LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hema energie is toch echt goedkoper

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
ren
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2005 12:55

hema energie is toch echt goedkoper

Ongelezen bericht door ren »

goedemiddag

nadat ik als klant van nuon het zo zat was ben ik maar overgestapt naar een andere energieleverancier te weten hema of rwe (immers hema koopt bij rwe in) nu ben ik gister geschrokken van het maandbedrag wat ik moest betalen ipv van de oude vertrouwde 60 euro bij nuon moet ik nu bijna 99 euro betalen aan hema energie en dat terwijl ik toch niet veel gebruik in een kamer van 22 vierkante nu is de stelling van hema energie dat als ik per jaar niet veel wil bijbetalen dit bedrag aan hun moet betalen
wie heeft dit nog meer aan de hand gehad

-heidi-
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jul 2005 10:53

Re: hema energie is toch echt goedkoper

Ongelezen bericht door -heidi- »

Heb je gekeken of de meterstanden die nuon doorgegeven heeft kloppen? Bij mij had Essent geschatte/gecorrigeerde, en dus veel te hoge, meterstanden doorgegeven, waardoor mijn maandelijks voorschot veel hoger uitkwam. (Zie Energiebedrijven:Essent)

Heidi

ren
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2005 12:55

Re: hema energie is toch echt goedkoper

Ongelezen bericht door ren »

nee de meterstanden klopten wel

nu wordt ik wakker kijk op mijn afschrichten rwe obragas 33 euri eraf bovenop die 100 euro die ik pm moet betalen snap er niks meer van

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: hema energie is toch echt goedkoper

Ongelezen bericht door gjvisser »

Misschien heeft Nuon er toch indirect er wat mee te maken. Ik ben destijds ook overgestapt, maar dan naar Cogas. Helaas heb ik nog steeds met Nuon te maken. Dit omdat de meters en leidingen van Nuon zijn. Ik betaal dus nog steeds aan Nuon een bepaalde bijdrage. De energie zelf aan Cogas.

Misschien heeft dit er iets mee te maken??

Het is maar een ideetje...

Gesloten