LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IP ban op habbo hotel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Gast »

HABBO STINKT OPLICHTERS ZIJN HET JET EN ALLE MODERATORS LICHTEN MENSEN OP

steffi

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door steffi »

Omdat ik de computer met mijn broer deel heb ik een IP ban gekregen, toen hij een site maakte op onze computer werd hij achterhaald door habbo en is ons IP verbannen nu kunnen we er beiden niet op en IK ben ontschuldig ik heb helemaal niets gedaan, daarom vind ik dat habbo niet zo snel moet bannen ik vind dat ze alles eerst goed moeten onderzoeken voordat ze iemand zo'n zware ban geven, want dit slaat helemaal nergens op om ontschuldige mensen Eeuwige ban te geven,..

Dit vertelde de gast dit is ook bij mijn gebeurt!
Ik zat altijd op habbo met veel plezier maar nou kan dat niet!

basvdvliet
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:30

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door basvdvliet »

help ik ben verbannen op IP terwel ik gewoon aan het spelen was ik heb niks gedaan ik zat er op en opeens kwam er een bericht met dat ik verbannen was op me IP dit slaat nergens op ik ben nu wel 150 eurp kwijt :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :( :( :( :( :( :( :cry: :cry:

basvdvliet
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:30

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door basvdvliet »

ik vind dat het ook nerger opslaat dat je zo snel een ban krijg maar dan ook nog op je IP

jesjor
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2005 20:45

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door jesjor »

eej jullie IP is gebant he. :?
is erg vervelend maar je kan je IP veranderen!
dus stuur me maar een mailtje als je het nodig hept.
mijn e-mail adres is:


jesper :P

tinuszs
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2005 17:49

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door tinuszs »

Ik vind het terecht dat er i.p. bans gegeven worden. Want als iemand zich erg misdraagt (scripten, stelen enz.) en gewóón permanent verbannen wordt, zou dit weinig effect hebben. Deze persoon kan zo weer een andere habbonaam aanmaken en verdergaan. Een i.p. ban is een goede manier om dit te voorkomen,,,,

Girl
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2005 18:14

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Girl »

Heey !
Helemaal gelijk hoowr! Habbo moet beter nadenken voordat ze iemand verbannen! Ik ben ook permanent verbannen, en ik heb net zo geld eraan uitgegeven! Wat willen ze nou? Hiermee extra zakcentje verdienen? Denken ze dat wij nog een keer zoveel meubels gaan kopen? No Way! :evil:
Ook ik heb geen echt bewijs, maar ik weet van mezelf dat IK niet in de fout ben gegaan. Ik heb namelijk een jonger zusje, en die is zo ''grappig'' geweest om op mijn poppetje w/w-fraude te plegen. :? Ik kan het haar niet helemaal kwalijk nemen, want ze is nog wel jong [ maar oud genoeg om het een beetje te begrijpen!!] en ze wordt natuurlijk ook beschermd door mijn ouders. :roll:
Ik baal er echt onwijs van! Ik heb ook al heel veel mailtjes naar Habbo gestuurd, maar ze zeggen dat ik dan maar beter op m'n spullen hadden moeten passen! Hmpf.. * zucht *


Als je programma hebt om Alle Ban weg te halen, Graag [Aa]
Ik heb al zo'n ding waarmee je nieuwe Habbo kan maken, maar ik wil op mijn Oude! Daar zitten al mijn meubels op! Is dat mogelijk?

Reageer op mijn bericht! :lol:

Groetjes, Girly..

Chris de Boden
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 jun 2005 00:47

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Chris de Boden »

Wat ik me afvraag:
Als je op habbo komt, komt er dan ook spyware op je pc???

Lijkt me wel!!!

Zit zaakje stinkt en mij zul je er dus nooit op vinden op die site, bovendien ben ik er toch lekker te oud voor, lekker pu ;)

basvdvliet
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:30

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door basvdvliet »

ze zijn gewoon raar bezig

punker101
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2005 12:33

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door punker101 »

Ik had een habbo : punker101
Toen ik de volgende dag weer kek was mijn hele computer verbannen :( ik zat er meer dan 5uur per dag achter..

( ps: jammer dat ik er niet meer op mag van habbo, ik was een goeie klant

loezz
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jul 2005 15:09

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door loezz »

ik ben verbannen met habbo ik had best veel meubels maar ik had maar een keer gesmst de rest had ik geruilt of gekregen ik ben verbannen want ik stond in een kamer en zij van wei mag ik zijn wachtwoord meer niet ik had niet eens meubels van iemand gestolen ofzo en nu mag ik nooit meer op habbo :cry: das egt erg want ik heb tog een keer gesmst en dat is al 1.10 ik zou heel graag op habbo weer terug komen weet iemand hoe dat moet?

loezz
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jul 2005 15:09

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door loezz »

ik ben ook verbannen ik zei in een kamer van '''van wie mag ik zen wachtwoord'' meer niet en nu ben ik verbannen en mag nooit meer op habbo ik heb toch ook recht om op habbo te gaan want ik heb 1 keer gesmst en dat is al duur genoeg hoor en dat is nu allemaal voor niets geweest :cry: :evil: ik vind ook dat je ook een kans moet krijgen en dat je maar 1 dag ofzo word verbannen
ik hoop dat de verbanning wordt opgeheven
radar kunnen jullie daar iets aan doen? :!: :?: ik heet .:loezjepoezje
alvast bedankt doeeiii

tinustrekveer
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2005 14:38

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door tinustrekveer »

Ik lees dat er kinderen zijn die 150 euro uitgeven op die habbo site? Ook al wordt je niet ge-band, heb je nu echt geen beter doel voor je hardverdiende geld? Dit is een luchtkasteel vrienden! Laat je niet zo beetnemen. (Waar halen die kids trouwens 150 euro vandaan maar ok.)

+ Ik denk dat pa en ma in het begin 1 of 2 keer bellen niet zullen merken/zien als het dan later uit de hand loopt en er elke dag gebeld wordt en dan later de rekeningen binnen komen de rapen gaar zijn. Die habbo hotel weet dit ook, ik vind het geen oplichting maar wel geldklopperij van kinderen, walgelijke praktijken dus. :shock:

+ Er zijn talloze gratis chat-sites waar je met poppetjes rond kunt lopen! :D

m. vr. gr. Tinus

Battlefield4
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jul 2005 16:13

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Battlefield4 »

!!!ze hebben mij verbannen omdat ik een site scam deeee LOL
maar ik weet geen eens hoe ik een site moet maken.

Battlefield4
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jul 2005 16:13

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Battlefield4 »

ZE moeten gewoon stoppen met habbo hotel. ze bannen iedereen.
en dan stuur je een e-mail en dan zeggen ze.
dat het smoesjes zijn. het is in 1 woordt ......

Steven
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:16

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Steven »

Omdat jij geband word moet heel habbohotel stoppen?
Het zal je eigenschuld zijn als je geband word.
Er worden meer mensen geband.
maar vaak om een rede.
En die berichten die je van hun kreeg
Slaan wel ergens op.
----------------------------------------------------------------------------------
Pixel-Ownage

Battlefield4
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jul 2005 16:13

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Battlefield4 »

volgens mij ben ik gehackt, en ze doen er niks aan ze zeggen dan ja ja.

Fulgore
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2005 15:23

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Fulgore »

Lol, battlefield
ze stoppen heus niet met habbo
dat habbo maakt hun allemaal rijk $$

en dan nog
ik beweerde ook altijd dat mn ban onterecht was
en t is me een keer gelukt om me egt eruit te lulle
maar als ze je banne, en na 4 keer terug mailen, nog steeds geen unban
dan weten ze cker dat je ban terecht was
ik heb nu al 7 maanden IP ban
en speel dus al 7 maanden .co.uk :-)

ik kom daar per dag 5 nederlanders tege, die NL ook dom vinden
omdat er elke dag weeer n00bs zijn, die scamme (erg slechte manier) en meerdere k*tdinge doen
maarja ..

.co.uk is veel beter dan .NL :-)
ga daar dan heen als je Ip ban hebt

gr. Nick

loezz
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jul 2005 15:09

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door loezz »

hallo
ik ben verbannen en kan ik ervoor zorgen dat ik weer op habbo kan ik heet .:loezjepoezje:. als je ervoor zorgt dat ik weer op habbo kan krijg je een meubel van mij
ik hoop dat het lukt
doeiii

Crypted.
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2005 14:24

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Crypted. »

Habbos, Habbos, ik begrijp jullie problemen. Maar alles dat er gezegt wordt, word geregistreerd in tekst onthoud programmas: Logs. Als een habbo 'uit het niets' is verbannen, is er uit een bepaalde log gebleken, dat deze persoon in kwestie een streek uit heeft gehaald in het verleden, waar Hobbas niet echt heel blij mee waren.

'Waarom bannen die ***** hobbas zo snel!!' Dat ligt aan jezelf, hoe sneller jij de regels overtreed, hoe sneller jij lekker buiten het hotel kan afkoelen :lol:. Je kan zo boos worden als je wilt, maar je doet het erom als je met andere bedoelingen, dan de habbo regels gehoorzamen en dan lol hebt op de goede manier hebt, in het hotel komt.

Geloof echter niet dat gratis credits bestaan, of dat er undercover hobbas :shock: bestaan. Als je wat habbo-tuig op habbo vind, kun je het beste aangeven, via het blauwe vraagteken, of in de recente omgeving een hobba aanspreken.

Het ga jullie goed op het Habbo Hotel!

Groetjes van,

Crypted.

Gesloten