Hier is wel vaker over gesproken en is nu door Cor en Captain America nieuw leven ingeblazen.
In de topics: LegioLease/Goodwood etc. en tekst (concept)voor de huis aan huis bladen,etcetera is hier al veel over geschreven.
We kunnen dan gezellig met elkaar praten i.p.v. een toetsenbord te bewerken en een reactie lezen op het forum.
Er zijn al een aantal ideeën geopperd en het eerste het resultaat is een bijeenkomst in Delft op 30 juli a.s. , Janneke52 en Liberia (Giny) zijn bezig iets te organiseren in het oosten van het land en wie wil iets gaan opzetten in Brabant/ Limburg?
Jammer dat Captain America dan met vakantie is, maar dat maken we wel weer goed.
Ben je ook actief op het forum en wil je wel eens andere forum bezoekers ontmoeten, kom naar één van de afgesproken plekjes en we maken er een gezellige dag van.
De eerste is dus in Delft.
Hieronder het stukje wat Anne plaatste met de locatie en de tijd:
Iedereen is welkom, kom jij ook?Ik stel voor Café "De Pieper" op de Beestenmarkt in Delft. Kijk even op de routeplanner van de ANWB, daar vindt je een stadskaart. De Beestenmarkt ligt niet zo ver van de markt, echt vlakbij. Er zijn diverse parkeergarage's waar je je auto kwijt kunt. Vanaf het station is het goed te lopen. Iedereen is welkom, vrijheid, blijheid. Mail me desnoods even als je aan wil geven dat je komt. De bedoeling is gewoon om gezellig met elkaar te praten, en kennis te maken voor zover we elkaar nog niet kennen. Het is dus geen demonstratie, geen t-shirts van wat voor club dan ook. Gewoon lekker spuien wat je kwijt wil. Ik zie jullie 30 juli vanaf een uur of 11.
Vr. gr. Anne.
Tot zaterdag 30 juli!
Groeten,
Piet
PS
Aandelenlease gedupeerden kom je trouwens over tegen.
Tijdens demonstraties zaten bij de begeleiding ook veel gedupeerde agenten met aandelenlease contracten, tijdens postacties bij het kantoor van Dexia was ook de postbezorger, de broodjesbezorger, de voorbijganger, noem maar op, ze waren allemaal gedupeerd.
Tijdens de postactie in Leeuwarden even een bakkie doen in de stations restauratie, inderdaad, de man achter het buffet was ook een gedupeerde.
Tijdens de persconferentie van Leaseverlies in Nieuwspoort (Den Haag), werden we buitengezet door de manager van Nieuwspoort en...sorry hoor, zei hij, maar ik leef met jullie mee, ik heb ook van die rot contracten....
Neem je afgelopen nacht een taxi in Amsterdam, ja hoor, ook de taxi chauffeur is een gedupeerde.