LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone misleiding?????

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
huubke
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 jul 2005 16:50

vodafone misleiding?????

Ongelezen bericht door huubke »

goedenmiddag

ik ben huub en zit met een klein probleempje.
vodafone geeft aanbiedingen van bellen en smsen in een vooraad . ik en mijn moedre hebben tegelijkertijd een abbonoment afgesloten. en vodafone geeft mijn moeder een aanbieding van dat ze dus alles uit een bundel kan.(bellen en smsen) wat we dus niet hadden toen we het aanschafte. nu heb ik die aanbieding niet gehad dit is al een soort van racisme. want wij bellen en smsen evenveel. nu het twede probleem op het foldertje staat dat het geheel gratis is en staat verder niks bij. dus wij willen dat gaan doen voor mijn moeder. en toen kwamen we op de site daar staat dat als ze dat wil dat de belminuten die ze nog heeft vervallen. dus dat betekent dat z dus wel degelijk betaalt voor het overzetten dat is niet het enigste als ze dan weer gaat bellen zijn haar bel minuten op en moet ze dus weer per minuut gaan betalen en dus kost het nog meer..
iemand sugesties wat ik kan doen???
dit is dus misleiding naar mijn zin????

Libel
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 nov 2004 02:17

Re: vodafone misleiding?????

Ongelezen bericht door Libel »

Bij het wijzigen van een abonnement van vodafone komen altijd de belminuten die er op dat moment nog zijn te vervallen na het omzetten krijg je naar rato belminuten van de nieuwe bundel die je aanschaft, dus voor het omzetten zelf betaal je niets.
wat je kunt doen is eerst de minuten opmaken en dan pas omzetten naar een bel & sms bundel.
Vodafone geeft niet iedereen op het zelfde moment deze aanbieding wij hebben deze aanbieding al vrij in het begin gekregen dit heeft te maken met versprijding zodat wijzigingen ook binnen een bepaalde tijd verwerkt zijn en de klant er ook zo snel mogelijk gebruik van kan maken. De aanbieding voor jou kan dus nog komen.

Maar Huub verder nog 1 ding GA EERST EENS NA WAT RACISME IS VOORDAT JE HET WOORD GEBRUIKT.

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: vodafone misleiding?????

Ongelezen bericht door Predicador »

Het is voor klanten best moeilijk om inzicht te hebben in het veranderen van abonnementen. Als je van prijsplan (van voorraad naar tegoed of Bel & SMS tegoed) verandert, verlies je daarmee de minuten die je hebt opgebouwd, simpelweg omdat die volgens een andere rekenmethode gefactureerd worden.

Geen misleiding dus. Jij als klant kan het beste informeren naar de consequenties van het wijzigen van je abonnement.

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: vodafone misleiding?????

Ongelezen bericht door Predicador »

OFFTOPIC

Waar werkt Libel eigenlijk?

ONTOPIC

Je kan beter spreken van onderscheid dan van racisme. Het is immers niet zo dat Vodafone bepaalde etnische groepen bevoordeeld of benadeeld heeft.

punkyjunky
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 aug 2005 10:19

Re: vodafone misleiding?????

Ongelezen bericht door punkyjunky »

bij alle vodafone posters/folders/aanbiedingen staat: vraag bij de verkoopadviseur naar de voorwaarden, 50% van alle mensen doen dat niet! Kan me niet voorstellen dat het misleiding is...eerder service omdat vodafone als bedrijf de mogelijkheid geeft om bestaande klanten over te laten stappen naar de voordelige tarievenstructuur, maar vraag met alles wat je doet naar de voorwaarden....Racisme?!?!?!Vodafone ziet heus niet aan je naam of je blauw/groen/zwart/geel bent, het is onmogelijk om alle klanten in 1 dag te bellen om over te stappen

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: vodafone misleiding?????

Ongelezen bericht door Predicador »

niks aan toe te voegen... discussie gesloten?

marcel36
Berichten: 44
Lid geworden op: 20 okt 2004 13:28

Re: vodafone misleiding?????

Ongelezen bericht door marcel36 »

Vodafone is sowieso een bedrijf dat oplicht.
Maarja dan gaan we weer een ellenlange discussie krijgen over het wel en niet.
Veel succes ermee uit eigen ervaring spreek ik dat ze niet echt wel denkend en meewerkend zijn.

Gesloten