ik denk laat ik die helpdesk maar eens even weer gaan bellen. Ik vraag dus hoe het met mijn internet aansluiting is. Wist hij niet maar hij was wel onder de indruk dat het nog steeds niet werkte want hij viel helemaal stil en wist niet wat te zeggen. Wel beloofde hij dat we teruggebeld zouden worden. Tot mijn grote schrik werd er inderdaad teruggebeld. Moet ik zeggen door iemand die mij vertrouwen inboezemde. Er werd een afspraak gemaakt dat er met ons contact opgenomen zou worden door een monteur. Deze stelde wederom vast dat het probleem niet bij ons zat. Hij stelde vast wat ik de eerste dag al vastgesteld had nl. “ IP adres onbekend” !!!! Ze moeten jullie gewoon een IP adres geven !!! Dat klopte want dat stond altijd al in beeld!!! Alleen die helpdesk wist zeker dat Wanadoo Nederland BV nooit geen fouten maakte.
Een paar dagen later belde ik maar eens naar het telefoonnummer dat Wanadoo Nederland BV ons ooit toegewezen had en die ging voor het eerst over.
Nu, nu dacht ik het werkt maar alleen knipperde nu het @ledje op de Livebox. Wederom alle handelingen die mij ooit door de helpdesk tig malen werden opgedragen uitgevoerd .
Helaas niks.
Voor de laatste maal de helpdesk gebeld : Ze hadden mijn e-mail ontvangen en mijn verbinding afgesloten.

Geen brief , geen telefoontje, geen antwoord op de door mij gestelde vragen . Niks niks niks.

Dan toch 8 juni ’05 een brief. Er staat o.a. in; Wij hopen dat u toch tevreden bent geweest met onze dienstverlening. U kan en mag niet van mij verwachten dat ik deze zin serieus neem. Verder mag ik volgens deze brief voor eventuele vragen bellen voor 50 cent per minuut. Ik heb genoeg tijd verknoeit met bellen dus ik bel niet. Al helemaal niet voor 50 cent per minuut.
U kunt mij schriftelijk benaderen voor verdere afhandeling van de door u beëindigde overeenkomst.

Ik ben echt zwaar teleurgesteld in wat Wanadoo Nederland BV mij geleverd heeft. Ik kan u aanraden uw spil in de dienstverlening (de helpdesk) beter op te leiden,iets meer inzet en respect te laten tonen voor uw klanten.



Graag wil ik van u mijn onkosten vergoed hebben.

5 uur en 35 minuten helpdesk bellen kosten € 35,50 , € 65 voor Cable One. Ik heb 5 uur verlof op moeten nemen voor de Cable One monteur wat mijn netto € 70 kost. Mijn vrouw heeft 3 uur verlof moeten nemen voor de monteur die door jullie gestuurd is wat netto ook € 35,50 is. Verder wil ik de door jullie geïnde bedragen van mijn rekening terug te weten € 21,42 en € 28,71.

Dit maakt met elkaar een bedrag van € 256,13

Verder zou het netjes zijn van Wanadoo Nederland BV een vergoeding te doen voor de vele uren(minstens 40) die ik bezig ben geweest met een nieuwe telefoonleiding aan te leggen, computers na laten kijken, bellen met de helpdesk, elke avond opnieuw te resetten enz.

Op verzoek van Wanadoo Nederland BV zoals vermeld in de brief van 6 juni 2005 heb ik een kopie van deze brief verzonden aan uw administratie.


Hopende op een spoedige en nette afhandeling uwer zijde verblijf ik,


Het Vervolg:

Je raaad het nooit; ik ben gebeld door Vincent Damen van wanadoo en wel op (jawel) zondagmorgen een paar weken terug. Het ging over de afsluiting van mijn abonnement. Ze waren bereid een deel van mijn kosten te vergoeden nl € 100.- . Daar was ik het absoluut niet mee eens en het werd een koehandel. Hun vonden dat de kosten van cable one door mij betaald moesten worden. Ik werd hier ontzettend boos over (ik moest nl van hun cable one inschakelen) en dat had tot gevolg dat hun standpunt in deze op slag veranderde. Uiteindelijk zijn we overeengekomen dat ik €170.- terugkreeg. Het duurde wel erg lang en er werd niks teruggestort. Opnieuw telefoon: Vincent Damen met de vraag of ik nog een livebox in huis had. Ja dat had ik dus werd mij een retourdoos opgestuurd en als ze hem weer in hun bezit hadden zou het geld worden overgemaakt.Dus het hele zooitje in de doos en weg ermee. 22 juli komt afschrift van de giro binnen: Wanadoo had €6,95 van mijn rekening afgeschreven voor kosten van digitale telefonie. Dus toch maar weer eens even met die helpdesk gebeld. Het bleek opnieuw een fout te zijn. De afdeling financieën heeft grote achterstanden. Nu dus weer afwachten of ik mijn te vorderen bedrag van 176,95 nog ontvang voor het jaar 2010.

Ik ben er wel achter wat de grote fout is bij Wanadoo namelijk; Het bedrijf bestaat.!!

Inmiddels heb ik een abonnement aangevraagd en ook geleverd gekregen bij solcon. Binnen een paar weken met telefonie en gratis virusscan voor een veel lager bedrag dan bij wanadoo. Helpdesk is gratis,vriendelijk,deskundig en helpt je prima voort.(Mijn ervaring tenminste)

Ik hoop dat jullie de problemen inmiddels te boven zijn en wens jullie het allerbeste toe.
M.vr.gr.,
René ten Dam

ibrahim
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2005 19:00

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door ibrahim »

ik ben sinds 1-jullie overstapt van adsl lite naar adsl familie maar helaas heb ik to nu toe altijd connect wegvallen

sinds dat ik begonen met adsl Familie heb ik problem met internet, altijd wordt verbroken, krijg ik internet half uur, 20 Min of 10 Min en word verbroken en de verbinding terug na 10 min of soms 15 en soms meer, ik heb meer dan 15 keer de helpdisk gebeld, maar elke keer zeggen : we gaan die problem oplossen en we gaan jou terug bellen, maar to nu toe heb geen oplossen

ik heb opzeggen afdelling van wanadoo gebeld en ik zei ik wil mij abbonment aanuleren en zij (de medewerker van opzeggen afdelling ) antwoord mij dat ik moest binnen 7 dagen dat doen .
en ik heb gezegt tegen haar : in die dagen was ik bezig met de help- disk van jullie om die problem te oplossen maar helaas tot nu toe nog niet opgelost en elke keer dat ik de helpdisk belt zeggen ze :heb je firewall? ga naar dat en dat of resetten de ruoter of .....!!!!!! en daarna wat zegt zij (de medewerker van opzeggen afdelling ) ze (helpdisk) moeten toesteming geven aan ons om te aanuleren , ik zie tegen haar ik zal dat doen .

ik heb weer gebeld helpdisk en natuuelik alles uitgeligd wat voor problem heb ik en weer de helpdisk zeg heb je momentje en ik zeg ja en weer terug en weer heb je nog momentje en ik zeg ja en kom terug ,zeg tegen mij ga naar de computer en doe dat en doe dat
ik heb gezegt tegen him : ik heb meer dan 15 keer jullie gebeld om die problem te oplossen maar het lukt niet ik bel nu om abbonment te aanuleren kannen jullie de opzeggen afdeling toesteming geven kan dat ?
hij zei het is niet maaklike om abbonment te aanuleren
dag
dag.

weet iemand waar kan heen ?
wat ik kan doen?
wie kan mij helpen?
weet iemand als een kinnes heeft selfde problem en opgelost?
ik heb alles gedaan b.v resetten,software opniew geinstallerd en uninstall firewall.

vin diesel
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 sep 2005 22:00

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door vin diesel »

Volgens mij hebben de meeste providers een helpdesk ipv een helpdisk, om over je andere spelfouten nog maar te zwijgen.....

rgrooten
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2005 23:54

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door rgrooten »

Volgens mij hebben de meeste providers een helpdesk ipv een helpdisk, om over je andere spelfouten nog maar te zwijgen.....
hé vin Diesel dat is niet nodig om te zeggen hoor. belachelijk!

tessai
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2004 11:59

Re: wannadoo livebox

Ongelezen bericht door tessai »

Veel mensen zijn overgestapt van lite naar family en velen hebben problemen met de instabiliteit van dit netwerk. Steeds valt de internet verbinding uit terwijl modem lampjes blijven branden. Op raadselachtige wijze blijken allerlei programma's die van het internet gebruik maken het ineens niet meer te doen.... Wanadoo blokkeerd opzettelijk bepaalde poorten om zogenaamd misbruik tegen te gaan maar is daarin wel de enige provider in heel nederland die dat doet. Een nietsvermoedende overstapper wordt dus ineens geconfronteerd met een sterk verminderde functionaliteit terwijl de wanadoo verkoop machine betere functionaliteit beloofd!!! Om van de wanstaltige helpdesk nog maar niet te spreken!

Gesloten